K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
S juorut vaikuttavat nyt kuitenkin eniten häirinneen, shippausta ei kieltänyt vieläkään.
Mua jotenkin huvittaa tää, että täällä ajatellaan B:n erittelevän nää asiat mielessään, että "tää on shippausta ja nää sen sijaan on valheita". Mistä vetoa että jos sille täräyttäis tyhjästä kysymyksen että mitä ajattelet shippauksesta niin se ei ees tietäis mihin sillä viitataan, ellei asiaa lähtisi sille erikseen erittelemään.
 
vierailija
S juorut vaikuttavat nyt kuitenkin eniten häirinneen, shippausta ei kieltänyt vieläkään.
No eikös Bojan myös sanonut, että se, että heitä K n kanssa pidetään parina häiritsee kovasti. Mietin kans sitä, että jos tiedetään että Bojan on tavannut erästä henkilöä ainakin nyt muutamaan otteeseen, vaikka välimatka on pitkä, niin tottakai ihmiset alkaa miettiä, mistä on kyse. Miksi se on Bojanista niin paha asia. Tapaamiset on kuitenkin totta.
 
vierailija
Jep. Mä sanoin tossa pari tuntia sitten että täällä ne järkevät tyypit olikin, mutta nyt joudun kyllä perumaan puheeni.

Ja omalta osaltani sanon sen (en vastauksena kellekään), että mun omaantuntoon B:n haastattelu ainakin pisti pahasti ja kirjotin siitä näille palstoille koska ajattelin täältä ehkä löytyvän kohtalotovereita.
Musta on hienoa että osaa reflektoida omaakin käytöstä eikä vaan asetu heti puolustusasemiin. Pointsit sulle!
 
vierailija
Tässä K & B parisuhdejuorussa mua kyllä ihmetyttää se, että kun ne juorut noin raskaasti Bojania häiritsee, miksi K jatkaa B juttujaan, viimeksi tänään tai siis eilen. Tätä toimintaa puolustellaan sillä, että ihmisten pitää tajuta, että on kyse esityksestä. Joo, niin pitäisi, mutta miksi silti lisätä mahdollisuutta vääriin käsityksiin, jos toinen kovasti kärsii juoruista.
No mitähän mahdollisuutta tuossa nyt on väärinkäsityksiin. Kärtsyn jutut on sitä viihdettä ja lavashowta, jonka kyllä varmasti 99,9% yleisöstä ottaa just sellaisena. Fanit jotka näistä sitten jatkaa vitsiä ja bojere-juttua tietää sen myös ihan hyvin myös. Se on pelkkää hassuttelua. Se ei haittaa ketään, eikä varmasti B näistä jutuista puhunut. B tekee itse ihan samantyyppisiä fanservice-juttuja bändin kanssa lavalla. B itse kertoo, että he ovat läheisiä ystäviä Jeren kanssa ja paljon yhteydessä. Ja kai nyt viimeistään siellä Kyproksella olis saanut sanottua, jos Kärpyn jutut oikeasti haittaisi. Vielä tuli Suomeenkin perässä. Todella vinksahtaneita faneja ei varmasti ole kovin montaa. Siinä haastattelussa oli toinenkin, joka kertoi vielä hullummasta tapauksesta.
Kärtsyä on nyt ainakaan turha syyttää mistään.
 
vierailija
No eikös Bojan myös sanonut, että se, että heitä K n kanssa pidetään parina häiritsee kovasti. Mietin kans sitä, että jos tiedetään että Bojan on tavannut erästä henkilöä ainakin nyt muutamaan otteeseen, vaikka välimatka on pitkä, niin tottakai ihmiset alkaa miettiä, mistä on kyse. Miksi se on Bojanista niin paha asia. Tapaamiset on kuitenkin totta.
Ei ole se toinen kuva todistettu vieläkään olevan edes aito, kahvilaa ei ole löytynyt.
 
vierailija
No eikös Bojan myös sanonut, että se, että heitä K n kanssa pidetään parina häiritsee kovasti. Mietin kans sitä, että jos tiedetään että Bojan on tavannut erästä henkilöä ainakin nyt muutamaan otteeseen, vaikka välimatka on pitkä, niin tottakai ihmiset alkaa miettiä, mistä on kyse. Miksi se on Bojanista niin paha asia. Tapaamiset on kuitenkin totta.
Oisko vaikka se, että juoruillaan ja levitellään valheita? Eikö hän ole itse jo kerran kumonnut huhuja heistä
 
vierailija
Sanoihan. Sanoi että häntä häiritsee henkilökohtaisesti nämä epätotuudet todella paljon, ja vaikka hänelle on sanottu että hänen pitäisi olla paksunahkaisempi, hän ei pääse asiasta yli. Heti perään käytti esimerkkinä sitä kuinka hänestä ja Käärijästä oli puhuttu että he ovat pariskunta, ja että sitä oli kaikkialla.
Kyllä, juuri noin sanoi.
 
vierailija
No mitähän mahdollisuutta tuossa nyt on väärinkäsityksiin. Kärtsyn jutut on sitä viihdettä ja lavashowta, jonka kyllä varmasti 99,9% yleisöstä ottaa just sellaisena. Fanit jotka näistä sitten jatkaa vitsiä ja bojere-juttua tietää sen myös ihan hyvin myös. Se on pelkkää hassuttelua. Se ei haittaa ketään, eikä varmasti B näistä jutuista puhunut. B tekee itse ihan samantyyppisiä fanservice-juttuja bändin kanssa lavalla. B itse kertoo, että he ovat läheisiä ystäviä Jeren kanssa ja paljon yhteydessä. Ja kai nyt viimeistään siellä Kyproksella olis saanut sanottua, jos Kärpyn jutut oikeasti haittaisi. Vielä tuli Suomeenkin perässä. Todella vinksahtaneita faneja ei varmasti ole kovin montaa. Siinä haastattelussa oli toinenkin, joka kertoi vielä hullummasta tapauksesta.
Kärtsyä on nyt ainakaan turha syyttää mistään.
En minä K ta syytä, koska B voisi halutessaan tehdä lopun tuosta perinteestä. Ajattelin vaan että ei nuo esitykset ainakaan parisuhdeluuloja vähennä. Mistä ne parisuhdejuorut nykyisin saa tulta. Ihan siitäkö, että K ja B ovat hyviä ystäviä.
 
vierailija
No niinhän se oli Damoninkin kanssa ja itsekin siihen syyllistyin. En syyllisty enää.
Musta näissä Damon ym. jutuissa on se ero, ettei ne jää päälle pitkäksi aikaa, eikä sitä samaa jauheta kuvien ja kaikenlaisten tulkintojen kanssa samassa määrin ympäri nettiä. Ei kukaan puhu enää, että D:llä ja B:llä olis mitään. Kaikki jotka sitä aikanaan pohti, et onko heillä jotain on menneet eteenpäin. Samoin kuihtuu Bodie-jutut jos heistä yhdessä ei kuulu mitään. Mutta K/B -shipissä osa on näköjään henkilökohtaisesti niin kiinni, etteivät osaa lopettaa, vaikka nyt sekä K että B on molemmat ottaneet asiaan kantaa.
 
vierailija
Musta näissä Damon ym. jutuissa on se ero, ettei ne jää päälle pitkäksi aikaa, eikä sitä samaa jauheta kuvien ja kaikenlaisten tulkintojen kanssa samassa määrin ympäri nettiä. Ei kukaan puhu enää, että D:llä ja B:llä olis mitään. Kaikki jotka sitä aikanaan pohti, et onko heillä jotain on menneet eteenpäin. Samoin kuihtuu Bodie-jutut jos heistä yhdessä ei kuulu mitään. Mutta K/B -shipissä osa on näköjään henkilökohtaisesti niin kiinni, etteivät osaa lopettaa, vaikka nyt sekä K että B on molemmat ottaneet asiaan kantaa.
Kumpikaan ei ole kieltänyt shippiä ❤
 
vierailija
K ei tajua. Se on tottunut Tompan ja Joostin tyylisiin ihmisiin jotka ois suunnilleen valmiita tekemään P*rnoa K:n kanssa jos sellainen päähänpisto tulisi, eivätkä välitä siitä mitä heistä sanotaan sillä saralla. K ei ymmärrä että B on erilainen, ja että tuollaiset juorut lavashown ukopuolella vaivaa sitä.
Haloo nyt. Kärtsä ei ole kuspää. Jos B pyytäisi lopettamaan, 100% varmasti Kärtsän jutut loppuis siihen paikkaan. Bojanilla olisi varmasti ollut monta kertaa tilaisuus sanoa asiasta. Just äsken viettivät pitkän aikaa yhdessä ja toteuttivat ihan yhteistyössä matskua, joka ruokki shippiä. Ei varmasti Kärppy pakottanut Btä niihin mukaan. Älä ala väittämään, että K:lla on huono kielitaito tms. Ensinnäkin hän on erinomaisen hyvin pärjännyt enkulla tuolla kiertueella ja noi hänen standup-jutut ovat olleet oikeasti hauskoja ja kielitaito on riittänyt oikein hyvin yleisön kanssa kommunikointiin. Videoita on vaikka kuinka paljon todisteeksi näistä. Samoin jutteli oikein sujuvasti Chris Harmsin kanssa bäkkärillä, joka sitten myös postasi ig:ssä miten kiva oli jutella kerrankin kunnolla.
Sitä paitsi Kärtsällä on hyvä sydän ja hän osaa kyllä mainiosti lukea ihmisten tunnetiloja, se on huomattu fanikohtaamisissa ja monet ihmiset ovat tästä häntä myös kehuneet.
 
vierailija
Luulen että kirjeiden lisäksi fanien shippausta suurempi ongelma on nimenomaan ne, jotka eivät välttämättä tiedä koko shipistä. Näinhän ne juorut lähtevät liikkeelle. Joku shippari puhuu shippilasein, joku tietämätön ottaa sen faktana ja kohta on ketju muodostettu kunnes joku kysyy asiaa suoraan B:ltä. Kyllähän sellainen pistää ärsyttämään. Ihan kuten Rivierassa esimerkki nimenomaan oli se, että levitellään perätöntä huhua kuinka hän on matkoilla naisen kanssa vaikka on kipeänä kotona.
 

Yhteistyössä