vierailija
Saan migreenin, kun K ja B on yhdessä. Ne on tosi rasittavia. Olen Joksu fani, K ei kiinnosta mua yhtään.Ai joo, trollaus kiinnostaa.
Saan migreenin, kun K ja B on yhdessä. Ne on tosi rasittavia. Olen Joksu fani, K ei kiinnosta mua yhtään.Ai joo, trollaus kiinnostaa.
Jos menet Joksujen spottariin niin onhan heilläkin kaikki vanhat biisit poislukien EW ja SBJ liveversioina?Niiden pitäis laittaa spottariin liveversioita. Joillain artisteilla on.
Oiskohan kuitenkin niin että ne ei olekaan mitään randomeita vaan jompi kumpi joku B:n tutun tuttu. B:llähän on todella laajat kansainväliset tuttavaverkostot. Tai mikse vois olla vaikka tyyliin Krisin tutun tuttu, joka sattui olemaan kans Kyproksella, ja sit on tutustuttu ja päätetty hengata nelistään. Eihän K nyt ihan tyhjästä yleensä seuraa randomeita joita se sattuu tapaamaan eri paikoissa, vaan yleensä taustalla on joku toisen asteen kaverilöinkki vähintään.Siis be tanskan pojathan lähtivät meksikolaiseen ravintolaan syömään. Onko ne nyt neljästään tuolla???
Ei ne kauan jaksa katsoa Akua ja Uunoa. Veikkaan, että niillä on hermot loppu viimeistään klo 2. Lähtevät sen jälkeen uimaan takaisin tanskaan, jos sinne ei lähde hu lentoja.Siis be tanskan pojathan lähtivät meksikolaiseen ravintolaan syömään. Onko ne nyt neljästään tuolla???
Tossukat sulla roikkuu pallien tilalla.Onko täällä taas joku Kärtsä vihaajien iltavuoro menossa? Vihdyin täällä tosi hyvin viime päivät kun oli kerrankin puhetta muustakin kuin kuolettavan tylsistä JO tossukoista
Jos sua ei Joksut kiinnosta niin voit aina itse aloittaa keskustelun K:sta. Ärsyttää tää valitus keskusteluaiheista, kun asiaan kuitenkin pystyy itse vaikuttamaanOnko täällä taas joku Kärtsä vihaajien iltavuoro menossa? Vihdyin täällä tosi hyvin viime päivät kun oli kerrankin puhetta muustakin kuin kuolettavan tylsistä JO tossukoista
sit kannattaa varmaan lähteä hittoon palstalta jonka nimi on KÄÄRIJÄ/Bojan kompostiSaan migreenin, kun K ja B on yhdessä. Ne on tosi rasittavia. Olen Joksu fani, K ei kiinnosta mua yhtään.
B:n salattu kumppani paljastui?Oiskohan kuitenkin niin että ne ei olekaan mitään randomeita vaan jompi kumpi joku B:n tutun tuttu. B:llähän on todella laajat kansainväliset tuttavaverkostot. Tai mikse vois olla vaikka tyyliin Krisin tutun tuttu, joka sattui olemaan kans Kyproksella, ja sit on tutustuttu ja päätetty hengata nelistään. Eihän K nyt ihan tyhjästä yleensä seuraa randomeita joita se sattuu tapaamaan eri paikoissa, vaan yleensä taustalla on joku toisen asteen kaverilöinkki vähintään.
Krisillä sukulaissiteet Hollantiin, Hollanti ihan Tanskan vieressä... vois tosiaan olla joku tuttu musapiirien ulkopuolelta.Oiskohan kuitenkin niin että ne ei olekaan mitään randomeita vaan jompi kumpi joku B:n tutun tuttu. B:llähän on todella laajat kansainväliset tuttavaverkostot. Tai mikse vois olla vaikka tyyliin Krisin tutun tuttu, joka sattui olemaan kans Kyproksella, ja sit on tutustuttu ja päätetty hengata nelistään. Eihän K nyt ihan tyhjästä yleensä seuraa randomeita joita se sattuu tapaamaan eri paikoissa, vaan yleensä taustalla on joku toisen asteen kaverilöinkki vähintään.
Kyseessä kuitenkin yhteisfandomi, joten jos aikoo täällä ketjussa olla niin pitää kestää myös se, että toisestakin osapuolesta keskustellaanJos sua ei Joksut kiinnosta niin voit aina itse aloittaa keskustelun K:sta. Ärsyttää tää valitus keskusteluaiheista, kun asiaan kuitenkin pystyy itse vaikuttamaan
Onhan K ja B molemmat alkaneet seuraamaan randomeita matkoillaan. B Suomessa ja K viimeksi siellä Münchenissä ainakin.Oiskohan kuitenkin niin että ne ei olekaan mitään randomeita vaan jompi kumpi joku B:n tutun tuttu. B:llähän on todella laajat kansainväliset tuttavaverkostot. Tai mikse vois olla vaikka tyyliin Krisin tutun tuttu, joka sattui olemaan kans Kyproksella, ja sit on tutustuttu ja päätetty hengata nelistään. Eihän K nyt ihan tyhjästä yleensä seuraa randomeita joita se sattuu tapaamaan eri paikoissa, vaan yleensä taustalla on joku toisen asteen kaverilöinkki vähintään.
Täällä on ollut tosi kivaa juttelua viime aikoina, mut ei vaan jaksa mitään Aki ja Turo etelässä lätinääsit kannattaa varmaan lähteä hittoon palstalta jonka nimi on KÄÄRIJÄ/Bojan komposti
Sit selittäis myös miksi tyyppi ei laittanut omaan instaansa mitään K:n tai B:n tapaamisesta, jos on jonkun kaveripiireistä. On tottunut olemaan muusikoiden ympärillä ja tietää että heistä ei ole hyvä julkaista random klippejä joissa he vilahtavat ilman lupaa. Niinse postaa vaan itestään ja kamustaan.Krisillä sukulaissiteet Hollantiin, Hollanti ihan Tanskan vieressä... vois tosiaan olla joku tuttu musapiirien ulkopuolelta.
Mä en ole huomannut kun ihan muutaman kommentin, en ole koko päivän keskustelua lukenut, mutta ei täällä se kiinnosta joten rauha.Täällä on ollut tosi kivaa juttelua viime aikoina, mut ei vaan jaksa mitään Aki ja Turo etelässä lätinää
Sulle termi komposti on vieras.sit kannattaa varmaan lähteä hittoon palstalta jonka nimi on KÄÄRIJÄ/Bojan komposti
Miks pitää haukkua? kivaa yhteistä kontsaa tulee palstan päähenkilöiltä pitkästä aikaa niin sun pitää olla heti nimittelemässä?Täällä on ollut tosi kivaa juttelua viime aikoina, mut ei vaan jaksa mitään Aki ja Turo etelässä lätinää
No sitten voit ottaa vähän taukoa ja palata kun puheenaiheet on kiinnostavampia jos et itse osaa vaihtaa puheenaihetta.Täällä on ollut tosi kivaa juttelua viime aikoina, mut ei vaan jaksa mitään Aki ja Turo etelässä lätinää
Kivaa🥱🥱🥱🥱Miks pitää haukkua? kivaa yhteistä kontsaa tulee palstan päähenkilöiltä pitkästä aikaa niin sun pitää olla heti nimittelemässä?
JesúsNo sitten voit ottaa vähän taukoa ja palata kun puheenaiheet on kiinnostavampia jos et itse osaa vaihtaa puheenaihetta.
Miksi valitat jatkuvasti? Keksi itse joku aihe, joka sua kiinnostaa tai pidä taukoa?Täällä on ollut tosi kivaa juttelua viime aikoina, mut ei vaan jaksa mitään Aki ja Turo etelässä lätinää
Selkeesti täällä pitäisi vaan kritisoida ymsTäällä ei siis sais puhua Kärtsän ja Bojanin yhteisestä lomasta vaan pitää jauhaa jostain JO kuuntelijaluvuista, niinkö?