Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja uskoisin että Bojan on koska tahansa tervetullut töihin mukaan, jos haluaisi. Se onkin eri asia tulisiko siitä mitään kun eräs tuijottaa ja nauruhepulit yltyy
Mähän sanoin, että Bojan ei selkeästi porkkana-kuvauksissa ollut mukana. Jeren ilme (huvittuneisuus) porkkana-videon lopussa näytti ihan siltä, ettei B todellakaan ole maisemissa. Sain vain alapeukkuja Vauvalla.
 
vierailija
Mä edelleen ihmettelen tuota, että miksi jäi näinkin moneksi päiväksi Suomeen, vaikka varmasti on ollut tiedossa että K:lla on päivät (ja ehkä illatkin) töitä. Jotenkin tuntuu että täytyy tuossa joku muukin syy olla kuin vaan lomailu. Uskon siihen itsenäiseen suomiprojektiin, mikä se nyt sit onkin.
Mä en. Ja siis voisko B koittaa hämätä, ettei majoitu Vantaalla, vaan on Suomessa ihan itsenäisesti (miksi??? 😄)
 
vierailija
Mähän sanoin, että Bojan ei selkeästi porkkana-kuvauksissa ollut mukana. Jeren ilme (huvittuneisuus) porkkana-videon lopussa näytti ihan siltä, ettei B todellakaan ole maisemissa. Sain vain alapeukkuja Vauvalla.
Sitä ei myöskään ole kuvattu Jeren uudessa kodissa vaan jossain muualla, oletettavasti Vantaalla. Ehkä liittyi niihin tiistain kuvauksiin, kun hiustyyli oli about sama.
 
vierailija
Mä en. Ja siis voisko B koittaa hämätä, ettei majoitu Vantaalla, vaan on Suomessa ihan itsenäisesti (miksi??? 😄)
Miten Bojan yrittäisi hämätä, kun ei ole ilmoittanut missä yöpyy eikä he ole postanneet yhtään mitään kontsaa yhdessä Jeren kanssa? Luulen, että yöpyy Jerpan uudessa kodissa, kun siellä on tilaa ja makuusoppi sekä parvella että vieras/työhuone, mutta voi yöpyä myös hotlassa etenkin jos on Suomessa jonkun oman projektin vuoksi.Tai haluaa vaihteeksi vähän omaa rauhaa ja tilaa.
 
vierailija
Miten Bojan yrittäisi hämätä, kun ei ole ilmoittanut missä yöpyy eikä he ole postanneet yhtään mitään kontsaa yhdessä Jeren kanssa? Luulen, että yöpyy Jerpan uudessa kodissa, kun siellä on tilaa ja makuusoppi sekä parvella että vieras/työhuone, mutta voi yöpyä myös hotlassa etenkin jos on Suomessa jonkun oman projektin vuoksi.Tai haluaa vaihteeksi vähän omaa rauhaa ja tilaa.
No ei kai se nyt niin pöllö ole, ettei sen fanikuvan leviämisen jälkeen arvais, mitä ihmiset ajattelee ja olettaa? Että yöpyy Jerellä ja on täällä lähinnä Jeren takia. Tosin siihen ei koittanut keksiä muuta hämäystä jos sanoi kerran että tapaa ”Käärijän” 😃
 
vierailija
Mua jotenkin harmittaa se, että Bojan suo täällä ollessaan aikaa joillekin randomeille, kiinnostaa, että keiden kautta se on sinne baariin päätynyt, onko joillain nuorilla suomalaisfaneilla yhteys sen instaan 🙁 Arvasin kyllä, että Bojan varmana on kiinnostunut Suomesta ja suomalaisesta nykykulttuurista ja tavoista, kun instassa tyyliin kyseli seuraa. Ja halusi kuulla siitä nimenomaan randomeilta (eikä aina vain Krewlta). Toi on mun mielestä aika rakastuneen käytöstä, että alkaa sen toisen kotimaa laaja-alaisesti kiinnostaa 🥺
Toivoisin ettei antais randomeille aikaansa koska huomaan olevani vain super mustis.
 
vierailija
Mua jotenkin harmittaa se, että Bojan suo täällä ollessaan aikaa joillekin randomeille, kiinnostaa, että keiden kautta se on sinne baariin päätynyt, onko joillain nuorilla suomalaisfaneilla yhteys sen instaan Arvasin kyllä, että Bojan varmana on kiinnostunut Suomesta ja suomalaisesta nykykulttuurista ja tavoista, kun instassa tyyliin kyseli seuraa. Ja halusi kuulla siitä nimenomaan randomeilta (eikä aina vain Krewlta). Toi on mun mielestä aika rakastuneen käytöstä, että alkaa sen toisen kotimaa laaja-alaisesti kiinnostaa
Toivoisin ettei antais randomeille aikaansa koska huomaan olevani vain super mustis.
Siis noi approbatur kiertää vaan keskustan baareja, ei niitä muilta asiakkailta ole rajattu mitenkään pois. Se nyt vaan on sattunut menemään yhteen appro-rastin baariin.
 
vierailija
Mua jotenkin harmittaa se, että Bojan suo täällä ollessaan aikaa joillekin randomeille, kiinnostaa, että keiden kautta se on sinne baariin päätynyt, onko joillain nuorilla suomalaisfaneilla yhteys sen instaan Arvasin kyllä, että Bojan varmana on kiinnostunut Suomesta ja suomalaisesta nykykulttuurista ja tavoista, kun instassa tyyliin kyseli seuraa. Ja halusi kuulla siitä nimenomaan randomeilta (eikä aina vain Krewlta). Toi on mun mielestä aika rakastuneen käytöstä, että alkaa sen toisen kotimaa laaja-alaisesti kiinnostaa
Toivoisin ettei antais randomeille aikaansa koska huomaan olevani vain super mustis.
Hanki apua jo, ei ole tollainen mustasukkaisuus tervettä
 
vierailija
Tänään on myös lähtenyt suora tai on lähtemässä. Toki Boitsu päivitteli 00 jälkeen vielä, mutta mikäs siinä jos lyhyet unet käy. Mut lauantaina viimeistään, kun Kärppäkin luultavasti lentää Berliiniin.
 
vierailija
Siis noi approbatur kiertää vaan keskustan baareja, ei niitä muilta asiakkailta ole rajattu mitenkään pois. Se nyt vaan on sattunut menemään yhteen appro-rastin baariin.
Kiitos asian avaamisesta. Tavallaan tajusin tän, mutta miksi ne Jodelissa kirjoitti, että ”Bojan tuli meidän pöytään”? Vähän vaikea uskoa, että Bojan randomisti meni hänet tunnistavien pöytään Hesassa. Se on uskottavampaa, että he meni hänen pöytään tai että oli jotenkin sovittu että hän tulee kyseiseen baariin.
 
vierailija
Mä ihmettelen tota, että sanoo menevänsä tapaamaan Käärijää. Siis vain tapaamaan? Aika outoa, kun on täällä Kn vieraana, vai eikö sitten olekaan? Valitettavasti Rautalampi tulee mieleen, vaikka en siis halua mitään jankkausta tästä. Ihmettelen vaan.
Siis hän oli jossakin baarissa jutellut hänelle entuudestaan vieraiden ihmisten kanssa ja kun teki lähtöä on englanniksi sanonut jotakin tyyliin I´m going to meet my friend. Kun kysyivät ketä, niin vastasi Käärijä. En ymmärrä mitä ihmettelemistä siinä on. Kyllä tuo vastaus sopii ihan hyvin siihen tilanteeseen, että on täällä Kärtsän vieraana. Se, että Kärtsällä on päivän aikana ollut jotakin omiakin menoja, ei nyt varmaan ole mitenkään ihmeellistä.
 
vierailija
Kiitos asian avaamisesta. Tavallaan tajusin tän, mutta miksi ne Jodelissa kirjoitti, että ”Bojan tuli meidän pöytään”? Vähän vaikea uskoa, että Bojan randomisti meni hänet tunnistavien pöytään Hesassa. Se on uskottavampaa, että he meni hänen pöytään tai että oli jotenkin sovittu että hän tulee kyseiseen baariin.
Ei siinä lukenut meidän pöytään, vaan meidän viereen. Eli varmaan viereiseen pöytään. Joissain baareissa on vaikka pitkä penkki ja sen edessä monta pientä pöytää. B sattunut istumaan siis viereiseen pöytään ja nää alkanut sitten jutella hänelle.
 

Yhteistyössä