On se kumma, että nämä pedot saa aina vaan mellastaa

vierailija
Toisaalta mä ymmärrän kyllä, että susien elintila on pienentynyt ja ihminen on tunkenut itsensä niiden reviirille, mutta silti täällä kyllä piisaa vielä niitä korpimaitakin, missä ne vois elellä. Ei tarvi tulla ihan iholle... Tai sitten nämä susien suojelijat on hyviä ja ottaa ihan omalle takapihalleen nämä, että saa ihmisten elukat olla rauhassa.
 
Toisaalta mä ymmärrän kyllä, että susien elintila on pienentynyt ja ihminen on tunkenut itsensä niiden reviirille, mutta silti täällä kyllä piisaa vielä niitä korpimaitakin, missä ne vois elellä. Ei tarvi tulla ihan iholle... Tai sitten nämä susien suojelijat on hyviä ja ottaa ihan omalle takapihalleen nämä, että saa ihmisten elukat olla rauhassa.
sudet on keksineet, että kotieläimet on helppo saalis. tulevat niiden perässä ihmisten ilmoille
 
vierailija
Koirat tappaa ihmisiä, vähän väliä lapset joutuvat koirien raatelemiksi. Miksi koirille ei saada kaatolupia?

Susi käynyt ihmisen kimppuun viimeksi 1800 luvulla.
Öööö.... Koira kyllä määrätään lopetettavaksi melkein poikkeuksetta, jos se hyökkää jonkun kimppuun / raatelee.

Jos susi on käynyt ihmisen kimppuun viimeksi 1800 luvulla, miksi luulet, että se ei voisi käydä ihmisen kimppuun myös 2020 luvulla? Ne on tulleet paljon rohkeammiksi ja lähelle ihmistä, joten on vain ajan kysymys koska sattuu jotain... Susissakin voi olla niitä "päästä viallisia" kuten koirissakin, joten mikään mahdottomuus se ei ole, että se hukka joskus vielä ihmisen kimppuunkin käy. Mä en pelkää itteni puolesta, mutta tuolla nyt kuitenkin suht pieniä muksuja liikkuu myös pimeään aikaan yksin ja se voi olla sudelle aika helppo saalis. Enkä mä kyllä oikein välittäis koirianikaan susille syöttää...
 

Yhteistyössä