K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hyppäsin tänne ketjun loppuun ja luen sen jälkeen vasta muut tänne tulleet viestit. Mistä täällä nyt kiikastaa? Poikien juhlimisestako? Ei mikään ihme jos on vähän tequilaa tullut otettua, kun ne kerrankin on yhdessä viihteellä ihan rauhassa ilman työkuvioita. Ihana että lähtivät yhdessä lomailemaan, oon iloinen niiden puolesta. ❤ Ehkä seuraavan kerran on (mahdolliset, kun B:stä ei varmuutta) kumppanitkin reissussa mukana, jos eivät nyt ole. Sellainenkin ois varmasti hauska yhteinen reissu niile jos molemmilla kumppanit olis.
 
vierailija
Hyppäsin tänne ketjun loppuun ja luen sen jälkeen vasta muut tänne tulleet viestit. Mistä täällä nyt kiikastaa? Poikien juhlimisestako? Ei mikään ihme jos on vähän tequilaa tullut otettua, kun ne kerrankin on yhdessä viihteellä ihan rauhassa ilman työkuvioita. Ihana että lähtivät yhdessä lomailemaan, oon iloinen niiden puolesta. Ehkä seuraavan kerran on (mahdolliset, kun B:stä ei varmuutta) kumppanitkin reissussa mukana, jos eivät nyt ole. Sellainenkin ois varmasti hauska yhteinen reissu niile jos molemmilla kumppanit olis.
Ihan vinkiksi. Ei kannata lukea tämän iltaisia kommentteja. Hyppää suoraan päivällä käytyihin keskusteluihin, silloin on ollut ihan positiivinen fiilis täällä.
 
vierailija
En oo shippari, tykkään vaan B:n ja K:n ystävyydestä, kuten heidän muistakin ystävyyksistä. Joo, ois ollut kiva ideaalitilanne että ensimmäinen kerta kun K ja B tapaavat muuten kuin työn merkeissä (kaikki muut tapaamiset on olleet keikkoja, kiertueita, viisuja) että se aika ois voinut olla jotain muuta kuin tyypilinen känniin veto.

Mutta HUOM, tämä on siis tosiaan eka kerta kun tapaavat toisensa ilman työtiimejään ympärillä. Heidän ystävyytensä tällä tasolla on eräällä tavalla ihan uutta, eikä se ehkä ole vielä semmoista että voisi viettää aikaa selvin päin, vaan pitää olla jotain lisänä. Seuraava lomatapaaminen voi jo olla erilainen.
 
vierailija
Viime vuonna tähän aikaan K tosiaan sanoi ettei ollut pystynyt olemaan selvin päin yhtäkään päivää pariin viikkoon. Mut kyl se Eurokiertueelle onnistui lopettaaan, kun tiesi että ulkomaanura voi kaatua siihen ennen kuin se edes kunnolla alkaa jos se ei saa itsestään otetta.

Et kyl silleen vaikuttaa että K on paremmassa tilassa nyt kuin vuos sitten, ei ole tullut sellaista kuvaa viime viikoilta että ois samanlaista ollut. Tosin en kyl ole seurannut niin tarkkaan.
En muista, että ihan tuollaista lausetta olis päästänyt suustaan. Totta kyllä, viime kesänä alkoholinkäyttö taisi olla suht reipasta, kun kaikki tuli päälle rytinällä, eikä aikaa palautumiseen ollut. Ihan normijuttu on kyllä muutenkin, että takahuoneessa on alkoholia tarjolla. Hienosti ja ammattitaitoisesti kyllä veti silti koko kesän, eikä mitään örvellystä tai mokailua ollut. Jossain haastiksessa tais sanoa, että juhliminen loppuu nyt, mutta sitten heti perään tulikin Joksujen kiertue ja Kärpyn raittiuskuuri tais katketa siihen. Sit jo syksyllä mun mielestä selvästi noi keikkahuikat jäi vähemmälle ja se eurotour taisi mennä pääasiassa vesilinjalla. Tämän vuoden puolella on myös ollut vesipulloa vaan lavalla.. Selkeesti on tän kesän aikana näyttänyt iloiselta ja onnelliselta eli on varmaan saanut päänsä kasaan eikä aiempaa stressiä enää ole. Se viisujen aikainen paskamyrsky oli kyllä varmasti hirveä, mutta meni sitten ohi ja fanit kuitenkin jäi.
 
vierailija
En oo shippari, tykkään vaan B:n ja K:n ystävyydestä, kuten heidän muistakin ystävyyksistä. Joo, ois ollut kiva ideaalitilanne että ensimmäinen kerta kun K ja B tapaavat muuten kuin työn merkeissä (kaikki muut tapaamiset on olleet keikkoja, kiertueita, viisuja) että se aika ois voinut olla jotain muuta kuin tyypilinen känniin veto.

Mutta HUOM, tämä on siis tosiaan eka kerta kun tapaavat toisensa ilman työtiimejään ympärillä. Heidän ystävyytensä tällä tasolla on eräällä tavalla ihan uutta, eikä se ehkä ole vielä semmoista että voisi viettää aikaa selvin päin, vaan pitää olla jotain lisänä. Seuraava lomatapaaminen voi jo olla erilainen.
Joo mä luulen kanssa että se voi olla että alkuun on rennompaa noin. Osasin kyllä ihan odottaa että juhlivat kunnolla. 😄 Luultavasti ehtivät jutella ja muunkinlaista aikaa viettää ja jos ei nyt, niin varmasti joskus myöhemmin on sitä rauhallisempaakin menoa. Pääasia että saavat olla nyt yhdessä ja lujittaa ystävyyttä.
 
vierailija
Kiinnostavaa että muiden ystävien kanssa B voi olla selvin päin (esim Damon ja muut), mutta ei koskaan K:n kanssa. Varsinkin Damonin kanssa se ystävyys oli jotenkin syvää ja seesteistä molemmilta, ne pysty vaan oleen yhdessä ja olemaan toisilleen tukena ja läsnä vilpittömällä tavalla. Ei tarvinnut ylläpitää mitään jatkuvasti pelleilevää kuorta.
 
vierailija
Tänne näköjään siirtyneet vauvalta, no pitäkää hyvänänne.
Aika erikoinen heitto. Eikös tuo kirjoittaja juuri ihmetellyt noita markettoja? Sitä paitsi tämä on ihan avoin foorumi, kyllä tänne saa tulla kirjoittamaan kuka vain asioista kiinnostunut ja aiheessa pysyjä. Monet todellakin kirjoittelee kaikille palstoille tai vähintään käy lueskelemassa. Aiheet ja fiilikset vaihtelee päivästä toiseen ja itsekin tunnustaudun palstanomadiksi ja olen siellä, missä kulloinkin huvittaa. Keskustelun sääntöjen/aiheiden puitteissa tietenkin.
 
vierailija
Aika erikoinen heitto. Eikös tuo kirjoittaja juuri ihmetellyt noita markettoja? Sitä paitsi tämä on ihan avoin foorumi, kyllä tänne saa tulla kirjoittamaan kuka vain asioista kiinnostunut ja aiheessa pysyjä. Monet todellakin kirjoittelee kaikille palstoille tai vähintään käy lueskelemassa. Aiheet ja fiilikset vaihtelee päivästä toiseen ja itsekin tunnustaudun palstanomadiksi ja olen siellä, missä kulloinkin huvittaa. Keskustelun sääntöjen/aiheiden puitteissa tietenkin.
Käyn itsekin kaikissa ketjuissa ja nimenomaan noita alkoholinkäytöstä valittaja Markettoja ei ole näkynyt vauvalla/puutarhassa pitkään aikaan, ilmeisesti tämä on heidän uusi avautumiskanava sille aiheelle ja hyvä vaan pysyy muut ketjut siistinä.
 
vierailija
Kiinnostavaa että muiden ystävien kanssa B voi olla selvin päin (esim Damon ja muut), mutta ei koskaan K:n kanssa. Varsinkin Damonin kanssa se ystävyys oli jotenkin syvää ja seesteistä molemmilta, ne pysty vaan oleen yhdessä ja olemaan toisilleen tukena ja läsnä vilpittömällä tavalla. Ei tarvinnut ylläpitää mitään jatkuvasti pelleilevää kuorta.
Just joo. Boitsuhan on ihan raivoraitis tapaus, koskaan ei ole nähty humalassa eikä koskaan ole juonut yhtä drinkkiä enempää. Kärtsä vie ihan rappiolle poikaparan. Varmaan kohta tupakkaakin poltetaan.
 
vierailija
Kiinnostavaa että muiden ystävien kanssa B voi olla selvin päin (esim Damon ja muut), mutta ei koskaan K:n kanssa. Varsinkin Damonin kanssa se ystävyys oli jotenkin syvää ja seesteistä molemmilta, ne pysty vaan oleen yhdessä ja olemaan toisilleen tukena ja läsnä vilpittömällä tavalla. Ei tarvinnut ylläpitää mitään jatkuvasti pelleilevää kuorta.
Hankala se on Dn kanssa juoda ku se on toipuva alkoholisti. Kn kanssa eivät ole koskaan viettäneet niin paljon aikaa yhdessä kuin esim. Dn kanssa. Paitsi viisut. Ei voi oikein vertailla.
Ja mistä sä tiedät muuta kuin ne muutamat sekunnit jotka instaan postataan miten aitoina ovat toistensa seurassa?
 
vierailija
Kiinnostavaa että muiden ystävien kanssa B voi olla selvin päin (esim Damon ja muut), mutta ei koskaan K:n kanssa. Varsinkin Damonin kanssa se ystävyys oli jotenkin syvää ja seesteistä molemmilta, ne pysty vaan oleen yhdessä ja olemaan toisilleen tukena ja läsnä vilpittömällä tavalla. Ei tarvinnut ylläpitää mitään jatkuvasti pelleilevää kuorta.
Multa on päässyt unohtumaan miten toi Damoniin tutustuminen alunperin tapahtui.

Mutta eiks siinä vaiheessa kun ruvettiin saamaan somejuttuja B:n D:n ja Krisin ystävyyksistä (huom ystävyyksistä, en ole BoDam shippari) niin he olivat viettäneet jo aika paljon aikaa yhdessä Lontoossa? Sekä vapaalla että muotikuvauksia. Eli tutustuminen oli paljon vähemmän intensiivinen ja stressaavien tapahtumien ympäröimää kuin K ja B tapaaminen, ja vähemmän katkinaista. Niin silloin on ehkä helpompi olla "seesteisesti" lähellä toisiaan kun kaikki siihenastiset tapaamiset ei ole olleet adrenaliinintäyteisten esiintymisten ohella.
 
vierailija
Kiinnostavaa että muiden ystävien kanssa B voi olla selvin päin (esim Damon ja muut), mutta ei koskaan K:n kanssa. Varsinkin Damonin kanssa se ystävyys oli jotenkin syvää ja seesteistä molemmilta, ne pysty vaan oleen yhdessä ja olemaan toisilleen tukena ja läsnä vilpittömällä tavalla. Ei tarvinnut ylläpitää mitään jatkuvasti pelleilevää kuorta.
Mä luulen että niitä vähän jännittää molempia kun tykkäävät toisistaan paljon, eivätkä kuitenkaan oo viettäneet kahdestaan niin paljon aikaa. En tarkoita shippimielessä, luulen että niillä on molemmilla nyt muut kuviot. Mutta jos jotain ihastusta on ollut aikoinaan ilmassa, niin voi se silti tuoda vähän
ylimääräistä jännitettä siihen alkuun, etenkin kun ovat niin tärkeitä selvästi toisilleen. Mut siitä se lähtee, hyvä alku tuo yhteinen loma.
 
vierailija
Kiinnostavaa että muiden ystävien kanssa B voi olla selvin päin (esim Damon ja muut), mutta ei koskaan K:n kanssa. Varsinkin Damonin kanssa se ystävyys oli jotenkin syvää ja seesteistä molemmilta, ne pysty vaan oleen yhdessä ja olemaan toisilleen tukena ja läsnä vilpittömällä tavalla. Ei tarvinnut ylläpitää mitään jatkuvasti pelleilevää kuorta.
Just joo... 🫠
 
vierailija
Onko kellään arkistoissaan jotain vanhoja klippejä jossa K ja B vaan puhuvat keskenään ns "normaalisti" ilman ilveilyjä ja esittämistä? Saa olla siis muita ihmisiä seurassa, mutta että se keskustelu ois silleen... ei ylivedettyä. Yritän itse muistaa mutta muisti on vähän kankea.
 
vierailija
Mä luulen että niitä vähän jännittää molempia kun tykkäävät toisistaan paljon, eivätkä kuitenkaan oo viettäneet kahdestaan niin paljon aikaa. En tarkoita shippimielessä, luulen että niillä on molemmilla nyt muut kuviot. Mutta jos jotain ihastusta on ollut aikoinaan ilmassa, niin voi se silti tuoda vähän
ylimääräistä jännitettä siihen alkuun, etenkin kun ovat niin tärkeitä selvästi toisilleen. Mut siitä se lähtee, hyvä alku tuo yhteinen loma.
Lisään että mustakin myös S ja D on mielenkiintoisia tyyppejä molemmat ja uskon että heillä kyllä B:n kanssa on löytynyt ja löytyy keskusteltavaa. Ainakin S:n kanssa tuntuu olevan läheiset välit, millainen suhde heillä sitten lieneekään. Musta se on hienoa että on useita läheisiä ihmisiä elämässä, kaikki suhteet saa olla omanlaisiaan.
 
vierailija
Ainakin yks nainen vaikuttaa olevan osa tuota norjalais/tanskalais-porukkaa, kun K filmaa sitä tossa viimesimmässä stoorissaan. Niin ei ole mikään sovittu vain-miehiä porukkaloma. Mutta ite uskon että K ja B on tuolla ilman seuralaisia.
 
vierailija
Onko kellään arkistoissaan jotain vanhoja klippejä jossa K ja B vaan puhuvat keskenään ns "normaalisti" ilman ilveilyjä ja esittämistä? Saa olla siis muita ihmisiä seurassa, mutta että se keskustelu ois silleen... ei ylivedettyä. Yritän itse muistaa mutta muisti on vähän kankea.
Ville Vedenpään haastattelu Tavalla ainakin. Eihän niistä ole olemassa semmoisia vapaa ajan klippejä kuin mitä instaan postatut. Ne ovat ystäviä ei ne kaikkea jaa nettiin.
 
vierailija
Ainakin yks nainen vaikuttaa olevan osa tuota norjalais/tanskalais-porukkaa, kun K filmaa sitä tossa viimesimmässä stoorissaan. Niin ei ole mikään sovittu vain-miehiä porukkaloma. Mutta ite uskon että K ja B on tuolla ilman seuralaisia.
Missä ihmeessä sä näet jonkun norjalais/tanskalaisen porukan, eiköĥän ne ole ihan muita random baariasiakkaita
 
vierailija
Onko kellään arkistoissaan jotain vanhoja klippejä jossa K ja B vaan puhuvat keskenään ns "normaalisti" ilman ilveilyjä ja esittämistä? Saa olla siis muita ihmisiä seurassa, mutta että se keskustelu ois silleen... ei ylivedettyä. Yritän itse muistaa mutta muisti on vähän kankea.
Kuinka monta klippiä on Dn ja Sn kanssa missä ovat ihan tavallisesti? Ei yhtään ja varmasti ovat läheisiä.
 

Yhteistyössä