Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei voi aina valittaa haukkumisesta kun on useampia viestijöitä, joukkoon mahtuu, oli siellä myös asiallisia keskustelijoita harjoittelusta.
Mitä tuo tarkoittaa ettei voi valittaa haukkumisesta kun on useampia viestijöitä? Ei se poista sitä että oli kommentteja joissa pilkattiin ja jopa keksittiin ihan omia mukamas Jannen sanomana. Jotain tolkkua pitää olla.
 
vierailija
Lopettakaa jo tuo jonniinjoutava kirjoittelu ja alkakaa elää omaa elämäänne ja tekää siitä itsellenne sisältöä jos osaatte ja taidot riittää Aikuiset ihmiset? Yksinäisyys / Ystävien puuttuminen jne aiheuttaa tälläistä kirjoittelua ihmisissä. Ihmisellä kun ei ole sitä omaa elämää lainkaan vaan pitää elää toisen elämää ja sitä kautta tulee sitä kateuttakin ja katkeruutta ja tietynlaista vihaa kun itse ei kykene saamaan "samantyylistä"... myös se ettei saa huomiota elämässä.. ihminen ei välttämättä itse huomaa itsessään näitä.
Tämä on varmaan jo viides kerta kun kirjoitat tuon saman haukkumakommentin, eli kyllä itsekin pilkkaat. Etkä ole vieläkään vastannut kysymykseen, mistä Jannelle pitäisi olla kateellinen.
 
vierailija
Oli ja taas haukuttiin ja pilkattiin Jannea. Kun ei voi keskustella mistään ilman sitä. Miten hyppäät aina semmoisten yli on kyllä taito. Tai sitten et huomaa sitä itse kun sinusta se on sitä asiallista keskustelua.
Luin äsken työharjoittelu kommentit. Sinä hyppäät itse mielipide viesteistä yli joissa keskusteltiin harjoitteluista, taisi olla vain yksi joka Jannea arvosteli ja hän sai siitä palautetta. Enemmistö piti hyvänä eläihotellia harjoitteluun.
 
vierailija
Luin äsken työharjoittelu kommentit. Sinä hyppäät itse mielipide viesteistä yli joissa keskusteltiin harjoitteluista, taisi olla vain yksi joka Jannea arvosteli ja hän sai siitä palautetta. Enemmistö piti hyvänä eläihotellia harjoitteluun.
Niinpä. Sai palautetta minulta. En hyppää minkään yli, että kyllä näin ne ihan asiallisetkin kommentit.
 

Yhteistyössä