K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en edes muistanu että K on aiemminkin lisäillyt Bojania noihin lomapäivityksiinsä :D Ois kiva jos oisivat lomilla keskenään, mutta jotenkin vähän randomia jos niillä kuitenkin on sovittu sinne sloveniaan tapaaminen johonkin ajankohtaan. Ellei sit bojankin vaan huijannut.
 
vierailija
Mä en edes muistanu että K on aiemminkin lisäillyt Bojania noihin lomapäivityksiinsä Ois kiva jos oisivat lomilla keskenään, mutta jotenkin vähän randomia jos niillä kuitenkin on sovittu sinne sloveniaan tapaaminen johonkin ajankohtaan. Ellei sit bojankin vaan huijannut.
No jep :D No ehkä tässä muutaman päivän sisällä selviää miten on 😁
 
vierailija
Mä en edes muistanu että K on aiemminkin lisäillyt Bojania noihin lomapäivityksiinsä Ois kiva jos oisivat lomilla keskenään, mutta jotenkin vähän randomia jos niillä kuitenkin on sovittu sinne sloveniaan tapaaminen johonkin ajankohtaan. Ellei sit bojankin vaan huijannut.
Loma tuntuis mun mielestä vähän erikoiselta tähän kohtaan. Jotenkin aattelisin että bojanilla ois jotain velvollisuuksia olla vähän näytillä bändinsä kanssa kun sinkku julkaistaan ja keikkapäivätkin vissiin on tulossa. Tai voihan sekin olla ettei oo mitään haastatteluja tai muuta sovittuna.
 
vierailija
Loma tuntuis mun mielestä vähän erikoiselta tähän kohtaan. Jotenkin aattelisin että bojanilla ois jotain velvollisuuksia olla vähän näytillä bändinsä kanssa kun sinkku julkaistaan ja keikkapäivätkin vissiin on tulossa. Tai voihan sekin olla ettei oo mitään haastatteluja tai muuta sovittuna.
Toisaalta Bluza julkaistaan vasta perjantaina. Hyvin tässä ehtisi muutaman päivän lomailla ennen sitä. Promotkin luultavasti tehdään Bluzan julkaisun jälkeen mikäli niitä on ennen levyä vielä tulossa
 
vierailija
Loma tuntuis mun mielestä vähän erikoiselta tähän kohtaan. Jotenkin aattelisin että bojanilla ois jotain velvollisuuksia olla vähän näytillä bändinsä kanssa kun sinkku julkaistaan ja keikkapäivätkin vissiin on tulossa. Tai voihan sekin olla ettei oo mitään haastatteluja tai muuta sovittuna.
Mites SBJ:n julkaisun aikaan meni? Oliko ne jossain esillä, siis muualla kuin omassa somessaan? Alkaa jo unohtua kesän jutut.
 
vierailija
Onko CSI-osasto tarkistanut kaikki mahdolliset taustatekijät, ettei B- tai S-puolella ole mitään paljastusjulkaisua tullut. Onko B. paikannettu? Ei mitään lentoa ole USA:aan ottanut? Ettei K ole vedetty mukaan alibiksi tai sellaiseksi hlöksi viemään huomiota toiseen suuntaan. 🧐
 
vierailija
Onko CSI-osasto tarkistanut kaikki mahdolliset taustatekijät, ettei B- tai S-puolella ole mitään paljastusjulkaisua tullut. Onko B. paikannettu? Ei mitään lentoa ole USA:aan ottanut? Ettei K ole vedetty mukaan alibiksi tai sellaiseksi hlöksi viemään huomiota toiseen suuntaan.
Taitais tulla päinvastoin liikaa huomiota asialle jos lähtis peittelemään usaan lentämistä noin. Huvittaa ajatus tuosta peittelytempauksesta, missä Kärtsä ois omistautuneesti auttamassa ja lähettelis noita kuvanmuokkauksia lomaltaan 😁😅
 
vierailija
Onko CSI-osasto tarkistanut kaikki mahdolliset taustatekijät, ettei B- tai S-puolella ole mitään paljastusjulkaisua tullut. Onko B. paikannettu? Ei mitään lentoa ole USA:aan ottanut? Ettei K ole vedetty mukaan alibiksi tai sellaiseksi hlöksi viemään huomiota toiseen suuntaan.
Sadie bongattu just Jenkeissä
Onko CSI-osasto tarkistanut kaikki mahdolliset taustatekijät, ettei B- tai S-puolella ole mitään paljastusjulkaisua tullut. Onko B. paikannettu? Ei mitään lentoa ole USA:aan ottanut? Ettei K ole vedetty mukaan alibiksi tai sellaiseksi hlöksi viemään huomiota toiseen suuntaan.
Sadien joku bongannut just Jenkeissä, taitaa olla kuvaamassa ST New Mexicossa. Tuskin Bojan sinne on menossa.
 
vierailija
Taitais tulla päinvastoin liikaa huomiota asialle jos lähtis peittelemään usaan lentämistä noin. Huvittaa ajatus tuosta peittelytempauksesta, missä Kärtsä ois omistautuneesti auttamassa ja lähettelis noita kuvanmuokkauksia lomaltaan
Ai, vide! Repesin, kun ajattelin, että K. kulkisi jonkin pahvi-B:n kanssa ja kyselisi instassa: "where is Bojan?" 🤣
 
vierailija
Onko CSI-osasto tarkistanut kaikki mahdolliset taustatekijät, ettei B- tai S-puolella ole mitään paljastusjulkaisua tullut. Onko B. paikannettu? Ei mitään lentoa ole USA:aan ottanut? Ettei K ole vedetty mukaan alibiksi tai sellaiseksi hlöksi viemään huomiota toiseen suuntaan. 🧐
Tää taitaa olla nyt vähiten todennäköinen vaihtoehto mutta saat kyllä luovuuspisteitä :D
 

Yhteistyössä