K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ainoo missä tyttöystävä ei oo ollu mukana, on Pipolätkä. Siellä se irtonamu on vaellellu paidatta, estoitta ja onnellisena
Mun yksi suosikeista on Pipolätkä. Rakastan sitä Joksujen hellyyskulttuuria, mutta kyllä muhun vetoaa sellainen ns. äijäilykin. Kärtsä sopii oikeastaan ryhmään kuin ryhmään. Enkä mä kyllä näe, että tyttöystävä olisi ollut millään tavoin esteenä missään. Olisi varmaan innoissaan kuvannut videoita Peksistä ja Kärtsästä.
 
vierailija
Juu ihan varmaan. Nyt ihan yhtäkkiä. Ja varsinkin, kun K juuri muuttanut avopuolisonsa kanssa uuteen kotiin. Oot kyllä epätoivoisen harhainen
Tästä tuli mieleen, että onkohan K koskaan miettinyt ketään miestä ns. sillä tavalla. Jos on, niin varmaan jotain sellaista, joka meille ei ikinä juolahtaisi mieleen. No se on K:n oma asia, kunhan vaan kävi mielessä.
 
vierailija
Mun yksi suosikeista on Pipolätkä. Rakastan sitä Joksujen hellyyskulttuuria, mutta kyllä muhun vetoaa sellainen ns. äijäilykin. Kärtsä sopii oikeastaan ryhmään kuin ryhmään. Enkä mä kyllä näe, että tyttöystävä olisi ollut millään tavoin esteenä missään. Olisi varmaan innoissaan kuvannut videoita Peksistä ja Kärtsästä.
Höpön löpön. Naisilla vaan ei ole asiaa joka paikkaan. Miesten lätkäreissut on sellainen.
 
vierailija
Noni, taas kun kävi ilmi että K ei ollutkaan missään Sloveniassa niin jollekin harhaiselle shipparille tuli hätä ja piti tulla Vauvalta tänne.
Kiva et K:n loma jatkuu vielä nyt kun muuttohommia on tehty, eikä tarvinnut heti palata töihin. Toivottavasti gf kuvaa paljon hauskoja klippejä someen taas.
Ei kai kukaan mitää Sloveniaa ole pitkään aikaan ehdotellut vaan Kyprosta jne.
 
vierailija
Höpön löpön. Naisilla vaan ei ole asiaa joka paikkaan. Miesten lätkäreissut on sellainen.
Höpö höpö itsellesi. Ensinnäkin kyseessä ei ollut miesten lätkäreissu, vaan mm. harrastus ja kaveriporukoille suunnattu viihteellinen matalan kynnyksen liikuntatapahtuma, jossa mukana oli noin 200 joukkuetta ja huom! myös niitä NAISIA oli pelaamassa. Osalla kumppanit oli mukana. Tarkista nyt edes faktat ennen kuin vedät sitä höpö löpöä mukaan jokaikiseen kommenttiisi.
 
vierailija
Höpö höpö itsellesi. Ensinnäkin kyseessä ei ollut miesten lätkäreissu, vaan mm. harrastus ja kaveriporukoille suunnattu viihteellinen matalan kynnyksen liikuntatapahtuma, jossa mukana oli noin 200 joukkuetta ja huom! myös niitä NAISIA oli pelaamassa. Osalla kumppanit oli mukana. Tarkista nyt edes faktat ennen kuin vedät sitä höpö löpöä mukaan jokaikiseen kommenttiisi.
Ĥöpön löpö. Onneks Käärijässä oli miestä jättää UMK kaupanpäällisensä kotiin ja elää hetki antoisaa yhteiseloa heimoveljiensä kanssa.
 
vierailija
Ĥöpön löpö. Onneks Käärijässä oli miestä jättää UMK kaupanpäällisensä kotiin ja elää hetki antoisaa yhteiseloa heimoveljiensä kanssa.
Mä en ymmärrä, että mitä sä mulle tuosta pillität. Ei se mun vika ole, jos et tarkista faktoja ensin. Se ei ollut mikään lätkäreissu, vaan viihdetapahtuma, jossa oli myös naisia mukana. Sitäpaitsi musta Peksi ja Kärtsä oli kuumia yhdessä, eivät he naisia edes kaipaa, kun syleilevät toisiaan nojatuolissa takkatulen loimutessa.
 
vierailija
Mä en ymmärrä, että mitä sä mulle tuosta pillität. Ei se mun vika ole, jos et tarkista faktoja ensin. Se ei ollut mikään lätkäreissu, vaan viihdetapahtuma, jossa oli myös naisia mukana. Sitäpaitsi musta Peksi ja Kärtsä oli kuumia yhdessä, eivät he naisia edes kaipaa, kun syleilevät toisiaan nojatuolissa takkatulen loimutessa.
Kaikkea sitä ihmisen päässä voi liikkuakin. Toi Peksin ja Kärtsän parittaminen on kyllä naurettavaa. Kuumia yhdessä, sinun päässäsi toki🙄
 
vierailija
Ah niitä pipolätkän instan stooreja. Siellä oli puolipukeisia miehiä jatkuvalla syötöllä. Ja Koomiksen äänikin vielä oli niin uuuh. Voisko joku muistuttaa ensi vuonnakin kun on sen aika vaikka K ei oliskaan mukana.
 

Yhteistyössä