”Euroopan omistava” TV-julkimo oli kännyynsä fokusoitunut ja melkein tukki kaupan sisäänkäynnin Setikseltä. Mitä ajatuksia sanoikaan Annie hänestä? 😳

vierailija
Ei sinussa ollut sitten miestä sanomaan, että toinen tukkii väylän? Tyttömäisesti vedit vaan vatsaa sisään ja kiemurtelit ohi . Ja sitten se väyläntukkija oli neiti...
Siis jos on niin taukki että parkkeeraa itsensä esteeksi muille asiekkaille, niin en vaivaudu sellaiselle sanomaan mitään.

Sanaton kuittaus oli tässä tilanteessa älykäs keino 😏

Setis
 
vierailija
Ja toinen ei edes huomannut mitään
Takuulla huomasi, sinulla nyt on vaan valitettavan huono huomiokyky, ettet itse olisi. Sujahdin sentin päästä hänen kookkaasta punotusta Punahikka -koristaan, jota muuten piteli huvittavan neitimäisesti kyynärtaipeessaan 🤣

*Setis miettii kuka tuo -riivinrauta mahtaa olla entiseltä nikiltään, hän kun komppaa kaikkia typeriä harmaiden trollauksia*
 
vierailija
Takuulla huomasi, sinulla nyt on vaan valitettavan huono huomiokyky, ettet itse olisi. Sujahdin sentin päästä hänen kookkaasta punotusta Punahikka -koristaan, jota muuten piteli huvittavan neitimäisesti kyynärtaipeessaan

*Setis miettii kuka tuo -riivinrauta mahtaa olla entiseltä nikiltään, hän kun komppaa kaikkia typeriä harmaiden trollauksia*
Raavas mies seisoi ja kulki siis tällälailla kunnes koriin tuli paljon painoa 😅


Setis
 
vierailija
Neitimäisesti.

Koeta ny, mies, löytää omanarvontuntosi muin tavoin kuin nimittelemällä. Kyllä tossa iässä pitäisi jo osata!
Oletko sittenkin joku varhaisteini, jos tuo analyysi on sinulle vieras? Tai paremminkin ehkä joku wokettaja, kun silminnähden selvää asiaa asiaa ei saisi ”lausua ääneen”?

Kyllä se vaan on niin jämptisti, että suurin osa homomiehistä käyttäytyy neitimäisesti. Puolisokea olet, jos et sitä ole koskaan huomannut!

t. ei mikään homokammoinen Setis (joka oli hiljattain samassa privatilaisuudessa homopariskunnan kanssa (loput heteroita), ja jopa istui samassa henkilöautossa kyytiläisenä.
 
vierailija
Neitimäisesti.

Koeta ny, mies, löytää omanarvontuntosi muin tavoin kuin nimittelemällä. Kyllä tossa iässä pitäisi jo osata!
Sinun kannattaa pysyä visusti erossa Setis, nykyinen Super-Sets-ketjuista ettet joudu kilometrien pituisiin haukkumisketjuihin.
Hän on sovinisti ja päällepäsmäri.
Pidän Riivinrauta-kirjoituksistasi. Se ottaa S-S:ää aivoon niin maar perusteellisesti.
Setis tuo mieleeni Seta-yhdistyksen. Palstan Kruuttis on homokammoinen. Jokainen joka pilkkaa homoja on yleensä itse kaappihomo. Setis on luultavasti transu mielipiteidensä perusteella.
 
vierailija
Heh.

Setis kritisoi toista euroopan omistavaksi mutta samaan aikaan ihmettelee miksi ei olekaan annieineen kaiken huomion kohteena.
Onneton ja lapsellinen kommentti. En minä kaipaa yhtään olla huomion kohteena, mutta sivuroolissa upean Annien 😍 seurassa joudun väkisinkin sellaiseksi 😏

ps. tänään taas kuskaan Annien johonkin lähikaupunkiin, ja hän tarjoaa tapansa mukaan lounaan valitsemassani paikassa. Eikä me koskaan syödä moskaa, valitsen käytännössä näistä: kala, kana tai naudanliha 😋
Ei koskaan possua.
 
Sinun kannattaa pysyä visusti erossa Setis, nykyinen Super-Sets-ketjuista ettet joudu kilometrien pituisiin haukkumisketjuihin.
Hän on sovinisti ja päällepäsmäri.
Pidän Riivinrauta-kirjoituksistasi. Se ottaa S-S:ää aivoon niin maar perusteellisesti.
Setis tuo mieleeni Seta-yhdistyksen. Palstan Kruuttis on homokammoinen. Jokainen joka pilkkaa homoja on yleensä itse kaappihomo. Setis on luultavasti transu mielipiteidensä perusteella.
Enköhän mä ota pystypäin vastaan sen mikä Setikseltä on tullut ja on tuleva.

Sillä nyvaan on tapana haukkua ihmisiä.
 
vierailija
Enköhän mä ota pystypäin vastaan sen mikä Setikseltä on tullut ja on tuleva.

Sillä nyvaan on tapana haukkua ihmisiä.
Sinulla kun on jatkuvasti mustat wokelaput silmillä, niin et tajua, että kohdilleen osuvat 🎯 kommentit eivät ole mitään haukkumista 😏

t. faktanrakastaja-setis

ps. sait sen em kommentin Ohjeenantaja-Alepalta, joka totuttuun tapaansa jälleen ”sivuutti” viestini 🤣🤣🤣

Hän on varsinainen hupiveik.., öh eikun hupivirpi tahattoman komiikkansa kanssa
 
vierailija
Enköhän mä ota pystypäin vastaan sen mikä Setikseltä on tullut ja on tuleva.

Sillä nyvaan on tapana haukkua ihmisiä.
Hyvä kun sinulla on paksu nahka.
Minä herkkähipiäisenä en alennu tämän palstan rökitykseen.
Yle Aamusssa talousasiantuntija lippalakki päässään pilkkasi apteekkarien tuoretta tutkimusta. Kotini lähelle avautui uusi apteekki. Kyllä apteekeista saa hyviä neuvoja, jos on tarve. Eilen tutustuin pankkini verkkohäiriöiden takia uuteen konttoriin, joka avattiin lähiaikoina. Siellä on helppo asioida, jos ikä tai muut ongelmat estävät verkkoasioinnin.
Tämä keskustelupalsta on hyvä apu moneen asiaan oikein käytettynä.
Älä ruoki trolleja on hyvä joskin kulunut ohje. Palstapervoista emme pääse eroon, mutta heile ei kannata antaa huomiota.
 
  • Tykkää
Reactions: -riivinrauta-
Sinulla kun on jatkuvasti mustat wokelaput silmillä, niin et tajua, että kohdilleen osuvat kommentit eivät ole mitään haukkumista

t. faktanrakastaja-setis

ps. sait sen em kommentin Ohjeenantaja-Alepalta, joka totuttuun tapaansa jälleen ”sivuutti” viestini

Hän on varsinainen hupiveik.., öh eikun hupivirpi tahattoman komiikkansa kanssa
Yrität sä neuvoa mua palstalaisten suhteen?

Oon ollut täällä teitä molempia ennen.
 
vierailija
Arvoisa @Palstapesu

Mitä mieltä itse olet, kun tiedät hepun nimen? Itselläni ei ole koskaan tullut mieleen mainittu asia, kun hän on vaikuttanut ihan miehekkäältä mieheltä, mutta nyt asiaa tarkemmin fundeerattua (neitimäisen keikistelevät eleet esim.) en ylläty että onkin ns. ”kaksineuvoinen”… 👩‍❤️‍👨 & 👨‍❤️‍👨
 

Yhteistyössä