vierailija
Jos alat pitämään ihailijakerhoa, ilmoita. Minä en valitettavasti pysty olemaan sellaisen jatkona.
En halua jos olen vain yksi vaihtoehdoistasi.Haen huomiota muilta kun en sua saa. Sun pitäisi kertoa mulle suoraan jos haluat minut.
Hän sivusta. Tosin saman suuntainen ajatus.En halua jos olen vain yksi vaihtoehdoistasi.
Nämä irl?Miksi edes vaivaudun kirjoittelemaan täällä tuntemattomille. Lähden nukkumaan. Kaivatulle huudan vielä tuuleen, että sinun toiminta on tosi häiritsevää. Välillä vihjailet tykkääväsi ja menen ihan sekaisin. Sitten taas teet tai sanot ihan päinvastaista. Olet kuin särki, joka vetää vähän väliä kohon pinnan alle, mutta kun nostan vapaa, siellä ei ole mitään.
Oma kaivattuni olisi saattanut kirjoittaa noin. Olet edelleen ainoa joka kiinnostanut.Jos alat pitämään ihailijakerhoa, ilmoita. Minä en valitettavasti pysty olemaan sellaisen jatkona.
Ok.Oma kaivattuni olisi saattanut kirjoittaa noin. Olet edelleen ainoa joka kiinnostanut.
Minkä väriset silmät sinulla on?Katse sinisissä silmissäsi poltti merkkinsä sydämeni lihaan. Siellä se muistuttaa sinusta, joka lyönnillä.
Miehelle oli se
No minä kirjoitin omalle kaivatulleni, joka on mies.Miehelle oli se
Sama kohtalo täällä."Yksin itken mä ikävääni..."
Olet rakkain.