K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ehkä oon ankea, mutta jos toi biisi tulee huomenna niin veikkaan siitä K:n huonoiten menestynyttä biisiä pariin vuoteen. Jos ei promoa niin silloin pitää löytyä innostusta sieltä aktiivifanikunnasta, ja sitä innostusta ei tällä kertaa näy oikein missään.
Voihan K vielä tehdä promokierroksen radioissa tai muualla perjantaina, saa nähdä.
 
vierailija
Ehkä oon ankea, mutta jos toi biisi tulee huomenna niin veikkaan siitä K:n huonoiten menestynyttä biisiä pariin vuoteen. Jos ei promoa niin silloin pitää löytyä innostusta sieltä aktiivifanikunnasta, ja sitä innostusta ei tällä kertaa näy oikein missään.
Ei se varmaan hirveästi haittaa jos tämä biisi tekee ns flopit, varmaan K:kin tietää ettei se ole välttämättä menestysbiisi. Yksi hitti vuodessa on jo tarpeeksi että sillä pärjää Suomen musaskenessä. Sekä Trafik että Ruoska on menestyneet tosi hyvin, eri kuuntelijakunnille, niin näillä välibiiseillä on vähemmän väliä.
 
vierailija
Toivottavasti joku on pelastanut Bojanin yksinäiseltä illalta. Etel? Matti?joku muu?
Mietin että ehkä B ei ole niin läheisissä väleissä noiden muiden suomalaisten kanssa että laittaisi niille suoraan viestiä et ”hei oon Suomessa, tehdäänkö yhdessä jotain”. Mun mielestä toi stoori oli juuri sellainen jolla vinkkaa että on täällä ja haluaa seuraa.
 
vierailija
Olen varautunut siihen että S=M voi yllättää positiivisesti, koska olin tosi nyrpeä Ruoskan tiisereiden jälkeen, ja sitten sieltä tulikin täys jytä joka sai meikäläisen syömään sanansa. Mutta... vibat juuri nyt on epäilevät. Ja jos biisi on aiheeltaan samaa aihesarjaa tuo Erikan uusimman julkaisun kanssa, kun nyt flopit mainittiin...
Joo, se oli floppiv! Katoin juuri että musavideolla on yli viidessä päivässä tullut vain 60k katselua, ja Spottarissa vain 166t. Suomen top50 listalla se on jo tippunut sijalle 46, vaikka ei ole edes mennyt viikkoa. Ja tota biisiä on siis promottu ihan sikana, Erika oli jopa Huomenta Suomessa maikkarilla pari viikkoa sitten kertomassa että uusi biisi tulee ja ties mitä Warnerin markkinointia! Mutta sit kuunteluita tuli tuon verran...
 
vierailija
Olen varautunut siihen että S=M voi yllättää positiivisesti, koska olin tosi nyrpeä Ruoskan tiisereiden jälkeen, ja sitten sieltä tulikin täys jytä joka sai meikäläisen syömään sanansa. Mutta... vibat juuri nyt on epäilevät. Ja jos biisi on aiheeltaan samaa aihesarjaa tuo Erikan uusimman julkaisun kanssa, kun nyt flopit mainittiin...
Joo, se oli floppiv! Katoin juuri että musavideolla on yli viidessä päivässä tullut vain 60k katselua, ja Spottarissa vain 166t. Suomen top50 listalla se on jo tippunut sijalle 46, vaikka ei ole edes mennyt viikkoa. Ja tota biisiä on siis promottu ihan sikana, Erika oli jopa Huomenta Suomessa maikkarilla pari viikkoa sitten kertomassa että uusi biisi tulee ja ties mitä Warnerin markkinointia! Mutta sit kuunteluita tuli tuon verran...
Tässä muuten huomaa, miten omistautuneita/aktiivisia Joksujen fanit on biisien ilmestyessä. Erikalla on 2× enemmän kuuntelijoita kuin Joksuilla ja silti Joksut on saaneet jo yli 200 tuhatta striimikertaa Bluzalle
 
vierailija
Hyvää biisiä ei tarvii promota kun k on niin suosittu. Jos siis biisi on bängeri ja pääsee suomi top 50 niin mitään promoa ei tarvita.
Juuri näin. Tuo edellä mainittu Erikan biisi ei vaan ole hyvä, siksi se floppasi vaikka promoja yritettiin. Jos S=M on lopulta sairaan hyvä niin se tulee leviämään itsestään. Jos se on höttöä niin promot ei pystyisi pakottamaan ihmisiä kuunyelemaan. Promot toimii vain puskemaan hyvää biisiä leviämään kohdeyleisölle nopeammin, ja niitä voi tehdä myöhemminkin.
 
vierailija
Tässä muuten huomaa, miten omistautuneita/aktiivisia Joksujen fanit on biisien ilmestyessä. Erikalla on 2× enemmän kuuntelijoita kuin Joksuilla ja silti Joksut on saaneet jo yli 200 tuhatta striimikertaa Bluzalle
Tähän täytyy sen verran sanoa, että aika moni varmaan kuntelee ruoskaa vaikka ei ois eerika fani.
Myynnisä saanut n. 166 000 kuuntelua.
 
vierailija
Tässä muuten huomaa, miten omistautuneita/aktiivisia Joksujen fanit on biisien ilmestyessä. Erikalla on 2× enemmän kuuntelijoita kuin Joksuilla ja silti Joksut on saaneet jo yli 200 tuhatta striimikertaa Bluzalle
Tämän minäkin huomasin. Jopa silloin kun julkaisut on alle Joksujen normaalin tason (sori vihaan SSOL:ia) niin fanikunta uskollisesti antaa biisille mahikset.
 
vierailija
Juuri näin. Tuo edellä mainittu Erikan biisi ei vaan ole hyvä, siksi se floppasi vaikka promoja yritettiin. Jos S=M on lopulta sairaan hyvä niin se tulee leviämään itsestään. Jos se on höttöä niin promot ei pystyisi pakottamaan ihmisiä kuunyelemaan. Promot toimii vain puskemaan hyvää biisiä leviämään kohdeyleisölle nopeammin, ja niitä voi tehdä myöhemminkin.
Jep.
Yleisesti toi seksillä myyminen on niiin väsynyttä. Ei kyllä jaksa kiinnostaa. Jos biisi on hyvä niin menkööt, mutta noin yleisesti niin blaah.
 
vierailija
Promoamista on monenlaista, itse en suuremmin ole ihastunut joksujen tapaan jakaa noita kaikkia fanien tekemiä covereita Bluzasta. Muutama menisi, mutta päiväkausia? Vähempikin riittäisi, enemmän toivoisin, että ne laittaisi itseään enemmän peliin.
 
vierailija
Minäkin haluan huomauttaa että Erikan "oma" kuuntelijakunta on suunnilleen 150t paikkeilla. Ruoska ja K:n fanit tosiaan ampaisi sen korkeuksiin (joku 600t+ korkeimmillaan keväällä) ja nostaa vieläkin Erikan kuubtelijalukuja korkeammiksi kuin hänen oikea oma fanikuntansa on.
Näitä lukuja seurattiin emoketjussa silloin ennen Ruoskan julkaisua, ja Erikalta oli silloin hiljattain tullut solo-sinkku, ja kuuntelijat oli kuitenkin samoissa sfääreissä kuin Joksujen kuuntelijat nyt.

Mutta silti pitää sanoa että JO:n uuntelijakunta on huomattavan aktiivista, koska Erikalla on iso levy-yhtiöloneisto takanaan, ja silti luvut on JO:ta pienemmät.
 
vierailija
Tämän minäkin huomasin. Jopa silloin kun julkaisut on alle Joksujen normaalin tason (sori vihaan SSOL:ia) niin fanikunta uskollisesti antaa biisille mahikset.
Ne on ne teinit ja parikymppiset nuoret naiset. Niitä kun saa faneiksi niin alkaa tapahtua :D On kuitenkin paha jos fanit koostuu vaan niistä, koska nämä kasvaa ja uusia ei aina tuu. Aika moni poika/mies bändi/artisti on tämän joutunt kokemaan.
 
vierailija
Jep.
Yleisesti toi seksillä myyminen on niiin väsynyttä. Ei kyllä jaksa kiinnostaa. Jos biisi on hyvä niin menkööt, mutta noin yleisesti niin blaah.
Sama... tykkään K:n monista biiseistä tosi paljon, mutta yksi viehättävyys K:ssa oli että se uskalsi olla erilainen ja tehdä musiikkia jonka lyriikat on muutakin kuin pelkkää "oon niin seksikäs ja rahaa tulee joka tuutista" mitä kaikki muutkin on tehneet vuosikausia. :(
 
vierailija
Promoamista on monenlaista, itse en suuremmin ole ihastunut joksujen tapaan jakaa noita kaikkia fanien tekemiä covereita Bluzasta. Muutama menisi, mutta päiväkausia? Vähempikin riittäisi, enemmän toivoisin, että ne laittaisi itseään enemmän peliin.
Nojoo, muakin tää vähän rassaa. Fanina haluaisin nähdä enemmän bändiä itseään, en faneja. Samasta syystä UM.karaoket on vähän plääh. Mutta kai monet tykkää.
 
vierailija
Ja se tuo faneille varsinkin niille, joita sitä on tehneet niin paljon iloa. Ja musta on kiva, että Joksut huomioivat myös fanien versiot näistä ja arvostavat niitä
Tämä on joksujen elinehto. Yli 50 000 kuuntelijaa lähti taivaan tuuliin kun eivät somettaneet. Okei joku tulee sanomaan ettei johtunut siitä niin ei aleta nyt inttämään tästä vaikka olet eri mieltä 😅
 

Yhteistyössä