K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eikös tämä ole keskustelupalsta, jossa saa kertoa oman mielipiteensä. Käsittääkseni tuo kirjoittaja ei vaadi Bojania toimimaan kuten tämä kirjoittaja itse haluaa.
Et kuitenkaan ole tullut sanomaan tuota silloin, kun hän tosishippaajana on puuttunut muiden mielipiteisiin täällä ja paheksunut niitä päivästä toiseen. Kyllä häneltäkin voi välillä kysyä, että vaikka hänellä itsellään on vahva toive, niin onko hän ajatellut asiaa Bojanin näkökulmasta lainkaan. Joskus keskustelu voi avartaakin näkemyksiä, ei sitä koskaan tiedä.
 
vierailija
Et kuitenkaan ole tullut sanomaan tuota silloin, kun hän tosishippaajana on puuttunut muiden mielipiteisiin täällä ja paheksunut niitä päivästä toiseen. Kyllä häneltäkin voi välillä kysyä, että vaikka hänellä itsellään on vahva toive, niin onko hän ajatellut asiaa Bojanin näkökulmasta lainkaan. Joskus keskustelu voi avartaakin näkemyksiä, ei sitä koskaan tiedä.
Niin siis olen puuttunut S juorujen tuontiin ja kommentoinut Jancesta, että se on keinotekoisempi shippi, jonka joksut ovat etukäteen suunnitelleet. Mihinkäs muuhun olenkaan sitten puuttunut?
 
vierailija
Et kuitenkaan ole tullut sanomaan tuota silloin, kun hän tosishippaajana on puuttunut muiden mielipiteisiin täällä ja paheksunut niitä päivästä toiseen. Kyllä häneltäkin voi välillä kysyä, että vaikka hänellä itsellään on vahva toive, niin onko hän ajatellut asiaa Bojanin näkökulmasta lainkaan. Joskus keskustelu voi avartaakin näkemyksiä, ei sitä koskaan tiedä.
Ahaa. Tästä en tiedä mitään. Mun kommentti oli vain tuon yhden viestin perusteella kirjoitettu. Aika huonosti pystyn tunnistamaan kirjoittajia. En oikeastaan ollenkaan.
 
vierailija
En vaadikaan, enkä tohon osaa vastata mitään järkevää, olen niin kiinni J ja B jutussa edelleen, en ehkä myöskään halua ajatella tuollaista. Olen mieltänyt omassa päässäni, että se B:n kumppani olis mies enemmin. Sadie on jotenkin miesmäinen minun silmään ainakin siinä vapaa-ajan tyylissään, se Melanie entinen tyttöystävä oli viehättävämpi jotenkin, jos näitä naisia ajatellaan.
Minusta taas Sadie on erittäin viehättävä. Mutta hän ei ole tässä se pointtini, vaan enemmänkin se, että
miten me täältä etäältä, heitä tuntematta osattaisiin kukaan sanoa mitä he oikeasti tuntevat ja millä tavalla heillä kenenkin kanssa synkkaa. Niin ehkä se olisi hyvä tiedostaa jokaisen, ennen kuin hirveän vahvasti alkaa toivoa jotain tiettyä kumppania toiselle. Musta tuon Bojanin haastattelun jälkeen olis jokaisen syytä antaa hänelle vähän tilaa ja rauhaa tehdä niitä omia päätöksiään.
 
vierailija
Minusta taas Sadie on erittäin viehättävä. Mutta hän ei ole tässä se pointtini, vaan enemmänkin se, että
miten me täältä etäältä, heitä tuntematta osattaisiin kukaan sanoa mitä he oikeasti tuntevat ja millä tavalla heillä kenenkin kanssa synkkaa. Niin ehkä se olisi hyvä tiedostaa jokaisen, ennen kuin hirveän vahvasti alkaa toivoa jotain tiettyä kumppania toiselle. Musta tuon Bojanin haastattelun jälkeen olis jokaisen syytä antaa hänelle vähän tilaa ja rauhaa tehdä niitä omia päätöksiään.
No toi loppuhan on ihan typerä tässä sinulla, ei kai me kukaan voida niihin kuitenkaan vaikuttaa, vaikka mieli tekisi itsekin kohta kirjoittaa B:lle, että lopetapa niiden ristiriitaisten viestien antaminen, koska toi on tosi ärsyttävää. En tietysti kirjoita, kun en ole ig:ssä, enkä missään. Mutta eiköhän hän rauhansa ota ihan itse niinkuin ollaan huomattu. Eikai nämä keskusteluketjut nyt B:n päätöksiin voi mitenkään vaikuttaa, ainakaan tietääkseni.
 
vierailija
En vaadikaan, enkä tohon osaa vastata mitään järkevää, olen niin kiinni J ja B jutussa edelleen, en ehkä myöskään halua ajatella tuollaista. Olen mieltänyt omassa päässäni, että se B:n kumppani olis mies enemmin. Sadie on jotenkin miesmäinen minun silmään ainakin siinä vapaa-ajan tyylissään, se Melanie entinen tyttöystävä oli viehättävämpi jotenkin, jos näitä naisia ajatellaan.
Yhtään ketään tuntematta niin se Melani vaikuttaa kivalta tyypiltä. Jonkun hänen kaltaisensa toivoisin B lle. Ja varmuuden vuoksi sanon, että ymmärrän kyllä, että minä en kumppania Bojanille valitse, vaan hän itse. Joistakin ihmisistä vaan tulee hyvä tunne. Vaikuttaa muuten aikuisemmalta kuin B vaikka taitaa olla vähän nuorempi.
 
vierailija
Minusta taas Sadie on erittäin viehättävä. Mutta hän ei ole tässä se pointtini, vaan enemmänkin se, että
miten me täältä etäältä, heitä tuntematta osattaisiin kukaan sanoa mitä he oikeasti tuntevat ja millä tavalla heillä kenenkin kanssa synkkaa. Niin ehkä se olisi hyvä tiedostaa jokaisen, ennen kuin hirveän vahvasti alkaa toivoa jotain tiettyä kumppania toiselle. Musta tuon Bojanin haastattelun jälkeen olis jokaisen syytä antaa hänelle vähän tilaa ja rauhaa tehdä niitä omia päätöksiään.
Tuohan on ihan itsestään selvää, että ei voida vaikuttaa jonkun tuntemattoman henkilön parinvalintaan. Nehän on vaan kirjoittajien omia tuntemuksia ja mieltymyksiä, joita täällä tuodaan esille.
 
vierailija
Niin siis olen puuttunut S juorujen tuontiin ja kommentoinut Jancesta, että se on keinotekoisempi shippi, jonka joksut ovat etukäteen suunnitelleet. Mihinkäs muuhun olenkaan sitten puuttunut?
Kaikkiin kommentteihin joissa joku oli eri mieltä kanssasi siitä, kuka sopisi Bojanille tai pelkästään pohti sitä, voisiko hän seurustella jonkun kanssa, esim. juuri Sadien. Itse et nyt kuitenkaan ota ollenkaan vastaan sitä, kun Bojan sanoi, että se vaivaa, kun heitä luullaan pariksi K:n kanssa. Kaikilla meillä on omat näkemyksemme asiasta, mutta ehkä me voitais nyt vähän antaa tilaa Bojanille, niin kuin hän toivoi.
 
vierailija
No toi loppuhan on ihan typerä tässä sinulla, ei kai me kukaan voida niihin kuitenkaan vaikuttaa, vaikka mieli tekisi itsekin kohta kirjoittaa B:lle, että lopetapa niiden ristiriitaisten viestien antaminen, koska toi on tosi ärsyttävää. En tietysti kirjoita, kun en ole ig:ssä, enkä missään. Mutta eiköhän hän rauhansa ota ihan itse niinkuin ollaan huomattu. Eikai nämä keskusteluketjut nyt B:n päätöksiin voi mitenkään vaikuttaa, ainakaan tietääkseni.
Ei tietenkään täältä voi vaikuttaa päätöksiin, mutta yleinen keskustelupalsta tämä on kuitenkin ja kyllä täältäkin niitä asenteita tihkuu muualle. Ja B toi suoraan esiin että ne vaivaavat häntä. Musta tuo B:n toive pitäisi kyllä huomioida ihan joka paikassa, myös täällä. Ja miksi sitten puutuit kaikkiin muiden keskusteluihin täällä, ja kerroit puolustavasi B:tä, jos nyt sillä ei olekaan mitään väliä mitä täällä puhutaan? Sulla taitaa olla vain itsellesi eri säännöt kuin muille?
 
vierailija
No toi loppuhan on ihan typerä tässä sinulla, ei kai me kukaan voida niihin kuitenkaan vaikuttaa, vaikka mieli tekisi itsekin kohta kirjoittaa B:lle, että lopetapa niiden ristiriitaisten viestien antaminen, koska toi on tosi ärsyttävää. En tietysti kirjoita, kun en ole ig:ssä, enkä missään. Mutta eiköhän hän rauhansa ota ihan itse niinkuin ollaan huomattu. Eikai nämä keskusteluketjut nyt B:n päätöksiin voi mitenkään vaikuttaa, ainakaan tietääkseni.
Bojan saa antaa ihan tasan niin ristiriitaista viestiä omaan yksityiselämäänsä liittyvistä asioista kuin ikinä tahtoo, koska kyse on nimenomaan hänen yksityiselämästään, joka ei kellekään kuulu. Ja toistaiseksi itse en ole nähnyt yhtään mitään ristiriitaa hänen viestinnässään. Todellisuushan on aina moniulotteinen ja asiat eivät ole mustavalkoisia. Esim. hän ei pidä yksityiselämäänsä liittyvistä juoruista ja huhuista, joissa väitetään jonkun asian olevan totta, joka ei todellisuudessa pidä paikkaansa tai edes kuulu kenellekään. Samaan aikaan hän ei välttämättä halua kategorisesti kieltää shippausta kokonaan, koska sitä tehdään myös hyvässä hengessä mielikuvituksen tasolla ja sekoittamatta faktaa ja fiktiota keskenään, mikä lienee hänelle toistaiseksi suhteellisen ok, vaikka oudolta sekin voi hänestä tuntua.
 
vierailija
No toi loppuhan on ihan typerä tässä sinulla, ei kai me kukaan voida niihin kuitenkaan vaikuttaa, vaikka mieli tekisi itsekin kohta kirjoittaa B:lle, että lopetapa niiden ristiriitaisten viestien antaminen, koska toi on tosi ärsyttävää. En tietysti kirjoita, kun en ole ig:ssä, enkä missään. Mutta eiköhän hän rauhansa ota ihan itse niinkuin ollaan huomattu. Eikai nämä keskusteluketjut nyt B:n päätöksiin voi mitenkään vaikuttaa, ainakaan tietääkseni.
Musta tuo on töykeää sanoa että B antaa ristiriitaisia viestejä. Ei anna, ne on vain muiden omia tulkintoja.
 
vierailija
Ei tietenkään täältä voi vaikuttaa päätöksiin, mutta yleinen keskustelupalsta tämä on kuitenkin ja kyllä täältäkin niitä asenteita tihkuu muualle. Ja B toi suoraan esiin että ne vaivaavat häntä. Musta tuo B:n toive pitäisi kyllä huomioida ihan joka paikassa, myös täällä. Ja miksi sitten puutuit kaikkiin muiden keskusteluihin täällä, ja kerroit puolustavasi B:tä, jos nyt sillä ei olekaan mitään väliä mitä täällä puhutaan? Sulla taitaa olla vain itsellesi eri säännöt kuin muille?
Ei ole eri säännöt, koska itse en kirjoittanut niitä S juttuja ja puutuin niihin B:tä loukkaavina niiden X:n juttujen levitykseen totena asioina sekä hupparijuttuihin jne. Koska täältähän ne leviää myös toiseen suuntaan. Uskon myös täältä jonkun vieneen juttuja sinne juorutilille. Ja näistähän B oli häiriintynyt haastattelun perusteella vääristä juoruista. K:hon taas olen ajatellut B olleen rakastunut, silloin se taas ei loukkaisi. Enkä nyt tosta haastattelustakaan tulkitse niin paljoa häiritseväksi tätä K asiaa, olisko se läheisten välien huonoiksi epäily ollut enempi mistä ei tykännyt, eikä tietenkään siitä iholle tulevasta kirjeen lähettäneestä tyypistä.
 
vierailija
Voi olla, että olen, mutta minä tulkitsen ja koen nämä oikeasti näin. Onhan tämä vähän ahdistavaakin välillä, ei siitä vain pysty irrottamaan. Enpä sano nyt enempää, etten anna itsestäni mitään mielenterveyshäiriöisen kuvaa, onneksi sellaista ei ole, eikä toivottavasti tule. Minulla muuten jäänyt myös toi musiikin kuuntelu tai siis tänään on, ei jotenkin pysty, kun Bluzan B on kirjoittanut Jerestä.
Minulla samoja tuntemuksia. Kuuntelin myös Bluzaa päivittäin, mutta nyt ei ole jotenkin pystynyt. Olenko koko ajan tulkinnut jotain väärin, ruokkinut sitä ja aiheuttanut sillä vain pahaa mieltä? Huh, menipäs tämä nyt tunteisiin.
 
vierailija
Minulla samoja tuntemuksia. Kuuntelin myös Bluzaa päivittäin, mutta nyt ei ole jotenkin pystynyt. Olenko koko ajan tulkinnut jotain väärin, ruokkinut sitä ja aiheuttanut sillä vain pahaa mieltä? Huh, menipäs tämä nyt tunteisiin.
Sitähän Joksut juuri toivovat, että ihmiset jatkavat heidän musiikin kuunteluaan. Siinä ei ole mitään väärää, että ihmiset tekevät omia tulkintojaan asioista, vaikka ne olisivatkin vääriä. Taide on muutenkin sellaista, että sen tarkoitus on herättää ihmisissä tuntemuksia ja jokainen tuntemus on oikea. Jos et ole vienyt näitä omia johtopäätöksiäsi B:n silmille, niin kaikki on ok. B varmaan halusi herätellä ihmisiä, koska jotkut on niin syvällä fantasioissaan, etteivät halua tajuta sitä, että hän ja K ovat vain ystäviä. Tarkoitus ehkä oli, että nämä kirjeiden lähettäjän kaltaiset ihmiset havahtuisivat miettimään toimintatapojaan. Mitä tulee juoruihin, niin ne ei valitettavasti maailmasta lopu, mutta ihan hyvä, jos joku julkkis välillä avautuu tuntemuksistaan niitä kohtaan.
 
vierailija
Laittoihan K:kin enkunkielisen nimen vaikka levyllä on 0 enkunkielistä biisiä. Kansaivälistymisstrategisesti voi olla ihan fiksua valita nimi joka avaa levyn teeman kaikile, myös uusile potentiaalisille faneille, ilman kääntäjän tarvetta.
Joo mutta sen K:n albumin biisin nimi oli jo valmiiksi englanniksi. No huomennahan se jo tiedetään mihin Joksut ovat päätyneet.
 
vierailija
Ei ole eri säännöt, koska itse en kirjoittanut niitä S juttuja ja puutuin niihin B:tä loukkaavina niiden X:n juttujen levitykseen totena asioina sekä hupparijuttuihin jne. Koska täältähän ne leviää myös toiseen suuntaan. Uskon myös täältä jonkun vieneen juttuja sinne juorutilille. Ja näistähän B oli häiriintynyt haastattelun perusteella vääristä juoruista. K:hon taas olen ajatellut B olleen rakastunut, silloin se taas ei loukkaisi. Enkä nyt tosta haastattelustakaan tulkitse niin paljoa häiritseväksi tätä K asiaa, olisko se läheisten välien huonoiksi epäily ollut enempi mistä ei tykännyt, eikä tietenkään siitä iholle tulevasta kirjeen lähettäneestä tyypistä.
B:hän nimenomaan sanoi, että häiritsee, että heitä luullaan K:n kanssa pareiksi ja pitää erottaa viihde ja todellisuus keskenään, jota sinä et nyt näytä ymmärtävän ja halua tehdä
 
vierailija
ai ystävästään olisi kirjoittanut noin selkeä rakkauslaulun🤔. En usko kyllä.




Miksi se ei voisi olla Jerestä?

Vaikka mitä ilmeisemmin ovat friendzonella, ei se tarkoita sitä, etteikö toiseen voisi olla ihastunut, jopa rakastunut. Bojanin käytös, ilmeet, innostus kaikesta Jereen liittyvästä ovat edelleen aika vahvoja, minkä saattoi hyvin havaita haastattelustakin. Silmät loistivat, kun hän aloitti minutteja kestäneen monologin Jerestä, joka tyhjäsi kalenterinsa ja tuli Suomen kiertueella heidän keikkapakuunsa mukaan päiväkausiksi tai miten tämä oli Ruissin lavan reunalla seuraamassa keikkaa.

Mun on vaikea olla näkemättä ihastusta. Jere näytti ihan samalta heti Liverpoolin jälkeen, kun hän kerjäsi Bojania tulemaan Suomeen. Eikä hänenkään katseensa ole siitä puolentoista vuoden aikana mihinkään muuttunut.
 
vierailija
B:hän nimenomaan sanoi, että häiritsee, että heitä luullaan K:n kanssa pareiksi ja pitää erottaa viihde ja todellisuus keskenään, jota sinä et nyt näytä ymmärtävän ja halua tehdä
Vaikka aion nyt olla tarkempi sen suhteen, mitä kirjoitan, olen myös hieman närkästynyt tuosta Bojanin harmistumisesta. Eivät ihmiset ihan tyhjästä ole keksineet sitä, että K ja B olisivat pari.
 
vierailija
Yhtään ketään tuntematta niin se Melani vaikuttaa kivalta tyypiltä. Jonkun hänen kaltaisensa toivoisin B lle. Ja varmuuden vuoksi sanon, että ymmärrän kyllä, että minä en kumppania Bojanille valitse, vaan hän itse. Joistakin ihmisistä vaan tulee hyvä tunne. Vaikuttaa muuten aikuisemmalta kuin B vaikka taitaa olla vähän nuorempi.
Minustakin ne olisivat olleet hyvä pari. Kemian heidän välillään aistii edelleen niistä muutamista jutuista, joissa ovat olleet yhdessä. Melanie vaikuttaa jalat maassa olevalta täysipäiseltä naiselta, ei miltään hempukalta. Bojan on herkkä ja mielialat varmaankin vaihtelevat melkoisesti, joten hän tarvitsisi rinnalleen järkevän ja maadoittavan naisen, ei mitään herkkähipiäistä maailmantähteä.
 
vierailija
Minustakin ne olisivat olleet hyvä pari. Kemian heidän välillään aistii edelleen niistä muutamista jutuista, joissa ovat olleet yhdessä. Melanie vaikuttaa jalat maassa olevalta täysipäiseltä naiselta, ei miltään hempukalta. Bojan on herkkä ja mielialat varmaankin vaihtelevat melkoisesti, joten hän tarvitsisi rinnalleen järkevän ja maadoittavan naisen, ei mitään herkkähipiäistä maailmantähteä.
Ja edellinen kirjoittaja jatkaa vielä - että ihan yhtä lailla voin nähdä hänen rinnallaan täysipäisen, jalat maassa seisovan ja maadoittavan miehen.
 
vierailija
Vaikka aion nyt olla tarkempi sen suhteen, mitä kirjoitan, olen myös hieman närkästynyt tuosta Bojanin harmistumisesta. Eivät ihmiset ihan tyhjästä ole keksineet sitä, että K ja B olisivat pari.

No mä en ole harmissani tai närkästynyt Bojanin ajatuksista, mutta mua ehkä vähän ihmetyttää, miksi hän juuri nyt ne toi esiin, koska tilaisuuksia olisi ollut aiemmissakin haastatteluissa. Esim. siinä viime vuoden Jerc- haastattelussa, jossa häntä ei lainkaan tuntunut haittaavan vaikka haastattelija viittasi heihin nimenomaan rakkaustarinana, hänhän vain nyökytteli hymyillen. Siinähän hän olisi voinut hyvin sanoa, että nou nou nou, he ovat vain ystäviä.

Hän toki kokee asiat omalla tavallaan, mutta ehkä tosiaan ajoitusta tuolle lausunnolle hieman ihmettelen. Ja lisäksi toivon, että myöskin Jere omalta osaltaan jättää kaikki something moreen viittaavat vitsit omasta repertuaaristaan pois, koska kyllähän ne omalta osaltaan ovat lietsoneet tuota asiaa.
 
vierailija
Muistan miten eräälläkin palstalla pilkattiin kun erehtyi sanomaan että ehkä B:tä vähän kaduttaa ja harmittaa jälkikäteen se possujunahomma. No, ollutta jos mennyttä mutta ikuisestihan ne nettiin jää.
No eihän häntä nyt se kaduta ja harmita, vaan tyhmien ihmisten tyhmä käytös siihen liittyen. Mä sanoin jo kesäkuussa 2023, että keskisormikuva oli suunnattu ihmisille, jotka hirnuivat asiasta.
 

Yhteistyössä