Puhemies Jussi Halla-aho: ”Elokapina saa varsin vapaasti ja seuraamuksitta terrorisoida yhteiskuntaa”

vierailija
Suomessa saa poikkeuksellisen vapaasti käydä seuraamassa eduskunnan toimintaa. Tällaiset tempaukset saavat varmaankin turvallisuusviranomaiset pohtimaan entä jos seuraavalla kerralla protestoijilla onkin jotain vaarallisempaa mukanaan.
 
vierailija
Sain just omppuja työkaverilta. Sinä saisit korkeintaan Lumikin myrkkyomenan.
Tänään olet harvinaisen kitkerällä tuulella. Minulla on omppuja yllin kyllin.
Tänä syksynä kaikki valittelevat runsasta omenasatoa. Olen käsittänyt, että et voi hyvin, ja tämä palsta pitää sinut pinnalla. Joten ymmärrän tilanteesi, ja jätän sinut Herran haltuun vaikka olet käsittääkseni ateisti.
 
Tänään olet harvinaisen kitkerällä tuulella. Minulla on omppuja yllin kyllin.
Tänä syksynä kaikki valittelevat runsasta omenasatoa. Olen käsittänyt, että et voi hyvin, ja tämä palsta pitää sinut pinnalla. Joten ymmärrän tilanteesi, ja jätän sinut Herran haltuun vaikka olet käsittääkseni ateisti.
Et lue kirjoituksiani, mutta tiedät kaiken, mitä olen itsestäni täällä kertonut.

Jokin ei nyt täsmää.
 
vierailija
Sitten taas toisaalta:

"Yhdysvaltojen keskiviikon levottomuudet näyttävät uutisten perusteella erikoisilta, sanoo suurimman oppositiopuolueen perussuomalaisten puheenjohtaja Jussi Halla-aho. Vallankaappausyritykseksi hän ei kuitenkaan niitä kuvaile.

”En lähtisi suurentelemaan tapahtumia, vaikka niihin on syytä suhtautua vakavasti. Kyllähän tällaista rähinöintiä ja hulinointia on nähty muuallakin maailmassa”, Halla-aho sanoo.

Esimerkiksi presidentti Sauli Niinistö kuvaili keskiviikkoiltana meneillään olevan ”demokratian uskomaton painajainen”.

Halla-aho puolestaan sanoo, ettei olisi ”liian huolissaan” keskiviikon tapahtumista."

 
vierailija
Tänään olet harvinaisen kitkerällä tuulella. Minulla on omppuja yllin kyllin.
Tänä syksynä kaikki valittelevat runsasta omenasatoa. Olen käsittänyt, että et voi hyvin, ja tämä palsta pitää sinut pinnalla. Joten ymmärrän tilanteesi, ja jätän sinut Herran haltuun vaikka olet käsittääkseni ateisti.
👍

Eräs ministerikin on ollut heti aamusta pahalla tuulella ja väläytteli jo, etteivät sakset riitä vaan tarvitaan moottorisahaa.

Semmoinen perheenäiti.
 
vierailija
Sanna ilmaisi tuenosoituksen instassaan. Hänen kaudellaan ei olisi hyväksytty mitään fossiilien polttamista.
Ja millä ne lämpövoimalat nyt toimii? Hakkeella. Tampereen kokoinen kaupunki käyttää 6- 7 Näsinneulan korkuista kekoa haketta vuodessa. Entäpä muut kaupungit?
Kun turvetta ei enää saa käyttää niin kaadetaan ja kerätään metsistä kaikki mahdollinen puu (hiilinielu) mikä ei mene selluksi tai sahoille.
Sanna Marinilla olisi melkoinen ongelma ratkaistavanaan hiilineutraaliuteen liittyen niin kun kaikilla muillakin poliitikoilla.
 
Olet jopa persuksi poikeuksellisen tyhmä, ei tässä demokratiaa vasten "hyökätty" Oletko ihan lapsen asteella? Välillä alkaa tuntua siltä.
Täm än kaltaiset tempaukset ja tihutyöt ovat nimenomaan demokratiaa vastaan suunnattuja toimia. Kysymyshän on siitä, että demokraattisesti tehdyt päätökset eivät pientä [S}aktivisti[/S]terroristiryhmää tyydytä ja siksi halutaan haittaa aiheuttamalla pakottaa muut toimimaan oman mielen mukaisesti.

Tuolla USAssa aborttia vastustavat aktivistit ovat iskeneet aborttiklinikoihin. Toiminta on varmaankin mielestäsi demokraattista, onhan aktivisteilla korkeat päämäärät.
 

Yhteistyössä