Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Halituttaisi paljon. Olisitpa ulottuvillani niin halisin sinut ihan puhki. 😍 Haaveillut sinusta lähinnä normaali arki juttuja. Semmonen normaali arki olisi ihanaa. 🥰 Höh "työt" loppuu tällä viikolla. Sanoivat että en saa lähteä ja että mun pitää tulla takaisin. 😄 Olen huomannut että nuoremmat tukeutuvat muhun. Töissä yksi tyttö tukeutuu ja koulussa koulukaveri sanoi joskus että olen hänen turvaihminen. 😊 Eikai sua haittaa että mulla on tuullut lisää massaa. 🥺
Rakkaudella M.K.K
 
vierailija
Estrogeeni- vai serotoniinivaje?
Menopaussi vai kliininen masennus?
Pahasti jalansijaa vallannut masennus. Itsediagnosoitu. En aio mennä lääkäriin. Ei niillä ole lääkkeitä sydänsuruun ja menetykseen. Täytyy vain kestää elossa vaikka tätä kestäisi lopun elämää. En haluaisi kestää ja jaksaa, mutta pakkohan se on. Ei sellaista surua halua läheisille tuottaa enkä voisi jättää niitä eläimiä, jolle olen luvannut huolta pitää.
 
vierailija
Onpa eroottinen ja sexy pari toi Isaac Sene, 27 ja kauppatieteiden maisteri tanssija tanssinopettaja Kastanja Rauhala, 28. Todella hyvä kroppa muijalla. Kuten nyt yleensä kaikilla ton tason tanssijoilla tuppaa oleen ihan tajuton runko. Voi tämmöinen tuppukylämies vaan haaveilla tuommoisista hoikista pommeista matamien ja pulskien sidukkakittaajien ympäröimänä eläessään 😏 Mahtaa olla rytmikkäät kuumat lanteet jos tuo pari touhuu 😜 Voin vain kuvitella ne petimenot ja sanonpa vain huhhuh!!
 

Yhteistyössä