Mitä mieltä värianalyysistä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuosta on välillä puhetta. Äitini kävi parikytä vuotta sitten ja osti sen jälkeen erivärisiä, sopivia vaatteita. En muista, mitä kaikkea se siitä kertoi. Mut on nykyäänkin vielä sopivat värit.

Olis kiva kanssa kuulla kokemuksia!
 
vierailija
Olen joskus kirjastosta lainannut kirjan asiaan liittyen.
Itselle oli melko helppo analysoida mihin ns vuodenaikaan kuulun, iho, hiukset, silmien väri.
Jotkut ns omat värit tuntuu kovin vierailta ja mielestäni on tärkeintä valita vaatteet ym missä itse viihtyy.

En tosin ole koskaan pitänyt kirkkaista/puhtaista väreistä, ovat melkein aina taitettuja. ei siis puhtaan valkoista vaan kermanvalkoinen sopii iholleni paremmin.

Mustan värin käyttö on vähentynyt huomattavasti, tuo varjoja kasvoille, syventää ryppyjä ja vanhentaa.
Esim. en ikääntyneenä värjäisi liian tummaksi/mustaksi hiuksia.

Olen itse asiassa käynyt vuosia sitten tyylianalyysissä, enpä tiedä hyödyllisyydestä.
Kyseinen nainen teki myös värianalyysejä ja totesi ääneen, etten sitä oikeastaan tarvitse koska värisysteemit on melko selvät minulla.
 
vierailija
Olen joskus kirjastosta lainannut kirjan asiaan liittyen.
Itselle oli melko helppo analysoida mihin ns vuodenaikaan kuulun, iho, hiukset, silmien väri.
Jotkut ns omat värit tuntuu kovin vierailta ja mielestäni on tärkeintä valita vaatteet ym missä itse viihtyy.

En tosin ole koskaan pitänyt kirkkaista/puhtaista väreistä, ovat melkein aina taitettuja. ei siis puhtaan valkoista vaan kermanvalkoinen sopii iholleni paremmin.

Mustan värin käyttö on vähentynyt huomattavasti, tuo varjoja kasvoille, syventää ryppyjä ja vanhentaa.
Esim. en ikääntyneenä värjäisi liian tummaksi/mustaksi hiuksia.

Olen itse asiassa käynyt vuosia sitten tyylianalyysissä, enpä tiedä hyödyllisyydestä.
Kyseinen nainen teki myös värianalyysejä ja totesi ääneen, etten sitä oikeastaan tarvitse koska värisysteemit on melko selvät minulla.


tyylianalyysissä siis katsottiin kehon mittasuhteet, pituus, paino ja millaisia vaatteita kannattaisi pitää.
Mitä korostaa ja mitä peittää kehossa, jotta on ikään kuin sopusuhtainen.
Sekä millaisia kuoseja vaatteissa kannattaa suosia.
 

Yhteistyössä