Huhuu - onko täällä ennää kettää mittää!?

  • Rakkaus
Reactions: Echo
vierailija

Väsyttää. Mä en laita joulua enkä kotia enkä enää mitään. Olen ihan kyllästynyt.
Ei mekään laiteta perinteisiä mut kokeile kylvää se puuromanteli. Viime jouluna laitoin Uudenkuun aikaan pirkka-manteleita kylvömultaan ja nyt on 2 alle parimetristä puuta odottamassa vuosipäiväänsä. Toinen menee styroxruukussa kellariin, koska se on tehnyt kasvihuoneessa oksat ja pudottanut jo lehtensä ja toinen saa jäädä viherhuoneeseen töllisteltäväksi
 
Joulukalentereista puheen ollen, muistan yhden joulun kun täällä mainostettiin puurokalenteria missä joka päivälle tuli pussillinen erilaisia ryynejä - LAPSELLE PUUROA joulukalenterista!😂 Mun mielestä se oli aivan kauhea idea!

Sitten kuulin jostakin että on seksilelukalentereita!

Mitähän lie muita erikoisia on, ja mitä tulossa.😁
 
Oih! @KalaMiehesi :lle löytyi hyvä kalenteri!



Sisältö:
– 4 talvikalastusviehettä (1 tasuri, 1 mormyska, 1 pystypilkki ja 1 pilkkijigipää+jigi)
– 8 viehettä (4 lippauistinta, 3 vaappua ja 1 lusikkauistin)
– 6 jigikalastustarviketta (1 uittava jigipää+jigi, jigipäälajitelma, 2 jigilajitelmaa, 1 jigipää+jigi ja 1 erikoisjigi)
– 6 tarvikepakkausta (Mustad-pikalukkoja, perukkeita, stingerkoukkuja, offset-koukkuja, lukkoleikarilajitelma ja siianongintasetti)
 
Hiivatti, kello juoksee!😦 Nyt tutimaan ja sassiin!

Hattaran kuvia kakille kun pistätte perssilmänne syrjälleen.❤
 
vierailija
Muistan, kun joskus joku jossain sanoi ettei täällä ole ketään. Päättelin lauseesta, että olen ei kukaan.
Lämpimät suklaapullani odottavat pellillä. Ehkä saat kohta jonkun juttuseuraksesi.
 
Mitäpä kuuluu rakkaille tappelupukareille? Olen varmasti jäänyt paljosta paitsi!

Miltä syksy tuoksuu teidän nenään - joko joulu kipristää ihanasti vatsanpohjasta? Joko on kirjakasa ja hyvät villasukat valittuna? Äänikirjoja?

Täällä on jo joulua hiukan suunniteltu ja pyrypallojakin kävin varastossa vähän hölskyttelemässä.
En tosiaan malttaisi odottaa että pääsee koristamaan kotia!!! Ensimmäinen joulukuuta sen teen!

Täällä ollaan mökkeilty metsien siimeksissä, samalla kun ollaan oltu #2:n turnauksissa - kaukana kotoa. Ihanaa kun ei ole hyttysiä! Eikä ole ollut hirvikärpäsiäkään.
Syksyinen metsä tuoksuu lumoavalle!
Onpa tässä mitä odottaa!
Kohti joulua, ja vanhojen tansseja taaperrellaan, vaan, on tässä #2:n (hän on vielä suht tuore tässä lajissa) sm-kisatkin välissä, eli on myös mitä jännittää.

Prinssit ja prinsessat meinaavat muuten lähteä vanhojen tansseista tyylillä, vuokraavat limusiinin muutamaksi tunniksi! Elämys kai sekin.

Huh! Ajatella, että ylhäällä on jo lunta - kohta toivon mukaan täällä vetelässäkin!

Apropoo! Must see joululeffat! Lumiukko tulee luonnollisesti töllöstä, mutta tapana on myös katsoa ainakin Polar express, Saiturin joulu ja kaikkia jouluohjelmia mitä keksivät työntää, saas nähdä tuleeko Netflixiin yms. paljon uusia joululeffoja!!!!!
Joo lukenut paljon viimeaikoina. Nyt jollain 570sivulla ja kirja lähenee loppuun on ollut mahtava seikkailu eri tunteineen. Tai ehkä se jatkuu viellä seuraavassa tarinassa ja kirjassa en tiedä viellä eilinen oli luku maraton. Mua kiinnostais mennä kirkkoon kuuntelemaan kuoroi tai musiikkia mut mietin et voinko vain kuunella ettei kenenkään kanssa tarviis höpötellä. Täällä suunalla ois vaik mitä. Ehkä jos lippui viel enskuus ni varaan lipun liput jacken stand up keikalle. Mul pieni joulu innostus pitäis ruokkii sitä. Mut hienoo jos glögiä jo jostain saa itelle ei oo tullut kaupassa vastaan. Glögi o vähän kuin mansikka harvoin tulee ostettuu. Nyt kesällä en syönyt taaskaan yhtään mansikkaa. Hei onko halpa mut mulla resque appi ja monesti nään et myy 10 hengen mansikkakerma kakkua 14egeen et onko halpa?.

Mikäs muuten oli pyrypallo? Ite ehkä ootan uuttavuotta enempi ja rakettei tai jos tyttö on mun kaa sillon. Yleensä oltu aina tytön kaa uusvuos ja ukin ja käyty vähän pommei ampumas mut jos tyttö ei oo nyt ni jää raketit kyl kauppaan tai sit ostan jonkun hyvän padan ja ammun sen baarin lähellä tai sit en mene edes baariin. 10vuotta mennyt et oon ollut tytön kaa uudenvuoden ni en edes muista millasta ois olla uudenvuoden juhlat kaveriporukassa. Katoin tossa äkkilähtöi ni 4 tähden hotelli gdanskissa puolassa lentoineen oli vaan 116e per lärvi kolme päivää. Pitäis vaan osata säästää.
Yks uusvuosi oltiin roomassa isän kaa ja oli aika meininkii silloin. Ni vois olla kivaa jos uudenvuoden ottaisi vastaan erimaassa.
Ootko sä ollut aina uudenvuoden ja joulun suomes. Sillonku tyttö oli noin vuoden ni me oltiin joulu espaniassa ei se kyl joulut siel tuntunur mäkin vedin jotain pihvii ja ranui jouluruuaksi 😁
 
Joulukalentereista puheen ollen, muistan yhden joulun kun täällä mainostettiin puurokalenteria missä joka päivälle tuli pussillinen erilaisia ryynejä - LAPSELLE PUUROA joulukalenterista!😂 Mun mielestä se oli aivan kauhea idea!

Sitten kuulin jostakin että on seksilelukalentereita!

Mitähän lie muita erikoisia on, ja mitä tulossa.😁
Ois kyllä maailman masentavin joulukalenteri :eek:
 
vierailija
Noku, en minä tiiä! Tyhmä päätös ehkä. Mutta, imen sitä glögiä niin paljon että varmaan halkeaisin, jos jo nyt aloittaisin.🤷‍♀️ Siihen jää sitä paitsi koukkuun!! Joulun jälkeen kamalat vieroitusoireet - että juu, pysytään siinä kuukaudessa ja muutamassa pluspäivässä.😬 Mun täytyy mahtua mun vanhojen tanssi outfittiini, se on melko nafti.🧐
Nykyään voi leikata kylkeen koko pituudelta muutaman sentin aukon ja korvata sen kuminauhalla
 
vierailija
Ps 104:19
Sinä teet Cuun wuotta jacaman/
ja Auringo tietä lascuns."

Kuu vaeltaa eteläisellä pallonpuoliskolla kun meillä on kesä ja siirtyy pohjoiselle puoliskolla talveksi. Siksi se näkyy aina hyvin muulloin paitsi kun sattuu kesällä olemaan lähellä Maata ja talvella näkyy hyvin muulloin paitsi Uudenkuun aikaan. Eikös kivikirkkojen päätykolmiossakin ole sellainen kuva tuosta ilmiöstä?
 

Yhteistyössä