K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En ole nyt palstaa lukenut, mutta tuleeko muille mieleen että noilla Bojere jutuilla peiteltäis sitä kun S juttu tuli julki? B ei kyllä niitä postaa, mut joku tässä tykityksessä mättää.
Miten toi siis auttaisi? Että sadien fanit yhtäkkiä löytyisi k:n stooreista jotain karaokeklippejä ja toteaisi että B onkin homo? Joksujen fandomissa sadie on aika unohdettu jo.
 
vierailija
No mut jos nyt mietitään tuotakin niin eihän me tiedetä 100% varmuudella että muuttivat yhdessä. Vaikka miten olisi kaukaa haettu teoria niin ei sen kauempaa haettu kuin esim B ja S suhdespeku.
Miksi K:n avoliitto tai mahdollinen ero kiinnostaa niin paljon? Meinaatko että saisit hänet itsellesi? Mikään ei viittaa siihen, että K olisi eronnut.
 
vierailija
Miten toi siis auttaisi? Että sadien fanit yhtäkkiä löytyisi k:n stooreista jotain karaokeklippejä ja toteaisi että B onkin homo? Joksujen fandomissa sadie on aika unohdettu jo.
Musta on joskus hassua miten jotkut jutut unohdetaan parissa päivässä jos mitään uutta ei kuulu. Ne on olleet eri mantereilla, niin eihän voi olettaakaan että koko ajan tulis jotain todisteita. Jos ei tän jälkeen muutamaan kuukauteen vaikuttaisi et matkustavat taas toistensa luo, niin siinä ajassa aattelisin itsekin, että ei siinä varmaan kummempaa ole.
 
vierailija
Musta on joskus hassua miten jotkut jutut unohdetaan parissa päivässä jos mitään uutta ei kuulu. Ne on olleet eri mantereilla, niin eihän voi olettaakaan että koko ajan tulis jotain todisteita. Jos ei tän jälkeen muutamaan kuukauteen vaikuttaisi et matkustavat taas toistensa luo, niin siinä ajassa aattelisin itsekin, että ei siinä varmaan kummempaa ole.
Ehkä kaikki ei jaksa spekuloida asioita, joista ei mitään kuulu. Yleensä esim tumpussa ja twitterissä keskustellaan ajankohtaisista asioista
 
vierailija
Musta on joskus hassua miten jotkut jutut unohdetaan parissa päivässä jos mitään uutta ei kuulu. Ne on olleet eri mantereilla, niin eihän voi olettaakaan että koko ajan tulis jotain todisteita. Jos ei tän jälkeen muutamaan kuukauteen vaikuttaisi et matkustavat taas toistensa luo, niin siinä ajassa aattelisin itsekin, että ei siinä varmaan kummempaa ole.
Ehkäpä se oli alun perinkin siinä. Oon nähnyt niistä kuvan kahvilassa ja baarissa (tai ainakin b:n hihan). Ei sillä vielä suhdetta todisteta.
 
vierailija
Ehkä kaikki ei jaksa spekuloida asioita, joista ei mitään kuulu. Yleensä esim tumpussa ja twitterissä keskustellaan ajankohtaisista asioista
Joo, en meinaakaan että tarttis spekuloida. Tarkoitin enemmän sellaisia kommentteja mitä täälläkin välillä näkee, että ei niillä enää mitään voi olla, kun on suurin piirtein viikko mennyt edellisestä havainnosta.
 
vierailija
Miksi K:n avoliitto tai mahdollinen ero kiinnostaa niin paljon? Meinaatko että saisit hänet itsellesi? Mikään ei viittaa siihen, että K olisi eronnut.
Hän varmaan toivoo, että K on muuttopäivänä sanonut avovaimolleen, että sä et muuten muuta siihen uuteen kämppään ja samalla varannut lemmenloman Bn kanssa. Nää on näitä tosishippaajien toiveunia, jotka toistuu, jos gf ei oo vilahtanut viikkoon.
 
vierailija
Joo, en meinaakaan että tarttis spekuloida. Tarkoitin enemmän sellaisia kommentteja mitä täälläkin välillä näkee, että ei niillä enää mitään voi olla, kun on suurin piirtein viikko mennyt edellisestä havainnosta.
Mä oon vaan helpottunut jos sadiejuttu alkaa olla jo taputeltu. Mun mielestä se on ollut tosi rasittava osuus kaikessa fandomin keskustelussa, vaikka sadiesta itsestään pidänkin. Täällä en oo viitsinyt tätä puida ollenkaan koska eräs on vienyt kyllä siltä osin keskustelun aivan omiin sfääreihinsä, enkä missään nimessä ole halunnut kompata häntä.
 
vierailija
Tuskin. Muutenhan Bojan postailisi myös. Ei siinä mikään mätä. Perus-Kärtsää.
Samaa mieltä, jos B:llä ois jotain tarvetta yrittää viedä huomio S-juoruista niin se postais omaan someensa. S- JO (+D) yhteisfandomi on vieläpä mun mielestä paljolti sellaisia ettei ne edes seuraa K:ta välttämättä, niin ei noi K:n stoorit edes saavuta heitä hirveän tehokkaasti. K vaan tykkää somettaa ulkomailla.
 
vierailija
Mä oon vaan helpottunut jos sadiejuttu alkaa olla jo taputeltu. Mun mielestä se on ollut tosi rasittava osuus kaikessa fandomin keskustelussa, vaikka sadiesta itsestään pidänkin. Täällä en oo viitsinyt tätä puida ollenkaan koska eräs on vienyt kyllä siltä osin keskustelun aivan omiin sfääreihinsä, enkä missään nimessä ole halunnut kompata häntä.
Ei se vielä taputeltu oo. Odotapa vain!
 
vierailija
Musta on joskus hassua miten jotkut jutut unohdetaan parissa päivässä jos mitään uutta ei kuulu. Ne on olleet eri mantereilla, niin eihän voi olettaakaan että koko ajan tulis jotain todisteita. Jos ei tän jälkeen muutamaan kuukauteen vaikuttaisi et matkustavat taas toistensa luo, niin siinä ajassa aattelisin itsekin, että ei siinä varmaan kummempaa ole.
Ei mitenkään hassua minusta, eiköhän suurin osa uskonut B:n puheet, että ovat ystäviä ja kollegoja, oudompaa olla uskomatta sanoisin.
 
vierailija
Hän varmaan toivoo, että K on muuttopäivänä sanonut avovaimolleen, että sä et muuten muuta siihen uuteen kämppään ja samalla varannut lemmenloman Bn kanssa. Nää on näitä tosishippaajien toiveunia, jotka toistuu, jos gf ei oo vilahtanut viikkoon.
Ei. En toivo. Mutta: Elämä vain on sellasta että se voi välillä ajaa ihmisiä erilleen. Suhteet hiipuu. Kokoajan sellaista tapahtuu vaikka kenelle. Siksi en pidä mitenkään 100% varmana että K on avoliitossa. Ja tää on muuten komposti jossa saa spekuilla vapaasti. B ja S on aivan yhtä kaukaa haettua, jopa kauempaakin, koska B julkisesti torppasi juorut. K ei oo julkisesti sanonut mitään suhteistaan.
 

Yhteistyössä