Purra: Hallituksen vahva talouspolitiikka luo uskoa ihmisille ja yrityksille – ”Korkeilla veroilla, paapomisella ja holhoamisella emne tule selviämään

vierailija

Riikka on oikeassa. 👍
 
vierailija

Riikka on oikeassa.
Riikka on Venäjän trollien siivittämä kansan kurjistaja.
Milloin ajattelit pitää lomaa trollitehtaaltasi vai oletko trolliaddikti?
 
vierailija
Riikka kompensoi osaamattomuutensa X:ssä raivoamisella.
Hänelle tarkkailuluokka olisi tarpeen. Tosin kukapa meistä ei häntä tarkkailisi pakon sanelemana. Kun rahapussin pohja häämöttää, tietää olevansa Riikan kamssa samalla tarkkisluokalla.
Joo niin tekee. Hänelle on todella vaikeaa myöntää omia virheitään, syyttää aina kaikesta muita. Kuten nyt sisäministeri ja liikenneministeri Ranne syytti muita siitä, että hänen sivunsa on kaapattu, vaikka hän oli itse jättänyt hoitamatta domaininsa päivityksen. Noloa ja myös arveluttavaa, koska hän vastaa mm. maan kyberturvallisuudesta.
 
vierailija
Työllisyys laskenut vuodessa noin 50 000 hengellä. Työttömyys jo 8,3%, asiantuntijat pelkäävät nousevan pataporvarin Mustan Syksyn aikana jopa 9%:iin, koska työttömyyden kasvu on EU:n toisiksi nopeinta. Laaja työttömyysaste jo 15%.
 
vierailija
Joo niin tekee. Hänelle on todella vaikeaa myöntää omia virheitään, syyttää aina kaikesta muita. Kuten nyt sisäministeri ja liikenneministeri Ranne syytti muita siitä, että hänen sivunsa on kaapattu, vaikka hän oli itse jättänyt hoitamatta domaininsa päivityksen. Noloa ja myös arveluttavaa, koska hän vastaa mm. maan kyberturvallisuudesta.
Tuota uutista en klikannut auki. Aiemmin olen kommentoinut, että Lulu on fiksu tyyppi, mutta väärässä puolueessa. Ehkä seura on tehnyt kaltaisekseen.
Eikö blogit ole jo mennyttä aikaa? Luen harvoin blogeja eli plokeja persujen kantaisä Timo Soinia mallaten.
 
vierailija
Vahva talouspolitiikka?

"VM:n ennuste: Hallituksen velanotto rikkoo EU-rajoja, taloustavoitteesta jäädään miljardeja"


"Suomi on Pohjolan Kreikka


Edes yhdeksän miljardin säästöt, veronkorotukset sekä työllisyyttä ja talouden kasvua tukevat uudistukset eivät käännä velkalaivaa, kirjoittaa Mika Koskinen."

 

Yhteistyössä