K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis oliko ton multaporkkanan tarkoitus se että sen multa on olevinaan p*skaa jota K nuolee k*kkelin päältä?
Kuinka monen mielestä tuo on *roottista?
0.001% mielestä. Sit on joitakin faneja jotka on niin syvällä fanituksessa etteivät voi myöntää että eivät nauti p**kan nuolemisesta, niin pitää vaan hymyillä ja ihastella.

Kun oikeasti K vaan katsoo miten pohjalle voi mennä että näilläkin faneilla tulee vaikea myöntää julkisesti käyvänsä esim K:n keikoilla.
 
vierailija
Ite en ole käynyt Vauvalla pitkään aikaa, ja toivon että K:n ura jatkuisi hyvin. En vaan ole sellainen fani joka teeskentelee että fanituksen kohde on jatkuvasti nerouden äärellä kun näin ei ole. Joksujenkin strategioista keskustellaan realistisesti ja vapaasti silloin kun jostakusta niin tuntuu, ja sekin on usein. Voit palata Vauvalle jos et siedä muuta kuin yltiöpositiivisuutta.
Kyse ei ole siitä. Jospa lukisit viestiäni vähän tarkemmin. Täällähän on jo usean viestin voimalla oltu lopettamassa Kärtsän uraa ja todettu suoraan, että biisi tulee floppaamaan yms. Saanen muistuttaa, että ihan sama keskustelu käytiin jo Ruoska-biisiä ennen. Siis ennen kuin biisistä oli edes tiedossa muuta kuin, että mukana on Erika.
Kyse ei ole mistään yltiöpositiivisudesta, vaan ihan siitä, että kukaan meistä ei ole kuullut biisistä muuta kuin kertsin. Eikä kukaan tiedä myöskään mistä biisi loppujen lopuksi kertoo. Mun mielestä nää viimeisimmät muka realistiset viestit ovat pikemminkin väkisin negatiivista kulmaa etsiviä. Ihan yhtä kaukana realismista kuin joku hattara, jota en itse ole koskaan harrastanut.
 
vierailija
Kyse ei ole siitä. Jospa lukisit viestiäni vähän tarkemmin. Täällähän on jo usean viestin voimalla oltu lopettamassa Kärtsän uraa ja todettu suoraan, että biisi tulee floppaamaan yms. Saanen muistuttaa, että ihan sama keskustelu käytiin jo Ruoska-biisiä ennen. Siis ennen kuin biisistä oli edes tiedossa muuta kuin, että mukana on Erika.
Kyse ei ole mistään yltiöpositiivisudesta, vaan ihan siitä, että kukaan meistä ei ole kuullut biisistä muuta kuin kertsin. Eikä kukaan tiedä myöskään mistä biisi loppujen lopuksi kertoo. Mun mielestä nää viimeisimmät muka realistiset viestit ovat pikemminkin väkisin negatiivista kulmaa etsiviä. Ihan yhtä kaukana realismista kuin joku hattara, jota en itse ole koskaan harrastanut.
Mitä jos itse luet viestit kunnolla? Kukaan ei ole ollut "lopettamassa" K:n uraa, vaan näiden promojen perusteella nousee monilla ihan looginen kysymys siitä mitä K yrittää saavuttaa. Onko se tietoista uran purkamista, vai vahingossa?
 
vierailija
Ettekste ole ollenkaan kuulleet sen Erikan uuden biisin sanoja? Ei se mistään sek sinmyynnistä kerro. Video tietty on tosi hot, mutta itse biisin sanat on ihan yhtä rankat kuin Matin ja Tepon Mä joka päivä töitä tein.
Tosi "hot" musavideo? Kenen mielestä? Suurella tuotannolla teetetty ja promottu musavideo ja 60t katselua on tullut 6 päivässä. Kuulostaa pikeminkin että jäi yleisölle vähän "cold":iksi. Ei ole edes kuten ICIP joka biisinä ei ole mikään mestariteos mutta hieno musavideo keräsi usean miljoonan katselun kun oli niin hieno.
 
vierailija
Ettekste ole ollenkaan kuulleet sen Erikan uuden biisin sanoja? Ei se mistään sek sinmyynnistä kerro. Video tietty on tosi hot, mutta itse biisin sanat on ihan yhtä rankat kuin Matin ja Tepon Mä joka päivä töitä tein.
Tyhjänpäiväinen biisi huonolla melodialla jonka sanat on kuin Ylen jokaviikkoinen "seksityö on kuin mkä tahansa työ"-artikkelsta poimittu. Ei ihme ettei ihmiset jaksa kuunnella sitä samaa jatkuvasti.
 
vierailija
Ai tänne eksyi joku tumpunkin puolelta? Tervetuola! Täällä saa olla kriittinenkin, tai ihasteleva, vai mitä vaan. Yleensä keskustelut soljuu kaikenlaisiin eri suuntiin päivän mittaan, kun viestejä ei voi poistattaa ym.

Ja hei, ehkä tosta SM biisistä tuleekin hitti. Just nyt ei vaan vaikuta olevan somessa hirveesti kiinnostusta K:n pienen OF-yleisön ulkopuolella, mut voihan se yllättää ja ollakin jokin syvä mestariteos.
 
vierailija
Erikan kappale on ihan helv etin tylsä ja kierrättää vanhaa. K kappale on kuulostanut paljon paremmalta siltä osin kuin kuulla on voinut vähän alkua ja kertsiä.

Itse luulen, että aiempien kappaleiden kuunteluja on laskenut kun kappale on ollut kuunneltavissa etukäteen. Tätä ei pääse kuulemaan.

Minusta täällä ollaan ihan turhaan tuomiopäivän enkeleitä. Ei mitään syytä.
 
vierailija
Bojan kuulemma oli tänään aikaisemmin baarissa. Muutamat Jodel Jokereiden kanavalta oli päätynyt juttelemaan suomalaisesta kulttuurista. Bojan oli kiinnostunut mutta lähti kuulemma tapaamaan Käärijää sieltä. Ei tainnut sen kummempaa ohjelmaa löytää.
 
vierailija
Tosi "hot" musavideo? Kenen mielestä? Suurella tuotannolla teetetty ja promottu musavideo ja 60t katselua on tullut 6 päivässä. Kuulostaa pikeminkin että jäi yleisölle vähän "cold":iksi. Ei ole edes kuten ICIP joka biisinä ei ole mikään mestariteos mutta hieno musavideo keräsi usean miljoonan katselun kun oli niin hieno.
No sikäli hot että siinä on seksiä ja erotiikkaa ja paljasta pintaa ihan tarkoituksella. Mutta biisin sanat ei kerro seksistä ollenkaan vaan työnteosta itsensä myymisenä.
 
vierailija
Oliko jo täällä tai muualla selvitetty, mistä Kn tän päivän peiliselfie on harmaassa kylppärissä? Täsmääkö värit uuden kodin mahdollisiin kuviin tai piirrustuksiin, jos joku on nähnyt valmisteilla olevista niitä? Mietin vaan niitä taustalla olevis puteleja, ketä siellä asuu ja oliko pelkästään mahdollisesti 1hlön tai miesten suihkutuotteita;D
 
vierailija
Oliko jo täällä tai muualla selvitetty, mistä Kn tän päivän peiliselfie on harmaassa kylppärissä? Täsmääkö värit uuden kodin mahdollisiin kuviin tai piirrustuksiin, jos joku on nähnyt valmisteilla olevista niitä? Mietin vaan niitä taustalla olevis puteleja, ketä siellä asuu ja oliko pelkästään mahdollisesti 1hlön tai miesten suihkutuotteita;D
Ei kuulemma ollut kotona kuvattu, alkuun niin luultiin.
 
vierailija
Oliko jo täällä tai muualla selvitetty, mistä Kn tän päivän peiliselfie on harmaassa kylppärissä? Täsmääkö värit uuden kodin mahdollisiin kuviin tai piirrustuksiin, jos joku on nähnyt valmisteilla olevista niitä? Mietin vaan niitä taustalla olevis puteleja, ketä siellä asuu ja oliko pelkästään mahdollisesti 1hlön tai miesten suihkutuotteita;D
Mun mielestä näytti tosi epämodernilta julkiselta kylppäriltä, tyyliin jonkun kuvausstudion pesutila tai jotain. Ei varmana ole mikään laatuasunnon uusi kylpyhuone. Oletin siitä että K on ollut jossain työjutuissa.
 
vierailija
Jossain baarissa ollut, josta haalarikansa saa leimoja. Siksi useampikin havainto. Kellonajasta ei taida olla tietoa, eikä siitä missä on mahdollisesti K:n tavannut. Kuinka myöhään sitä enää kannattaa Vantaalle päin suunnata. Jos oma hotelli olisi Helsingissä. Ei taida olla mitään muita havaintoja toistaiseksi, että olisi nähnyt niitä missään päin yhdessä. Tuskin B ylipäätänsä ventovieraille ihmisille kovin tarkkaan alkaa selostamaan todellisia suunnitelmia.
 

Yhteistyössä