• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

”Meghanin huima halkio varasti huomion punaisella matolla”, mutta mutta, kyllä tuollaisen kantamiseen tarvitaan myös —>

vierailija
Mä kehtaisin, käytän muutenkin minimittaisia hameita, niissä näkyy reidet puoliväliin asti.

Mutta yläosa tulisi mullakin ongelmaksi, tuonne ei voi laittaa tukevia liivejä alle, mun rinnat riippuu imetysten jäljiltä liikaa tuohon yläosaan.
👍😂Pistit paremmaksi kuin minä ketjussa ylempänä. Palstapervoilla on päivän jauhokiintiö suissaan.
 
vierailija
Miksi iltapäivälehtien toimittajat jatkuvasti käyttävät ilmaisua ”varasti huomion”?
Varastaminen on syytteen alainen teko. Tänä syksynä on muotia polvien yli saappaat. Pidättelin naurua, kun katsoin ulkomaalaisten mallien kuvia. Monella kuvissa on mikrohousut, pitkä takki, mustat aurinkolasit ja toppina vain rintaliivit tai vatsan paljastava toppi.
 
vierailija
Joskus muistan lukeneeni.
Jos yläosa on avonainen, pitäisi alaosan olla peittävämpi ettei näytä halvalta lutkalta. Tai toisinpäin.
Ei siis syvää halkiota joka suuntaan.

Tässä olisin valinnut yläosan hieman peittävämmäksi/tai jotain kuultavaa pitsiä yläosaan, kun ei se oikein tunnu istuvan muutenkaan naisen päällä yläosa kunnolla.
 
vierailija
Miksi iltapäivälehtien toimittajat jatkuvasti käyttävät ilmaisua ”varasti huomion”?
Varastaminen on syytteen alainen teko. Tänä syksynä on muotia polvien yli saappaat. Pidättelin naurua, kun katsoin ulkomaalaisten mallien kuvia. Monella kuvissa on mikrohousut, pitkä takki, mustat aurinkolasit ja toppina vain rintaliivit tai vatsan paljastava toppi.
Älä ota kaikkea niin kirjaimellisesti

esim kun seuraat jokaista ketjua ’niska limassa’ niin me kyllä tiedetään ettei sinulla ole niskassa oikeasti limaa
 

Yhteistyössä