Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Huomenta komistus. Pääsinpäs heti aamulla useamman kerran juttelemaan. Tästä se päivä käynnistyy. Tai sitten jään haavekuviin. Vietähän kivoja hetkiä. Tulen lupaukseni mukaan pelastamaan, jos tarpeen.
 
vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Paljon unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Ihan kauhian kova puute, sinun puute. 🥰
Haluaisin hyvin paljon vaan istua syliisi ja halitella ja suukotella sinua kaulasta ja vähän joka paikasta. 😍
Kaverit ja tutut sanoneet että tämä hiusväri käy minulle kun se sopii mun olemukseen. 😊 Mulla tuli tänään bussissa niin huono olo että en voinut mennä toiseen bussiin vaan kävelin kotiin. 😒
Rakkaudella M.K.K
 
vierailija
Oon mitkä värinät tuli toisella palstalla kun joku ajatteli laittavansa kukkia kaivatulle töihin. Lähinnä huvittaisi se miten kollegat, suurin osa on naisia asiaan reagoisivat 😆😆😆😆 Olisi kyllä mahtista saada ne miettimään et kuka tostakin noin tykkää😆😆😆 Haaveita, haaveita ❤❤❤
Hyvää yötä ❤❤❤❤❤
 
vierailija
Oon mitkä värinät tuli toisella palstalla kun joku ajatteli laittavansa kukkia kaivatulle töihin. Lähinnä huvittaisi se miten kollegat, suurin osa on naisia asiaan reagoisivat Olisi kyllä mahtista saada ne miettimään et kuka tostakin noin tykkää Haaveita, haaveita
Hyvää yötä
Minusta taas olis kamalaa. Saisivat taas uutta arvostelua tai haukkumista. Heidän mielestään olisi rumat kukat jne., vaikka kaikki olisi kaunista. Katkeria ihmisiä löytyy. Vaikuttaisi pidemmälläkin ajalla, koska kihisisivät kiukusta katkerina ja saisin kärsiä myöhemminkin tuosta miten joku oli minulle noin ihana.
 

Yhteistyössä