K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On ne kyllä voineet molemmat seurueet vaihtaa paikkoja pitkin iltaa Mutta jossain ne on varmasti nähneet koska se rob alkoi seurata boitsua vasta illan tai yön aikana.
Sori. Robin bailaamisvideo diskosta on tullut nyt 11h sitten ja Jeren karaoke-video 10h sitten. Eli Jere ja Bojan olivat siellä karaokebaarissa silloin, kun nuo bailasivat muualla. Mietinkin kun se Jeren video tuli aika myöhään, että onkohan niiden tarvinnut jonottaa pitkäänkin vuoroaan.
 
vierailija
Noi kaikki biletysklipit molemmilta porukoilta on tuolta samasta ravintolasta, jossa on tosiaan yökerhopuoli. Eli pitkää iltaa on vietetty siellä yhdessä.

Mutta en vieläkään ymmärrä miksi tämä on hätäännyttävää joillekin? Joka tapauksessahan K ja B ois ihmisten ympäröimänä siellä, entä sitten jos ovat joidenkin kanssa myös ystävystyneet? Eihän toi muutenkaan ole mitenkään romanttinen miljöö, niin ei se tunnelmaa latista.
Yks shippari oli vaan kuvitellut jonkun ihanan kahdenkeskeisen lemmenloman K:n ja B:n välillä vaikka yksityisluksusveneellä, jotain semmoista mistä on nähty pilkahduksia K:n muilla lomilla, ja semmoista mitä on ficeissä.

Mutta sitten lopputulos olikin Uuno Turhapuro rellestysreissuilee, ja kaiken kukkuraksi mukaan otettiin jotain randomeita ulkkareita pilaamaan viimeisetkin toiveet mistään lempeästä romantiikasta.
 
vierailija
Musta se alkaa tossa radioversiossa selkeästi hiukan kesken tahdin. Uskoisin että tässä on myös jonkinlainen intro, vaikkei se tuossa nyt vielä soikaan. Jos se on vaan tuota kitaran rämpyttelyä, radiossa herkästi jätetään sellainen pois, eli ehkä ne kiertueella kuullut kitarariffit ei tosiaan ole mukana.
EW ja Sbj ovat tulleet radiossa ihan kokonaan. Kyllä Bluzakin tuli.
 
vierailija
Katso robhandersen uusin stoori viime yöltä. Sama "disko", eli ton meksikolaisbaarin yökerhotila. :)

Alkaa meneen jo koomiseksi tää epätoivoisuus että ne ois olleet viime yönä eri paikoissa. xD
Ei tolla ravintolalla näytä olevan yökerhoa, ainakaan instan ja facebookin perusteella. Mutta siellä on joka tapauksessa noita sombrerojuottajia useammassakin kuvassa. Veikkaan että ovat ihan vaan vaihtaneet paikkaa pitkin iltaa, kuten aika tavallista varmaan onkin, ja sit on käyty sekä yökerhossa että karaokebaarissa.
 
vierailija
Ystävä jonka kanssa et ole koskaan ennen viettänyt aikaa kaksistaan, ja jota onnistut muutenkin näkemään vain harvakseltaan? Jaa, mä taas haluaisin saada viimein mahdollisuuden jutella sen ystävän kanssa ja oppia tuntemaan sitä paremmin.

Mutta hei, molemmilla on kotopuolessa niitä pitkiä läheisiä ystävyysuhteita. Ei ne tartte toisistaan sellaista.
Mutta silti jokin liimaa niitä yhteen? Viisuissa on puolitoista vuotta, ja nämä on edelleen yhteydessä toisiinsa, ja lähtevät joka lomalle yhdessä. Jotain sellaista ne toisistaan tarttee ja saa, jota ei kotopuolen kavereilta saa.
 
vierailija
Noi kaikki biletysklipit molemmilta porukoilta on tuolta samasta ravintolasta, jossa on tosiaan yökerhopuoli. Eli pitkää iltaa on vietetty siellä yhdessä.

Mutta en vieläkään ymmärrä miksi tämä on hätäännyttävää joillekin? Joka tapauksessahan K ja B ois ihmisten ympäröimänä siellä, entä sitten jos ovat joidenkin kanssa myös ystävystyneet? Eihän toi muutenkaan ole mitenkään romanttinen miljöö, niin ei se tunnelmaa latista.
Jätättääks sun insta vai miten se ei näytä sitä karaoke-klippiä?
 
vierailija
Ei tolla ravintolalla näytä olevan yökerhoa, ainakaan instan ja facebookin perusteella. Mutta siellä on joka tapauksessa noita sombrerojuottajia useammassakin kuvassa. Veikkaan että ovat ihan vaan vaihtaneet paikkaa pitkin iltaa, kuten aika tavallista varmaan onkin, ja sit on käyty sekä yökerhossa että karaokebaarissa.
Musta näyttää myös että biljardia on pelattu ensin jossain muualla ja sit ne tequilat nautittu siellä meksikolaispaikassa
 
vierailija
Tässä näkyy tosiaan tota paikan sisustusta enemmän: https://www.tumblr.com/stories-they-told/762561630319050752/paidatonriehuja?source=share

Kun vertaa robin viimeöiseen stooriin niin näkee että on sama paikka. Tuo paksu neliskanttinen punainen pylväs (Kärpys stoorissa 5 sekunnin kohdalla, Robin 6 sekunnin) jossa on jotain pintakuviointia on todella helposti tunnistettava.
Noni shipparit, miten kiemurtelette tästä irti? Lisäksi toi että tyyppi rupes seuraamaan myös B:tä eilen.
 
vierailija
Mä en nyt ymmärrä miksi tästä norjalaisesta/tanskalaisesta/whatever jauhetaan niin paljon. Eikö teillä käy lomareissulla koskaan niin, että tulee uusia tuttavia? Tapaatte ekana iltana jonkun ihan uuden tyypin ja sitten joko sattumalta tai sovitusti tapaatte seuraavanakin iltana kun oli hauskaa jne jatketaan. Mitä outoa siinä on?
 
vierailija
Kärtsän stoorissa näkyy taustalla että meksikolaispaikka olisi Senor frogs ja ne toiset oli los mexicanos nimisessä. Eiköhän noita tequilan kaatajia ole kaikissa vastaavissa, mutta nuo siis ovat kaksi eri ravintolaa.
 
vierailija
Ei tolla ravintolalla näytä olevan yökerhoa, ainakaan instan ja facebookin perusteella. Mutta siellä on joka tapauksessa noita sombrerojuottajia useammassakin kuvassa. Veikkaan että ovat ihan vaan vaihtaneet paikkaa pitkin iltaa, kuten aika tavallista varmaan onkin, ja sit on käyty sekä yökerhossa että karaokebaarissa.
On siellä, Robin stoorissa näkee myös ravintolan puolelle, sekunti 5. Ei ole varsinaisesti erillinen tila. Ja sombrerot ja meksikolaisteema on näkyneet sekä ravintola- että kaaokepuolen klipeissä. Vai meinaatko että ne on olleet sekä meksikolaisessa ravintolassa jossa on sama sisustus, ja sitten erillisessä meksikolaisessa karaokebaarissa jossa on taas sama sisustus?
 
vierailija
Noni shipparit, miten kiemurtelette tästä irti? Lisäksi toi että tyyppi rupes seuraamaan myös B:tä eilen.
Mä en nyt ihan tavoita että miten nää ihmiset liittyy shippaukseen, mutta musta on kuitenkin aika tavallista että kun tavataan ihmisiä, niitä ehkä aletaan seurata jossain, ja jos niitten kanssa on kivaa, saatetaan viettää pitkäkin ilta yhdessä.
 
vierailija
Tässä näkyy tosiaan tota paikan sisustusta enemmän: https://www.tumblr.com/stories-they-told/762561630319050752/paidatonriehuja?source=share

Kun vertaa robin viimeöiseen stooriin niin näkee että on sama paikka. Tuo paksu neliskanttinen punainen pylväs (Kärpys stoorissa 5 sekunnin kohdalla, Robin 6 sekunnin) jossa on jotain pintakuviointia on todella helposti tunnistettava.
Joo, on tosiaan sama paikka. Mutta onhan ne voineet vaan sattumalta olla siellä samana iltana. Ja Bojania on ehkä vaan ruvennut seuraamaan sen jälkeen kun on googlettanut Kärtsän, ei ne välttämättä tavanneet eilen.
 
vierailija
Minä haluaisin nyt hirveesti tietää, onko päähenkilö muuttanut uuteen kotiin yksin vai kaksin? Ei, en lähde stalkkaamaan enkä halua että kukaan muukaan asiaa penkoo, mutta tällaista mun aivot nyt pyörittää. Ja kun eihän meillä ole mitään oikeata tietoa kahden osapuolen välisestä suhteesta, mikä se on ja onko se nyt sama kuin on ollut aikaisemmin jne. Mutta sori, että toin asian esiin, haluan nyt vaan muitakin muistuttaa, että me ei tiedetä mitään.
 
vierailija
Mä en nyt ihan tavoita että miten nää ihmiset liittyy shippaukseen, mutta musta on kuitenkin aika tavallista että kun tavataan ihmisiä, niitä ehkä aletaan seurata jossain, ja jos niitten kanssa on kivaa, saatetaan viettää pitkäkin ilta yhdessä.
Mä luulen että kyseessä on vaan yksi shippari jolle on tosi tärkeää ajatus etä K ja B eivät puhuisi muille ihmisille tuollalomalla. Muille nää tanskalaiset ei ole mikään ärsyke.
 
vierailija
Joo, on tosiaan sama paikka. Mutta onhan ne voineet vaan sattumalta olla siellä samana iltana. Ja Bojania on ehkä vaan ruvennut seuraamaan sen jälkeen kun on googlettanut Kärtsän, ei ne välttämättä tavanneet eilen.
Niin eivät ne välttämättä ole edes olleet siellä samaan aikaan. K ja B on voinet olla siellä aikaisin illalla, ja norjalaiset myöhään yöllä kun K ja B on siirtyneet eteenpäin. Toivotaan.
 
vierailija
Minä haluaisin nyt hirveesti tietää, onko päähenkilö muuttanut uuteen kotiin yksin vai kaksin? Ei, en lähde stalkkaamaan enkä halua että kukaan muukaan asiaa penkoo, mutta tällaista mun aivot nyt pyörittää. Ja kun eihän meillä ole mitään oikeata tietoa kahden osapuolen välisestä suhteesta, mikä se on ja onko se nyt sama kuin on ollut aikaisemmin jne. Mutta sori, että toin asian esiin, haluan nyt vaan muitakin muistuttaa, että me ei tiedetä mitään.
Avokki oli ainakin just mukana Espanjan lomalla joten eiköhän he muuttaneet yhdessä.
 
vierailija
Minä haluaisin nyt hirveesti tietää, onko päähenkilö muuttanut uuteen kotiin yksin vai kaksin? Ei, en lähde stalkkaamaan enkä halua että kukaan muukaan asiaa penkoo, mutta tällaista mun aivot nyt pyörittää. Ja kun eihän meillä ole mitään oikeata tietoa kahden osapuolen välisestä suhteesta, mikä se on ja onko se nyt sama kuin on ollut aikaisemmin jne. Mutta sori, että toin asian esiin, haluan nyt vaan muitakin muistuttaa, että me ei tiedetä mitään.
Tuskin Kärtsä ois just ollut tyttiksensä kanssa siellä häissä Serbiassa jos eivät enää yhdessä asuis tai muuten ois heidän tilanne jotenkin muuttunut.
 

Yhteistyössä