Puhumattakaan setähenkilöistä joita pelottaa voimakas nainen.Roosaruusan painossa on aika paljon lihasta, mitä sohvalla Netflixiä seurailevien vierailijasisarten voi olla vaikea ymmärtää....
Puhumattakaan setähenkilöistä joita pelottaa voimakas nainen.Roosaruusan painossa on aika paljon lihasta, mitä sohvalla Netflixiä seurailevien vierailijasisarten voi olla vaikea ymmärtää....
Juu, ja huomaa ettää samalla testerillä A- ja B-influenssa.Seitsemällä eurolla sai testin.
Mutta korona senkun jylläsi? just.Ei ne mihinkään hävinnyt. Yhtenä vuonna ihmiset vaan pesi käsiään, piti turvaväliä ja maskia
Hyvä ja himottavan sopiva koko sullaAijaa? Oon 155 ja painan 46. Syön joka viikko jonkun pitsan, hampparin, tms.
Ikä muuten vaikuttaa, aineenvaihdunta hidastuu.
simmoset amatsoonit on töörn-ohvejaPuhumattakaan setähenkilöistä joita pelottaa voimakas nainen.
Ikävä, et sairastuit, onko pahoja oireita? Joutuuko nyt muuten vielä johonkin karenssiin tms?Jeeee! Uusi maku!
En tiä onko sipuli tai umami mut jotain sinnepäin.
<3
Ja kaikki muuntuvatRs-virus, adenovirus, koronavirus, A-streptokokki, peumokokki, rhinovirus, Mykoplasman aiheuttama hengitystietulehdus, hinkuyskä..... Ei ne influenssat ole mitään uusia nimiä saaneet. Influenssat eivät ole kadonneet vaan päinvastoin ovat todella vahvasti läsnä keskuudessamme ja mitä pidemmälle syksyä menemme niin lisääntyvät entisestään. Viruksia on lähes 200.
Korona tarttui helpommin ja influenssaan monilla on immuniteetti vuosien takaaMutta korona senkun jylläsi? just.
EI karensseja ole enää. Ja olen muutoin jo terve, makuaisti vain keljuilee.Ikävä, et sairastuit, onko pahoja oireita? Joutuuko nyt muuten vielä johonkin karenssiin tms?
Ihana, kun suhtaudut niin positiivisesti elämään!
Fm
Mahdollista. Onhan sitä nyt liikkeellä.Oiskohan mullakin ollut lievä korona. Yhtenä päivänä oli lämpöä, mutta nyt oon nukkunut 10 tunnin yöunia ja silti väsyttää
Hey do u drink wine whit me today? Go grap u best wine on u wine cellar. Wi celebrate our freedom today and could u dress u fanciest dress or do i send for u my best vaatturi that u wear silk and sifong? Or do u like thoose materials?Ikävä, et sairastuit, onko pahoja oireita? Joutuuko nyt muuten vielä johonkin karenssiin tms?
Ihana, kun suhtaudut niin positiivisesti elämään!
Fm
Ei ommeksi kuulosta pahaltaEI karensseja ole enää. Ja olen muutoin jo terve, makuaisti vain keljuilee.
Kolme päivää olin käytännössä sängyssä. Väsytti niin!
Montaks promillee sull oli?Hey do u drink wine whit me today? Go grap u best wine on u wine cellar. Wi celebrate our freedom today and could u dress u fanciest dress or do i send for u my best vaatturi that u wear silk and sifong? Or do u like thoose materials?
Mä kerranki yritin enkkuu elä jonninjoutavuuksil häiritseMontaks promillee sull oli?
Yritin vastata sulle enkuksi, muttei se tullutkaan läpi.Mä kerranki yritin enkkuu elä jonninjoutavuuksil häiritse
Pikaista paranemista. Veikkaan 2 viikkoa. Lisää sinkkiä ja D-vitamiinia! 150 mikrogrammaa jälkimmäistä.Helevetin flunssa on ilmeisesti koronaa koska en maista enää muuta kuin makean ja suolaisen.
Oikee kulinaristin painajainen! Veikkauksia, paljonko laihdun ennenko makuaisti palaa?
50 mikrogrammaa menee päivittäin.Pikaista paranemista. Veikkaan 2 viikkoa. Lisää sinkkiä ja D-vitamiinia! 150 mikrogrammaa jälkimmäistä.