K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se Krisin jakama stoori, missä se oli pukupäällä ja teki jotain pyörähdyksiä narun kanssa vai mikä ikinä olikaan oli kyl ihana!
Mä olen huomannut vasta parin viime kuukauden aikana Krisin ihanuuden. Ekan kerran kiinnitin häneen huomiota, kun D teippasi häntä. Silloin ajattelin, ettei se Kris varmaan niin tylsä olekaan. Oikeastaan moniulotteinen ja mielenkiintoinen henkilö, jolla on ihanan pisteliäs huumori. Krisin p*rseellekin olen alkanut lämmetä.😝
 
vierailija
Mä olen huomannut vasta parin viime kuukauden aikana Krisin ihanuuden. Ekan kerran kiinnitin häneen huomiota, kun D teippasi häntä. Silloin ajattelin, ettei se Kris varmaan niin tylsä olekaan. Oikeastaan moniulotteinen ja mielenkiintoinen henkilö, jolla on ihanan pisteliäs huumori. Krisin p*rseellekin olen alkanut lämmetä.
Kris on ihana! Ja rakastan tuota sen malli eraakin. Hänestä saa kyllä niin hyviä kuvia 🤩
 
vierailija
B:tä häiritse myös se, että jotkut luulevat hänen ja Kärtsän olevan pari. Onhan se nyt järkyttävää etteivät aikuiset ihmiset takia mitä on fiktio.
Ei se siinä ihan noinkaan sano tai viisuaikana voinut jotkut jutut häiritä, mutta tuossahan hän olis voinut kumota nämä pari jutut täysin ja sanoa että ovat vain ystäviä, mutta sitä hän ei tee vaan jättää asian roikkumaan. Enemmin tuntuu häiritsevän, jos heitä pidetään epäläheisinä J:n kanssa. Viestintää kannattaisi sitten parantaa, jos tossa joku sanoma piilee.
 
vierailija
Ainahan näihin shippauksiin tuppaa liittyvän muutamia, jotka ei ymmärrä totuutta. Ihan kuten siinä AT ja KL shipissäkin tänne linkatussa lehtijutussa mainittiin, että joku oli kysynyt vähän aikaa sitten AT:n äidiltä onko KL tulossa viettämään niille joulua... äiti oli todennut ettei kaikkea kannata uskoa mitä netissä sanotaan ja KL on naimisissa :D
 
vierailija
Ei se siinä ihan noinkaan sano tai viisuaikana voinut jotkut jutut häiritä, mutta tuossahan hän olis voinut kumota nämä pari jutut täysin ja sanoa että ovat vain ystäviä, mutta sitä hän ei tee vaan jättää asian roikkumaan. Enemmin tuntuu häiritsevän, jos heitä pidetään epäläheisinä J:n kanssa. Viestintää kannattaisi sitten parantaa, jos tossa joku sanoma piilee.
Musta tuntuu siltä, että sä et edes tahdo ymmärtää B:n sanomaa. Sitäpaitsi hän on useasti sanonut Jeren olevan hänen ystävä tai kuin veli.
 
vierailija
Ei se siinä ihan noinkaan sano tai viisuaikana voinut jotkut jutut häiritä, mutta tuossahan hän olis voinut kumota nämä pari jutut täysin ja sanoa että ovat vain ystäviä, mutta sitä hän ei tee vaan jättää asian roikkumaan. Enemmin tuntuu häiritsevän, jos heitä pidetään epäläheisinä J:n kanssa. Viestintää kannattaisi sitten parantaa, jos tossa joku sanoma piilee.
B käytti esimerkkinä häntä häiritsevistä jutuista sen rivieran lisäksi sitä, että häntä ja Kärtsää luullaan oikeasti pariksi ja että ihmisten pitäisi osata erottaa todellisuus viihteestä. Miten pitäis vielä selvemmin sanoa?
 

Yhteistyössä