K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
P:llä on puoliso ja pieni lapsi? Ei ole homo.
Relax nyt vaan, Peksiä on shipattu yhteen mm. Juuse Saroksen kanssa ja Peksi on tietoinen siitä. Näillä tässä ketjussa esiintyvillä miehillä taitaa aika monella olla tyttöystävä, mutta ei kai sillä niin väliä ole tässä Slovenialaisessa homosaippuasarjassa. Eihän me voitaisi puhua täällä kuin jostain Niko Saarisesta, jos se ehdoton homous olisi kriteerinä kaikelle.
 
vierailija
Tùskinpa K samalla lailla ois voinu avautua ja reflektoida elämäänsä siellä leirillä "punaviinipöhnässä" kuten itse sanoi, jos siinä ois roikkunu se kultapölyn mukana suunnistava platinahäntiäinen mukana.
Takamatkalta, mutta kun nyt vasta tulin palstalle... olet varmaan älyttömän tyytyväinen omaan "nokkeluuteesi" ja "sanansäilääsi". Kuvottava olet kuitenkin. Koita nyt tajuta, että tollaiset viestit ei kerro mitään henkilöstä jota kuvailet, vaan pelkästään säälittävästä tyypistä, joka olet sinä.
 
vierailija
Tää saaga on kyllä ihan uskomaton :D

K oli Serbiassa häissä 14.9. ja sen jälkeen spekuloitiin reissusta Sloveniaan.
Tiistaina 17.9. alettiin uskomaan ettei K ole Sloveniassa.
H alkoi julkaista videosarjaa "Missä Käärijä on?" musiikkina aina sama euroviisujen sekoitus biisejä.
K julkaisi lauantaina videon ja tiisauksen uudesta biisistä, jossa jotkut kuulee laulettavat "Lets make sex-money"
Ja nyt maanantaina H jatkaa tätä videosarjaa Kouvolasta ja K on ilmeisesti jossain lomalla outojan B muokkauksien kanssa.

Ota nyt selvää, missä kukakin viilettää ja missä kokoonpanossa. Loppuuko toi H:n videosarja? :D
 
vierailija
Vaikka oon kovan luokan shippari ja lueskelen tätäkin ketjua, koska oon myös ns. realisti niin en jotenkin vaan usko, että nämä olisi yhteislomalla. Moni tuntuu takertuneen siihen tekstiin ja saaneen ihan aidon käsityksen yhteisestä lomasta. Olen ilomielin valmis muutamaan mielipidettä.
 
vierailija
Vaikka oon kovan luokan shippari ja lueskelen tätäkin ketjua, koska oon myös ns. realisti niin en jotenkin vaan usko, että nämä olisi yhteislomalla. Moni tuntuu takertuneen siihen tekstiin ja saaneen ihan aidon käsityksen yhteisestä lomasta. Olen ilomielin valmis muutamaan mielipidettä.
Eivät ainakaan kaksin. Myös isomman porukan yhteisloma ei vaan tunnu todennäköiseltä. K lla niin vakiintunut porukka, jonka kanssa lomailee.
 
vierailija
Vaikka oon kovan luokan shippari ja lueskelen tätäkin ketjua, koska oon myös ns. realisti niin en jotenkin vaan usko, että nämä olisi yhteislomalla. Moni tuntuu takertuneen siihen tekstiin ja saaneen ihan aidon käsityksen yhteisestä lomasta. Olen ilomielin valmis muutamaan mielipidettä.
Mä en ole shippari mutta en näe tossa vitsissä oikein järkeä jos siinä ei ois mitään perää. Kun ottaa huomioon vielä sen Serbiassa postatun ”ei ole enää kesä”, niin mikä idea tuossa voisi olla, jos eivät aikoisi nähdä nyt tai vähintään pian? Itse ainakin oon vähän ihmeissäni jos tuo ei tarkoittaiskaan mitään, ottaen huomioon myös sen,
että B:kin sanoi että ei malta odottaa että näkevät pian.
 
vierailija
Vaikka oon kovan luokan shippari ja lueskelen tätäkin ketjua, koska oon myös ns. realisti niin en jotenkin vaan usko, että nämä olisi yhteislomalla. Moni tuntuu takertuneen siihen tekstiin ja saaneen ihan aidon käsityksen yhteisestä lomasta. Olen ilomielin valmis muutamaan mielipidettä.
Aika jännästi tää muuten menee että shippari suhtautuu epäillen lomaan ja ei-shippaaja uskoo siihen. 😄 Ehkä sekin vaikuttaa kun ajattelen niiden olevan vaan hyviä ystäviä, niin musta olis ihan luonnollista mennä yhdessä reissuun kun aikataulut sopii yhteen. Ja luulen kyllä että mukana on muitakin, jos tuo reissu nyt sitten osoittautuu todeksi.
 

Yhteistyössä