vierailija
Enhän mä siihen viitannutkaan.Ihan sama ketä aloitti. K&B shippi ei tänne silti kuulu.
Enhän mä siihen viitannutkaan.Ihan sama ketä aloitti. K&B shippi ei tänne silti kuulu.
No lopeta se sitten.En mä tätä muuta vääntöä aloittanut.
Mä vastaan aina minuun viittaaviin vääriin väitteisiin.No lopeta se sitten.
Saa tulla suihinotolleJank jank jank jank
Gf varmasti totellut hanakasti.Saa tulla suihinotolle
Gf saa olla onnellinen K:n kielitaidosta.Gf varmasti totellut hanakasti.
Mä arvasin, että muuallakin tullaan huomaamaan Krisin ja Urbanin välinen kemia.Krisistä&Urbanista puhutaan myös tumpussa Krisillä nyt kaks ns boyfriendiä Damon ja UrbanDo you see visions of the sea?
Kris/Urban becoming a new ship was something I never expected 🤣www.tumblr.com
Älä loukkaa tunkkaista pierua ja muinaisjäänteitä.K&B shippi on tunkkainen pieru ja muinaisjäänne.
Joksufanit osaa tän homman kylläMä arvasin, että muuallakin tullaan huomaamaan Krisin ja Urbanin välinen kemia.
Kirjoitan minne haluan.Ihan sama ketä aloitti. K&B shippi ei tänne silti kuulu.
Se ollaan huomattu.Kirjoitan minne haluan.
Joo siitä surullisenkuuluisasta seksiasennosta BoJanilla.Lupailiko muuten Kökkis joskus taidetta tännekin puolelle? Muistanko väärin?
Sitä ei houkutella tänne kyllä.Lupailiko muuten Kökkis joskus taidetta tännekin puolelle? Muistanko väärin?
Kökkis! Köökkkiis. missä olet?Sitä ei houkutella tänne kyllä.
Ai niinhän se oli.Joo siitä surullisenkuuluisasta seksiasennosta BoJanilla.
Eiköhän aikuiset ihmiset osaa itse päättää, että missä ketjuissa he käyvät.Sitä ei houkutella tänne kyllä.
Jos näillä ketjuilla olisi kansikuvat niin tuo olisi täydellinen kompostiin.Joo siitä surullisenkuuluisasta seksiasennosta BoJanilla.
Jos näillä ketjuilla olisi kansikuvat niin tuo olisi täydellinen kompostiin.
Joksut on luotu shippiä ja ficcejä varten.Joksufanit osaa tän homman kyllä
I feel you sisterÄäh miksi perjantaihin on vielä niin pitkä aika