”Euroopan omistava” TV-julkimo oli kännyynsä fokusoitunut ja melkein tukki kaupan sisäänkäynnin Setikseltä. Mitä ajatuksia sanoikaan Annie hänestä? 😳

vierailija
Ehkä mikroshortsiompelimo olisi tarpeen. Suomen ilmasto on suotuisa niiden käyttöön. Muistan ajan 1960-1970-lukujen taitteessa, kun ne olivat muodissa.
Ehkä S-S on oikeasti olemassa, koska hän kirjoittaa uskottavasti mikroista.
Voi toisaalta olla, että hän jo hourii, ja sotkee mikrotietokoneen tai mikrouunin naisten vaatteisiin. Saas nähdä millainen höperö Ville Tavio on vanhemmalla iällä.
Alepa on näköjään siirtynyt alepan 8%:n ohrapirtelöihin. Se verran sekavaa settiä on taas suoltanut
 
vierailija
Ho:t yleensä pukeutuu hyvin paljastavasti, jotta asiakkaita riittää. Tekeekö hän extraa jossain kadun kulmassa? Rahanainenkun kun on.
Huono ja halveeraava trollausyritys 🙄

Landella ei ole kadunkulmia ja hän on omaishoitaja 24/7 kodissaan lukuunottamatta kauppapäiviämme.

Isot rahat on tulollaan ajallaan, silloin hän on kotimaassaan multimiljonääri 👍
 
vierailija
Eikö tällä ho:lla ole omaa autoa käytössä? Vaikka hänellä on vakihoito?
En tunne ketään ho:ta.

Anniella ei ole edes ajokorttia, julkista liikennettäkään ei ole, ja muita hoitajia ei ole (eikä tarvita) kuin onnellinen minä, the Setis 🥰😘

Nyt kun otit puheeksi, niin sain äärimmäisen miellyttävän viestin häneltä:

”Do u want to explode tomorrow?”

Arvaappa mikä vastaukseni oli, toivottavasti ymmärsit kiertoilmaisun… 🤭
 
vierailija
En tunne ketään ho:ta.

Anniella ei ole edes ajokorttia, julkista liikennettäkään ei ole, ja muita hoitajia ei ole (eikä tarvita) kuin onnellinen minä, the Setis 🥰😘

Nyt kun otit puheeksi, niin sain äärimmäisen miellyttävän viestin häneltä:

”Do u want to explode tomorrow?”

Arvaappa mikä vastaukseni oli, toivottavasti ymmärsit kiertoilmaisun… 🤭
Siitä puhe mistä pula, sehän se vanha totuus on.

Toivottavasti ymmärrät suoran ilmaisun.
 
vierailija
Siitä puhe mistä pula, sehän se vanha totuus on.

Toivottavasti ymmärrät suoran ilmaisun.
Juu. Valitettavan monilla miehillä on tuo tilanne päällä, puolet minua nuoremmilla jopa. Minulla se loppui jo yli 3 v sitten onneksi.

Tuli mieleen Lin sananlasku, sopii sinulle ”Vituttaa kuin pientä oravaa” 🤣 ja myös tämä ”Kateus vie kalatkin vedestä” 🤣

Tsemiä ja lykkyä pyttyyn joskus myöh sinulle 👍

S
 

Yhteistyössä