Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eläinhotelli ei olekkaan kiinnostava. Tiedän näitä hoitoloita tai eläinhotelleja ympäri maailmaa enkä ole tainnut ikinä nähdä näin paljon siitä aiheesta postauksia keltään niiltä. Fanina sanon sen etten minäkään ole kiinnostunut kun taas tulee joku koira tai kissa hoitoon. Niinhän niiden pitääkin tulla, kun se on juuri se bisnes. En tiedä miksi pitää mainita siitä aina.
Miksi ei Jannen eläinhotellista saisi mainita, ainoa bisnes hänellä tällä hetkellä. Mietin miksei Janne matkaoppaan hommia tee enää. Loppuvuodesta on Egyptin matka, mutta mainonta on näkymätöntä.
 
vierailija
Mitähän te nyt sitten teette, kun ette saa niin paljon haukkumisen aihetta enää? Mahtaa tulla teille vaikeat ajat . Vai siirryttekö haukkumaan jotain uutta kohdetta?
Mikä sua vaivaa??? "ette saa niin paljon haukkumisen aihetta enää?" Whaaaaat??? Väitätkö sinä muka tosissasi, että Jannen JULKISUUS tänne niitä haukkumisviestejä ryöpytti?? Voi sun kanssas 😂 Olet nyt kyllä täysin kujalla. Pimpeli pom! Se on kuule tämä herra Janne Antin ihan itse, joka ihan omalla sekoilullaan saa näppikset sauhuamaan. Ei siihen mitään julkisuutta tarvita. Riittää kun seuraa Jannea facebookissa, eli pääsee näkemään herran sekoilut ja narinat päivittäin. Tänään Herra Janne Antin oli tavattavissa Hakaniemen torilla ruhtinaallisen puolen tunnin ajan! Jos asuisin Helsingissä, olisin mennyt tenttaamaan tuota vihreiden kuntavaaliehdokasta. Olisi mielenkiintoista tietää osaako tuo multitalentti puhua vihreiden ehdokkaana muustakin aihealueesta kuin lemmikeistä ja yksinäisyydestä.....
 
vierailija
Mikä sua vaivaa??? "ette saa niin paljon haukkumisen aihetta enää?" Whaaaaat??? Väitätkö sinä muka tosissasi, että Jannen JULKISUUS tänne niitä haukkumisviestejä ryöpytti?? Voi sun kanssas Olet nyt kyllä täysin kujalla. Pimpeli pom! Se on kuule tämä herra Janne Antin ihan itse, joka ihan omalla sekoilullaan saa näppikset sauhuamaan. Ei siihen mitään julkisuutta tarvita. Riittää kun seuraa Jannea facebookissa, eli pääsee näkemään herran sekoilut ja narinat päivittäin. Tänään Herra Janne Antin oli tavattavissa Hakaniemen torilla ruhtinaallisen puolen tunnin ajan! Jos asuisin Helsingissä, olisin mennyt tenttaamaan tuota vihreiden kuntavaaliehdokasta. Olisi mielenkiintoista tietää osaako tuo multitalentti puhua vihreiden ehdokkaana muustakin aihealueesta kuin lemmikeistä ja yksinäisyydestä.....
IIhmettelin myös tuota aiempaa viestiä, outo asenne kirjoittelijoihin. Oletko huomannut fanien negatiivisen asenteen keskusteluissa. Ei voi aina puolustaa Jannen touhuja. Kerran oli fiksu fani joka oli samaa mieltä kanssani Jannen käytöksestä, itse olen puolueeton viestijä.
 
vierailija
Mikä sua vaivaa??? "ette saa niin paljon haukkumisen aihetta enää?" Whaaaaat??? Väitätkö sinä muka tosissasi, että Jannen JULKISUUS tänne niitä haukkumisviestejä ryöpytti?? Voi sun kanssas Olet nyt kyllä täysin kujalla. Pimpeli pom! Se on kuule tämä herra Janne Antin ihan itse, joka ihan omalla sekoilullaan saa näppikset sauhuamaan. Ei siihen mitään julkisuutta tarvita. Riittää kun seuraa Jannea facebookissa, eli pääsee näkemään herran sekoilut ja narinat päivittäin. Tänään Herra Janne Antin oli tavattavissa Hakaniemen torilla ruhtinaallisen puolen tunnin ajan! Jos asuisin Helsingissä, olisin mennyt tenttaamaan tuota vihreiden kuntavaaliehdokasta. Olisi mielenkiintoista tietää osaako tuo multitalentti puhua vihreiden ehdokkaana muustakin aihealueesta kuin lemmikeistä ja yksinäisyydestä.....
Et tainnut miettiä tuota vuodatustasi ihan läpi. Et tietäisi mitään koko miehestä jollei hän laittaisi tekojaan julkisuuteen eli kyllä se on juuri se julkisuus. Facessa myös, koska seuraat häntä stalkkaajan innolla. Seuraavan kerran älä puhu itteäsi pussiin kun et näköjään ymmärrä mitä kirjoitat.
 
vierailija
IIhmettelin myös tuota aiempaa viestiä, outo asenne kirjoittelijoihin. Oletko huomannut fanien negatiivisen asenteen keskusteluissa. Ei voi aina puolustaa Jannen touhuja. Kerran oli fiksu fani joka oli samaa mieltä kanssani Jannen käytöksestä, itse olen puolueeton viestijä.
Jessus Kristus sinun kanssa. Etkö vieläkään ymmärrä että minä olen ja olin se fani? Olen samaa mieltä silloin kun on syytä ja muuten en ole. Olen se joka vastaa mielipiteilläni vastaan ja myöten ja jota te täällä useaan otteeseen kiittelette kun olen samaa mieltä jostain ja sitten haukutte kun sanon eriävän oton aiheesta.
 
vierailija
IIhmettelin myös tuota aiempaa viestiä, outo asenne kirjoittelijoihin. Oletko huomannut fanien negatiivisen asenteen keskusteluissa. Ei voi aina puolustaa Jannen touhuja. Kerran oli fiksu fani joka oli samaa mieltä kanssani Jannen käytöksestä, itse olen puolueeton viestijä.
Muutekseen, ei sinun joka kerta tarvi mainita että olet puolueeton viestijä. Jotenkin tuntuu oudolta sanoa se joka kommenttisi yhteydessä.
 
vierailija
Mikä sua vaivaa??? "ette saa niin paljon haukkumisen aihetta enää?" Whaaaaat??? Väitätkö sinä muka tosissasi, että Jannen JULKISUUS tänne niitä haukkumisviestejä ryöpytti?? Voi sun kanssas Olet nyt kyllä täysin kujalla. Pimpeli pom! Se on kuule tämä herra Janne Antin ihan itse, joka ihan omalla sekoilullaan saa näppikset sauhuamaan. Ei siihen mitään julkisuutta tarvita. Riittää kun seuraa Jannea facebookissa, eli pääsee näkemään herran sekoilut ja narinat päivittäin. Tänään Herra Janne Antin oli tavattavissa Hakaniemen torilla ruhtinaallisen puolen tunnin ajan! Jos asuisin Helsingissä, olisin mennyt tenttaamaan tuota vihreiden kuntavaaliehdokasta. Olisi mielenkiintoista tietää osaako tuo multitalentti puhua vihreiden ehdokkaana muustakin aihealueesta kuin lemmikeistä ja yksinäisyydestä.....
[/QUOTE
Nyt et tainnut oikke ajatella mitä kommentoit. Tuosta julkisuuden puolesta.
 
vierailija
Et tainnut miettiä tuota vuodatustasi ihan läpi. Et tietäisi mitään koko miehestä jollei hän laittaisi tekojaan julkisuuteen eli kyllä se on juuri se julkisuus. Facessa myös, koska seuraat häntä stalkkaajan innolla. Seuraavan kerran älä puhu itteäsi pussiin kun et näköjään ymmärrä mitä kirjoitat.
Joo tätä mietin mäkin, ettei tuo kirjoitus ollut ihan järkevä.
 
vierailija
Jessus Kristus sinun kanssa. Etkö vieläkään ymmärrä että minä olen ja olin se fani? Olen samaa mieltä silloin kun on syytä ja muuten en ole. Olen se joka vastaa mielipiteilläni vastaan ja myöten ja jota te täällä useaan otteeseen kiittelette kun olen samaa mieltä jostain ja sitten haukutte kun sanon eriävän oton aiheesta.
Mistä täällä voi tietää ketään kirjoittelijaa tarkasti kuka kukin on, oli vaan mielipide. En ole pahemmin haukkunut ketään.
 
vierailija
Onhan se Tuukka, sinnehän menevät Egyptin matkan ajaksi. tuli mieleen että olisiko ollut järkevämpää pitää vain yhtä eläinhotellia ja ottaa Tuukka sinne asumaan. Vai eikö Janne vakituiseen halua asua kenenkään kanssa.
Niin mutta jos Janne alkais kokonaan matkaoppaaksi, mihin hän laittaa omat eläimensä? Ei niitä mukana voi aina raahata. Tai voi mutta on kyllä raskasta.
 

Yhteistyössä