K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun täytyy vielä miettiä mitä mieltä oon tästä versiosta. Jos en ois jo rakastunut siihen kiertueella esitettyyn, oisin varmasti hyvin tyytyväinen tähän, mutta nyt ekalla kuulemalla tuntuu että jotain olennaista puuttuu. Mutta perjantaina sit uusi yritys kun kuullaan myös ihan alkusävelet.
 
vierailija
Mun täytyy vielä miettiä mitä mieltä oon tästä versiosta. Jos en ois jo rakastunut siihen kiertueella esitettyyn, oisin varmasti hyvin tyytyväinen tähän, mutta nyt ekalla kuulemalla tuntuu että jotain olennaista puuttuu. Mutta perjantaina sit uusi yritys kun kuullaan myös ihan alkusävelet.
Eikö tuossa ollut ihan koko biisi radiossa. Ite ainakin rakastan 🤩
 
vierailija
Ei kai ne nyt olis valinneet kohteeksi jotain Agia Napaa, jos ei tarkoituksena olis vaan rennosti dokuttaa, mitä kumpikaan ei juuri kotimaissaan voi tehdä. Kyllä tolle Bojanille hapan maistuu ihan siinä missä Kärtsällekin, kunhan nyt yrittää hyveellisesti sitä somessa välillä muuksi naamioida, esim. alleviivaamalla jotain alkottomia mojitoja tai satuilemalla viikkokirjeisiin, että SYS-kiertue vedettiin tyyliin täysin vesilinjalla, vaikka samaan aikaan kuvista on nähtävissä, että kyllä sitä alkoakin maisteltu.

Älkää nyt muorit jaksako taas..
On niitä ystäviä joita tavataan ajan viettämiseen ja elämänsä tärkeiden hetkien jakamiseen, ja sit on niitä ystäviä joita tavataan vain pullo kädessä. :)
 
vierailija
Alkoiko tuo norjalainen/tanskalainen seurata bojania vasta viime yönä ja kärtsää jo edellisenä? Eilen illalla nimittäin kattelin sen seurattuja enkä boitsua huomannut. Instan seurauslistat on kyl vähän sekaisin taas.
Mä luulen että niillä joilla oli niin kauhea tarve vakuutella että ei ne norjalaiset/tanskalaiset ole siellä K:n ja B:n seurana viime yönä alkaa tulla jo vähän vaikeuksia löytää porsaanreikiä.
 
vierailija
Mä luulen että niillä joilla oli niin kauhea tarve vakuutella että ei ne norjalaiset/tanskalaiset ole siellä K:n ja B:n seurana viime yönä alkaa tulla jo vähän vaikeuksia löytää porsaanreikiä.
En kyl tajua mitä kauheaa siinä edes on jos heillä on jotain ulkkariporukkaa messissä mukana. Molemmat on tiedetysti todella sosiaalisia ja ystävystyvät kaikkien kanssa.
 
vierailija
No kun ei ne ole pöljät, tehän siinä paniikissa selitätte, että K ja B ei vois viettää aikaa kaksin, se something moreko siinä pelottaa?
Ai tulit sit tänne. Mikäs syy oli siihen että eilen illalla joka kerta kun siitä norlais/tanskalaisesta porukasta huomioitiin että ovat samassa ravintolassa jne niin rupesit hirveästi väittämään että ei ne ole siellä ja eivät ole samaa porukkaa? Se oli vähän koomista kun miten hitossa ne nyt ois SATTUMALTA samassa kämäisessä ravintolassa samaan aikaan taas? :D
 
vierailija
Ai tulit sit tänne. Mikäs syy oli siihen että eilen illalla joka kerta kun siitä norlais/tanskalaisesta porukasta huomioitiin että ovat samassa ravintolassa jne niin rupesit hirveästi väittämään että ei ne ole siellä ja eivät ole samaa porukkaa? Se oli vähän koomista kun miten hitossa ne nyt ois SATTUMALTA samassa kämäisessä ravintolassa samaan aikaan taas?
Voihan ne olla sattumalta siellä, mutta kai ne nyt silti voi päätyä viettämään aikaa kimpassa.
 
vierailija
Mä haluaisin niin tietää miten toi pohjoismais-tyyppeihin tututuminen on käynyt. Ei tainnut sit kuitenkaan olla mitään Boitsun tutun tuttuja kun nyt vasta rupes seuraamaan B:tä. Onko ne tunnistaneet K:n vai vasta hotellissa jälkeenpäin googlailleet ja olleet vähän että hitto tuoko se oikeasti on. xD Ja sit törmänneet johonkin viisujen aikaisiin KB-videoihinkin hahah.
 
vierailija
Voihan ne olla sattumalta siellä, mutta kai ne nyt silti voi päätyä viettämään aikaa kimpassa.
Voi apua, lopeta jo. Tää oli jo toinen ilta peräkkäin samassa paikassa, selkeesti illanvietto yhdessä tuolla meksikolaisravintolassa oli sovittu juttu. Ekana iltana varmaan tutustuttu kun silloin rupes seuraamaan K:ta, ja päätettiin et vietetään muutkin illat isommalla poppoolla.
 
vierailija
Voi apua, lopeta jo. Tää oli jo toinen ilta peräkkäin samassa paikassa, selkeesti illanvietto yhdessä tuolla meksikolaisravintolassa oli sovittu juttu. Ekana iltana varmaan tutustuttu kun silloin rupes seuraamaan K:ta, ja päätettiin et vietetään muutkin illat isommalla poppoolla.
Ei ole edes sama kirjoittaja, jos niin luulet, mutta en kyllä itsekään luule, että mitään pitkiä aikoja ois keskenään viettäneet. K:kin kuvannut pelkkää B:tä.
 
vierailija
Mä vähän pelkään, jos/kun B ja K ovat nyt kaksistaan ilman isompaa lössiä, he huomaavatkin, että yhteistä ei juuri olekaan.
Onhan he nyt ennenkin aikaa viettäneet ainakin jotakuinkin kahdestaan, ja viestitelleet/puhuneet puhelimessa (kahdestaan) jo puolentoista vuoden ajan? Eiköhän he nyt olisi tähän mennessä jo huomanneet, jos ei synkkaakaan.
 
vierailija
Voi apua, lopeta jo. Tää oli jo toinen ilta peräkkäin samassa paikassa, selkeesti illanvietto yhdessä tuolla meksikolaisravintolassa oli sovittu juttu. Ekana iltana varmaan tutustuttu kun silloin rupes seuraamaan K:ta, ja päätettiin et vietetään muutkin illat isommalla poppoolla.
Mä olin kyllä ihan eri kirjoittaja kuin tuossa aiemmin. Mutta en pidä mitenkään ihmeellisenä että osuisivat kohdakkain jossain ja päättäisivät jatkaa illanviettoa yhdessä. En ole varma siitäkään oliko se edes sama ravintola missä ne olivat, vaikka meksikoteemalla mentiinkin, koska nehän olivat selvästi ruokapaikassa kun taas b ja k pikemminkin baarissa. Sen Robin stooreissa ei näy tuttuja kasvoja sieltä missä he ovat olleet bailaamassa ja se vaikuttaisi ainakin olevan ihan eri baari kuin missä B lauloi karaokea. Mutta totta kai ovat voineet toisiaan nähdä ja ihan varmasti ovatkin nähneet jos kerran se alkoi seurata bojania vasta eilen. Ei tuossa nyt silti mikään erityisesti puolla sitä, että olisivat erityisesti sopineet jonkun tapaamisen, kuten ei toki sitäkään että ovat vain törmänneet toisiinsa. Mutta ei nyt ainakaan siltä näytä että olisivat neljästään koko iltaa missään viettäneet.
 
vierailija
Mä en ollut kuunnellut liveversion kuin kerran tarkoituksella, ja oikeastaan jo unohdin miten se meni, niin mulle toi oli melkein tuore kuuntelu. Tykkäsin paljon . Varsinkin ekasta 2/3 osasta, menis ihan jostain disney-elokuvan biisistä. Toppuminuutti tuntui jostain syystä vähän pitkäveteiseltä niin että tuli impulssi katsahtaa ruudulta kuinka paljon biisiä on vielä jäljellä. Mutta alkupuoli tekee mieli kuunnella uudestaan huomenna. :)
 
vierailija
Mä en ollut kuunnellut liveversion kuin kerran tarkoituksella, ja oikeastaan jo unohdin miten se meni, niin mulle toi oli melkein tuore kuuntelu. Tykkäsin paljon . Varsinkin ekasta 2/3 osasta, menis ihan jostain disney-elokuvan biisistä. Toppuminuutti tuntui jostain syystä vähän pitkäveteiseltä niin että tuli impulssi katsahtaa ruudulta kuinka paljon biisiä on vielä jäljellä. Mutta alkupuoli tekee mieli kuunnella uudestaan huomenna.
*Loppuminuutti
 

Yhteistyössä