Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olettaisin, että koska Janne mainostaa julkisesti ja hänellä on niitä vihaajia jotka näkee hänen postaukset (jos nyt ei ihan viralliset tahot käy lukemassa hänen sivujaan ), niin kaipa sitä joku vihaaja voi vinkata viralliselle puolelle, että hei tämä mies taitaa myydä jotain mitä ei saa myydä… eli siis tarkoitan, että kun on se mahdollisuus tapahtua, mies on ehkäpä tehnyt kaiken sääntöjen mukaisesti. On luvat ja mitä muuta näihin nyt sitten tarvii. Näin siis itse ajattelisin ja tekisin, jos olisin hän tai samassa tilanteessa.
Vihaajat eivät hillon valmistukseen liity mitenkään vaan elintarvike lait tms. luvat. Viisas ottaa asiasta selvää. Enkä usko että Janne itse ne tekee, hoitaa vain myynnin kauttaan. Kuitenkin eläinhotelli joten hillon valmistus siellä arveluttavaa. Luomutuotteilla tarkat kriteerit.
 
vierailija
Vihaajat eivät hillon valmistukseen liity mitenkään vaan elintarvike lait tms. luvat. Viisas ottaa asiasta selvää. Enkä usko että Janne itse ne tekee, hoitaa vain myynnin kauttaan. Kuitenkin eläinhotelli joten hillon valmistus siellä arveluttavaa. Luomutuotteilla tarkat kriteerit.
Eli siis mistä tietää ettei Janne ole ottanut asiasta selvää? Miksi oletetaan heti jotain muuta? Ja tarkoitinkin että ne lait eikä vihaajat mutta että joku hullu vihaaja vinkkaa eteenpäin viralliselle taholle. Sitä tapahtuu hyvin usein.
 
vierailija
Tuskin Janne itse on hilloja tehnyt vaan joku tuttu tai tutun tuttu joka sen homman osaa.
Janne vaan myy ne
Aivan takuulla on Jannen valmistamia sörsseleitä! Eihän Janne nyt muiden tekemiä hilloja myisi, kun JANNEN pitää saada hilloista ne rahat! Janne siinä videossakin sanoo että "Hei täältä Jannen keittiöstä...." Ja tunnetusti Jannea ei koske mitkään lait eikä säädännöt. Jannelle jos menisit mainitsemaan että onkos tuo nyt sallittua kaupustella eläinhotellin keittiössä valmistettua hilloa... Niin olisit taas automaattisesti kateellinen ja homovastainen. Ei tulisi kuuloonkaan että olemassa on jotain tiukkoja elintarvikesäädöksiä.....
 
vierailija
Mutta jos vain tekee kymmenen purnukkaa, niin ei kait siihen mitään lupia tarvita? Koska sitten itekkin olen lähdössä vankilaan.
Se on eri asia tehdä hilloja omaan käyttöönsä kuin myyntiin.. Jokseenkin arveluttavaa että eläinhotellin keittiössä tehdään hilloja ihan myyntiin. Tai no. Koittihan Janne lyödä rahoiksi sillä "Yksityinen illallinen Jannen luona"- ideallakin. Ei muuten tainnut mennä yksikään illallinen kaupaksi....
 
vierailija
Aivan takuulla on Jannen valmistamia sörsseleitä! Eihän Janne nyt muiden tekemiä hilloja myisi, kun JANNEN pitää saada hilloista ne rahat! Janne siinä videossakin sanoo että "Hei täältä Jannen keittiöstä...." Ja tunnetusti Jannea ei koske mitkään lait eikä säädännöt. Jannelle jos menisit mainitsemaan että onkos tuo nyt sallittua kaupustella eläinhotellin keittiössä valmistettua hilloa... Niin olisit taas automaattisesti kateellinen ja homovastainen. Ei tulisi kuuloonkaan että olemassa on jotain tiukkoja elintarvikesäädöksiä.....
Tuli vaan mieleen viitsisikö Janne, kerätä, kuoria ja keitellä omenat ja purkittaa, laittaa tuoteselosteet.
 
vierailija
Aivan takuulla on Jannen valmistamia sörsseleitä! Eihän Janne nyt muiden tekemiä hilloja myisi, kun JANNEN pitää saada hilloista ne rahat! Janne siinä videossakin sanoo että "Hei täältä Jannen keittiöstä...." Ja tunnetusti Jannea ei koske mitkään lait eikä säädännöt. Jannelle jos menisit mainitsemaan että onkos tuo nyt sallittua kaupustella eläinhotellin keittiössä valmistettua hilloa... Niin olisit taas automaattisesti kateellinen ja homovastainen. Ei tulisi kuuloonkaan että olemassa on jotain tiukkoja elintarvikesäädöksiä.....
Kuka uskaltaa kysyä facessa Jannelta....voi olla että tulis estot heti.
 

Yhteistyössä