K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mua naurattaa että kattelen jonkun random norjalaisen ankeita lomastooreja 😂 Ei näy vilaustakaan boitsusta sen videoissa mutta eihän niitä voi jättää tutkimattakaan. Ihmetyttää vähän tuo viimeisin stoori. Siellä on ihan hirveästi miehiä, huomattavasti vähemmän naisia. Mutta ei kai tuo mikään homobaari ole? Onko tuonne sitten vaan niin paljon tavallisempaa reissata poikain kanssa kuin pariskunnittain?
 
vierailija
Siis lässähdyskö tästä tuli. Ehkä heillä oikeasti on jonkinlainen kommunikointiongelma. Kemiaa riittää, mutta toisella ei kielitaito muuhun kuin hauskanpitoon.
Täällä on kyllä juttua laidasta laitaan. 😆 Musta ainakaan yhteinen reissu ei oo ollut millään tavalla lässähdys. On bilettäneet ja loikoilleet aurinkotuolissa altaalla, missä on varmasti ollut aikaa jutella. Ja kyllä mulla ainakin on usein ollut hyvät jutut ystävien kanssa ihan biletysiltoinakin, jopa ihan yökerhossakin on välillä juteltu syvällisiä.

En ymmärrä tuotakaan mitä ja ketä se haittaa, jos ovat viettäneet aikaa baarissa välillä isommassakin porukassa. Molemmat on sosiaalisia ja tutustuu helposti uusiin ihmisiin, niin varmaan ihan luontevaa heille tuollainen illanvietto.
 
vierailija
Siis mitä ihanaa romanttista matskuahan tuolta on, varsinkin B:n sydänkaraoke, kuulostaa, että sanoisi she tilalla he siinä. Laulaa ihanasti Jerelle siinä. Yhtenevät sormukset ja kaikki. Tietty ne saa kännätäkin, varmaan ihan tarkoituksella valittu toi Agia Napa.
Huh, vaikka fiilistelen tuota niiden ystävyyttä täysillä niin nää shippausjutut on mullekin ihan liian sakeita. Tai ehkä tuo oli vaan jotain läppää, toivottavasti… 🙈🤣 Sormukset on vitsi, B:llä on ollut omansa koko kesän ja ihan normaalisti laulaa sen biisin sanat. Miksi noita juttuja pitää keksiä, kun oikeissakin jutuissa ois fiilisteltävää. Ymmärrän tottakai selkeän läpän, mitä esim. tumpussa viljellään mut hyvästä läpästä näkee et se on läppää. 😅
 
vierailija
Mä vähän toivon ettei toi "huomenna" stoori tarkoita että K:n uusi biisi tulee taas samalla kuin Joksujen. Ei sen takia ettenkö odota myös kiinnostuksella K:n uutta musaa, mutta en haluaisi että taas menee niin kuin viime julkaisilla että 90% keskusteluista yhteisfandomin somessa oli K:n biisistä ja musavideosta ja SBJ keskustelut oli melkein kuin sivukeskustelu välillä. Ois kiva että fandomin huomio ja keskustelut ois JO:n biisissä edes sen ekan viikon julkaisusta, eikä K:ssa. K:n musa saa joka tapauksessa huomiota.
 
vierailija
Huh, vaikka fiilistelen tuota niiden ystävyyttä täysillä niin nää shippausjutut on mullekin ihan liian sakeita. Tai ehkä tuo oli vaan jotain läppää, toivottavasti… Sormukset on vitsi, B:llä on ollut omansa koko kesän ja ihan normaalisti laulaa sen biisin sanat. Miksi noita juttuja pitää keksiä, kun oikeissakin jutuissa ois fiilisteltävää. Ymmärrän tottakai selkeän läpän, mitä esim. tumpussa viljellään mut hyvästä läpästä näkee et se on läppää.
Joo, ihan terveellistä olisi pysyä realistina. Molemmilla kaveruksilla saattaa olla tyttöystävä. Ainakin toisella on.
 
vierailija
Mä vähän toivon ettei toi "huomenna" stoori tarkoita että K:n uusi biisi tulee taas samalla kuin Joksujen. Ei sen takia ettenkö odota myös kiinnostuksella K:n uutta musaa, mutta en haluaisi että taas menee niin kuin viime julkaisilla että 90% keskusteluista yhteisfandomin somessa oli K:n biisistä ja musavideosta ja SBJ keskustelut oli melkein kuin sivukeskustelu välillä. Ois kiva että fandomin huomio ja keskustelut ois JO:n biisissä edes sen ekan viikon julkaisusta, eikä K:ssa. K:n musa saa joka tapauksessa huomiota.
Ja tää vain sen takia että esim tumpussa ja twitterissä yhteisfandomi on niin aktiivinen, että toisen Joksujen julkaisut tuppaa jäämään vähemmille keskusteluille jos K julkaisee jotain samalla. Esim se että Damianon biisi tulee samaan aikaan kuin Bluza ei haittaa, koska keskustelut siitä käydään pääasiassa ihan muissa fanipiireissä eikä hukuta keskustelua JO:n julkaisusta mitenkään.
 
vierailija
Mä vähän toivon ettei toi "huomenna" stoori tarkoita että K:n uusi biisi tulee taas samalla kuin Joksujen. Ei sen takia ettenkö odota myös kiinnostuksella K:n uutta musaa, mutta en haluaisi että taas menee niin kuin viime julkaisilla että 90% keskusteluista yhteisfandomin somessa oli K:n biisistä ja musavideosta ja SBJ keskustelut oli melkein kuin sivukeskustelu välillä. Ois kiva että fandomin huomio ja keskustelut ois JO:n biisissä edes sen ekan viikon julkaisusta, eikä K:ssa. K:n musa saa joka tapauksessa huomiota.
Mikä huomenna stoori?
 
vierailija
Ja tää vain sen takia että esim tumpussa ja twitterissä yhteisfandomi on niin aktiivinen, että toisen Joksujen julkaisut tuppaa jäämään vähemmille keskusteluille jos K julkaisee jotain samalla. Esim se että Damianon biisi tulee samaan aikaan kuin Bluza ei haittaa, koska keskustelut siitä käydään pääasiassa ihan muissa fanipiireissä eikä hukuta keskustelua JO:n julkaisusta mitenkään.
Piti sanoa toisen osapuolen eikä toisen Joksujen, mutta saatte kiinni.
 
vierailija
Mä vähän toivon ettei toi "huomenna" stoori tarkoita että K:n uusi biisi tulee taas samalla kuin Joksujen. Ei sen takia ettenkö odota myös kiinnostuksella K:n uutta musaa, mutta en haluaisi että taas menee niin kuin viime julkaisilla että 90% keskusteluista yhteisfandomin somessa oli K:n biisistä ja musavideosta ja SBJ keskustelut oli melkein kuin sivukeskustelu välillä. Ois kiva että fandomin huomio ja keskustelut ois JO:n biisissä edes sen ekan viikon julkaisusta, eikä K:ssa. K:n musa saa joka tapauksessa huomiota.
Mikke ei oo yleensä promonnut K:n biisiä, joten en usko kyseessä olevan biisi. Ja luulen, että Mikke tarkoittaa huomista päivää. Ehkä se viime vuoden eurotour vlogi tulisi tai muuta vastaavaa?
 
vierailija
Ja tää vain sen takia että esim tumpussa ja twitterissä yhteisfandomi on niin aktiivinen, että toisen Joksujen julkaisut tuppaa jäämään vähemmille keskusteluille jos K julkaisee jotain samalla. Esim se että Damianon biisi tulee samaan aikaan kuin Bluza ei haittaa, koska keskustelut siitä käydään pääasiassa ihan muissa fanipiireissä eikä hukuta keskustelua JO:n julkaisusta mitenkään.
Mä seuraan tumpussa käytännössä pelkkää JO tägiä ja kyllä uudet biisit on saaneet valtavasti tilaa. No, en itse asiassa edes tiedä milloin k on biisejä julkaissut joten en nyt osaa sanoa onko sillä ollut vaikutusta.
 
vierailija
Mä seuraan tumpussa käytännössä pelkkää JO tägiä ja kyllä uudet biisit on saaneet valtavasti tilaa. No, en itse asiassa edes tiedä milloin k on biisejä julkaissut joten en nyt osaa sanoa onko sillä ollut vaikutusta.
Mä kun seuraan kaikkia ja useita alustoja niin tuntuu että kaikki somet oli vaan Trafik musavideota koko viikon. Josta siis tykkäsin, mutta SBJ jäi vähän varjoon. Mutta omapahan on strategiansa jos haluavat julkaista taas samana päivänä.
 
vierailija
Mikke ei oo yleensä promonnut K:n biisiä, joten en usko kyseessä olevan biisi. Ja luulen, että Mikke tarkoittaa huomista päivää. Ehkä se viime vuoden eurotour vlogi tulisi tai muuta vastaavaa?
Eurotour vlogi ois todella kiva, saatiin nähdä niin vähän bäkkäriltä ja tiimin fiiliksistä keikkojen ulkopuolella silloin niin se jäi vähän mysteeriksi. Mutta en uskalla toivoa.
 
vierailija
Ja tää vain sen takia että esim tumpussa ja twitterissä yhteisfandomi on niin aktiivinen, että toisen Joksujen julkaisut tuppaa jäämään vähemmille keskusteluille jos K julkaisee jotain samalla. Esim se että Damianon biisi tulee samaan aikaan kuin Bluza ei haittaa, koska keskustelut siitä käydään pääasiassa ihan muissa fanipiireissä eikä hukuta keskustelua JO:n julkaisusta mitenkään.
Ei liity K:n biisiin, ei Mikke niitä ennenkään ole promonnut. Tosin viimeksi tuli Trafik ja Sbj samaan aikaan, eikä ne joksut mihinkään hukkuneet.
 
vierailija
Muuten uskon kans että liittyisi eurokiertueesen, mutta miksi laittaa toi teksti Suomeksi? Tai no ei kai sillä ole väliä kun on vain yksi sana käännettävänä, mut aika useinhan K-tiimi käyttää enkkua kun en kv fanit kohteena.
 
vierailija
Mä kun seuraan kaikkia ja useita alustoja niin tuntuu että kaikki somet oli vaan Trafik musavideota koko viikon. Josta siis tykkäsin, mutta SBJ jäi vähän varjoon. Mutta omapahan on strategiansa jos haluavat julkaista taas samana päivänä.
Tässä taas huomaa miten sitä urautuu omiin algoritmeihinsä 😃 Mulla ei tosiaan oo näkyny mitään keskustelua trafikista, mutta kyllä nyt (kun sanoit) sentään muistin että se julkaistiin sillon samaan aikaan.
 

Yhteistyössä