Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja kerran tukehdutin melkein kaverini kaljaansa sormeni pyöräytyksellä. Se aiheutti aikanaan hieman ihmetystä lähipiirissä joten kerroin niille, että oon psykoosissa.

Sitten niitä ärsytti vielä enemmän. Kaikkia ei voi miellyttää.🙄
 
vierailija
En enää tuu tänne. Ei kiinnosta.
⭐Ei minulta, Eeltä, kuten ei muutkaan K+ illan/yön kommentit.

Puhuri on navakkaa, sää on syksyinen, mutta hey, onhan lokakuu. Pklaisten syyslomat ensi viikolla. ,)

Alkuaikoina paikkakunnalla tapahtuneet minulle voimakkaita C - PTSDn oireita jälkeenpäin aiheutt. selkeät lainrikkomukset/epäeettisyydet ovat kaikki maton alle lakaistu, eikä niitä voida selvittää, ennen kuin fyysinen lokaationi on turvallinen. Tämä on omani ja läheisteni realistinen arvio vallitsevasta pattitilanteesta.
 
vierailija
E lisää: eilen vauva.fi:lla otsikoissa tammikuulta 2024 aloitus, jossa ap mainitsee baletin. Balettia olen itsekin lapsena harrastanut - yhtenä muista harrastuksista. Tuo aloitus ei ollut minusta kirjoitettu, tokikaan, vaikka siihen joku pahantahtoinen paikkakuntalainen, ilmeisen tahallaan, kävi jotain riitaa kylvävässä provokaatiohengessä kirjoittamassa. [Joku, jonka tuttava/läheinen ollut mukana jossakin skenessä, jossa virkavalta ollut paikalla ja joka haluaa suojella väärintekijää ja estää tiettyjen asioiden paljastumista.]
It is so loud and clear..

En koskaan juttele täällä omista yksityisasioistani kenenkään lokaalin kanssa, koska olen todella yksityinen, yksinkertaisuutta, autenttisuutta, aitoutta rakastava, vapaaehtoista askeesia noudattava, hillitty; omaa kurinalaista aikatauluani noud. ryhdikäs yksilö.
 
vierailija
E lisää: eilen vauva.fi:lla otsikoissa tammikuulta 2024 aloitus, jossa ap mainitsee baletin. Balettia olen itsekin lapsena harrastanut - yhtenä muista harrastuksista. Tuo aloitus ei ollut minusta kirjoitettu, tokikaan, vaikka siihen joku pahantahtoinen paikkakuntalainen, ilmeisen tahallaan, kävi jotain riitaa kylvävässä provokaatiohengessä kirjoittamassa. [Joku, jonka tuttava/läheinen ollut mukana jossakin skenessä, jossa virkavalta ollut paikalla ja joka haluaa suojella väärintekijää ja estää tiettyjen asioiden paljastumista.]
It is so loud and clear..

En koskaan juttele täällä omista yksityisasioistani kenenkään lokaalin kanssa, koska olen todella yksityinen, yksinkertaisuutta, autenttisuutta, aitoutta rakastava, vapaaehtoista askeesia noudattava, hillitty; omaa kurinalaista aikatauluani noud. ryhdikäs yksilö.
💙Ee🤗💙 Mahtavaa huomenta.
Kireä ilmapiiri tuntuu olevan joka paikassa. Ajatuksesi on hyvin järkevä. Kannatetaan. Täällä puolella taisi muuten olla tekaistuja trollin kommentteja yöllä useampi.
 

Yhteistyössä