K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten he tästä loukkaantuu vs. Bojan S pakotuksesta? Tässä loukkaantuu vaan Jance shipparit ja hekin turhaan.
Tää on ihan naurettavaa. Tai oikeastaan järkyttävää. Tiedätkö, mäkään en itse asiassa usko B:n ja S:n olevan pari, mutta en pysty ikinä komppaamaan yhtään sun kirjoitusta. Koska niissä ei ole mitään järkeä! Ja tää jos mikä on malliesimerkki siitä. Sä voit morkata jancea mennen tullen etkä näe siinä mitään muuta kuin shipparien loukkaantumista, mutta B:n kohdalla et tajua loukkaantuvasi vain itse.
 
vierailija
Mä luulen että kyse on jostain sellaisesta että kirjoittaja haluaa bändin jäsenten olevan jonkinlaisia ja jollakin tavalla saavutettavissa. Ja kun se nyt vaan ei voi mennä niin, etsitään mitä tahansa merkkejä ja syitä sille että kyllä ennen oli paremmin. Ja tässä tapauksessa on sitten joku epämääräinen ”aiemmin” jolloin kaikki oli oikein ja sitten tuli tyhmä damon ja tyhmä sadie ja nyt kaikki on ihan pielessä. Sit nostalgisoidaan jotain viime syksyä Siis aikaa josta on alle vuosi! Bändi on ollut sys kiertueen jälkeen tekemässä levyä ja rampannut viikon, parin välein festareilla jossain päin eurooppaa, ja me ollaan silti saatu discordia ja pieniä haastatteluja pitkin kesää.
Samaa mieltä.
 
vierailija
En tiedä milloin nuo mielipiteet on kirjoitettu, ihan nyt vai aikaisemmin? Niitä discord videoitahan ei pitkään aikaan tullut, nyt on tullu 2 vai 3 kertaa taas. Mutta sitten ennen oli kyllä pitkä kuiva aika kaiken sisällön suhteen. Ja muutenhan Bojan on kyllä kovin etäinen edelleen verrattuna viime vuoteen.
AIka tuoreeltaan ne tuolle tilille julkaistaan eli ihan tässä lähipäivinä ne on kirjoitettu.
 
vierailija
Sähän itse jatkuvasti teet B:stä valehtelijan, kun et usko häntä silloin, kun hän kertoo, että Jere on hänelle ystävä ja veli.
Siinä on lisäksi something more, koska luen myös käytöstä ja B on näyttänyt rakastuneelta edelleen, brader:ia käytetään myös lähemmissä suhteissa, eikä ole mitään sanonut, että on vain fanserviceä. On ollut Jerc haastattelu, täydelliset treffit ja ficeistä keskusteltu, sitten vielä herätty yhdessä seuraavaan päivään jne. B puhunut.
 
vierailija
Siinä on lisäksi something more, koska luen myös käytöstä ja B on näyttänyt rakastuneelta edelleen, brader:ia käytetään myös lähemmissä suhteissa, eikä ole mitään sanonut, että on vain fanserviceä. On ollut Jerc haastattelu, täydelliset treffit ja ficeistä keskusteltu, sitten vielä herätty yhdessä seuraavaan päivään jne. B puhunut.
Nää jutut kiertää vaan ympyrää joka viikko. Tulispa esim Bluza snippet niin sais jotain muuta tähän
 
vierailija
Siinä on lisäksi something more, koska luen myös käytöstä ja B on näyttänyt rakastuneelta edelleen, brader:ia käytetään myös lähemmissä suhteissa, eikä ole mitään sanonut, että on vain fanserviceä. On ollut Jerc haastattelu, täydelliset treffit ja ficeistä keskusteltu, sitten vielä herätty yhdessä seuraavaan päivään jne. B puhunut.
🙄 Täällä ketjussa on ollut vaikka mitä p*skaa, mutta tämä sun kommentti voittaa typeryydessään koko ketjun p*skin kommentti kilpailun. Aivan järkyttävää shittiä, etkä näytä tajuavan sitä edes itse. Voi luoja miten harhainen joku voi olla.
 
vierailija
Siinä on lisäksi something more, koska luen myös käytöstä ja B on näyttänyt rakastuneelta edelleen, brader:ia käytetään myös lähemmissä suhteissa, eikä ole mitään sanonut, että on vain fanserviceä. On ollut Jerc haastattelu, täydelliset treffit ja ficeistä keskusteltu, sitten vielä herätty yhdessä seuraavaan päivään jne. B puhunut.
Eli siis pidät B:tä valehtelijaksi. Puhuit itsesi taas kerran pussiin.
 

Yhteistyössä