Käykö täällä enää ketään?

vierailija
Älä huoli, mä tämän ketjun aloittaja olen täällä taas ja alan jopa viihtyä. Tänne kun voi kirjoitella yölläkin jos ei saa unta.

Ehkä rekisteröidyn jossain vaiheessa. Katsotaan nyt. 😊
Aika moni huonouninen kirjoittaa tällä palstalla. Hyvä jos tästä palstasta on oikeasti jotain hyötyä. Minä en kirjaudu minnekään. Kirjoitin aikoinaan palstalla, jossa jotkut tykkäsivät jutuistani. Joku kertoi, että hän jaksaa elää kirjoitusteni voimalla. Joku toinen kertoi lukevansa pakinoitani ääneen läheiselleen sairaalavierailuilla.
En missään nimessä halua koukuttaa lukijoitani, ja tehdä heitä riippuvaisia kirjoituksiini.
Joku päivä päätän, että tämä riitti, ja löydän elämääni uutta sisältöä.
 
vierailija
Aika moni huonouninen kirjoittaa tällä palstalla. Hyvä jos tästä palstasta on oikeasti jotain hyötyä. Minä en kirjaudu minnekään. Kirjoitin aikoinaan palstalla, jossa jotkut tykkäsivät jutuistani. Joku kertoi, että hän jaksaa elää kirjoitusteni voimalla. Joku toinen kertoi lukevansa pakinoitani ääneen läheiselleen sairaalavierailuilla.
En missään nimessä halua koukuttaa lukijoitani, ja tehdä heitä riippuvaisia kirjoituksiini.
Joku päivä päätän, että tämä riitti, ja löydän elämääni uutta sisältöä.
Kirjoita kirja. Jos kerran olet näppärä kirjoittaja.
 
vierailija
Kirjoita kirja. Jos kerran olet näppärä kirjoittaja.
Olen joskus harkinnut asiaa. Sisareni on toimittaja ja julkaissut ainakin yhden kirjan. Nappasin mukaani kirjastosta Kirjamessut-esitteen. Käyn harvakseltasn kirjaston kirjallisuusilloissa.
Meitä kynäilijöitä on pilvin pimein.
Kirjailijan työ on nykyään erittäin huonosti palkattua.
Kirjoittaminen on mukava harrastus eikä enempää. Minusta on mukava seurata mitä milleniaalit ajattelevat nelikymppisyydestään. Laulaja Maija Vilkkumaa 50 v. nimitti itseään menopaussinaiseksi. Upeaa, että nykyisin naiset arvostavat ikää eikä heitä enää alisteta iällä kuten minun ikäpolvea. Toivottavasti nykyajan miehet puhuvat naisilleen kauniisti eivätkä latele kännissä ”ruma, vanha ja eihaluttava” mantraansa.
Tänään tämä palsta on ihmeen rauhallinen, kun musta vakiokirjoittaja piehtaroi lakanoissaan salarakkaansa hillopäivien jälkeen.
 
vierailija
Olen joskus harkinnut asiaa. Sisareni on toimittaja ja julkaissut ainakin yhden kirjan. Nappasin mukaani kirjastosta Kirjamessut-esitteen. Käyn harvakseltaan kirjaston kirjallisuusilloissa.
Meitä kynäilijöitä on pilvin pimein.
Kirjailijan työ on nykyään erittäin huonosti palkattua.
Kirjoittaminen on mukava harrastus eikä enempää. Minusta on mukava seurata mitä milleniaalit ajattelevat nelikymppisyydestään. Laulaja Maija Vilkkumaa 50 v. nimitti itseään menopaussinaiseksi. Upeaa, että nykyisin naiset arvostavat ikää eikä heitä enää alisteta iällä kuten minun ikäpolvea. Toivottavasti nykyajan miehet puhuvat naisilleen kauniisti eivätkä latele kännissä ”ruma, vanha ja eihaluttava” mantraansa.
Tänään tämä palsta on ihmeen rauhallinen, kun musta vakiokirjoittaja piehtaroi lakanoissaan salarakkaansa hillopäivien jälkeen.
 

Yhteistyössä