K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten tuollainen biisi voi kolahtaa kovaa? En vain tajua. Ainoa millä perusteella tajuaisin sen olevan kenenkään shipparin mielestä on kova on se, että siinä Bojan on rakastunut. Mutta itse sain siitäkin kiinni vasta luettuani sanat. Itse biisinä Bluzassa ei ole mitään kauhean erikoista tai erityistä.
Oon itsekin kuunnellut sitä paljon ja odotan sen levyversiota, ja pidän siitä, mutta olihan Sbj nyt parempi biisi.
Se vain kolahtaa. Melodia, biisin rytmi. Oon toivonut että toivottavasti eivät muuta sitä tempoa esim. hitaammaksi, koska se oli nyt keikoilla vedettynä täydellinen. Sta bih ja on myös hyvä mutta Bluza on omaan makuuni vielä parempi. Jos sovitus on onnistunut, niin siitä Vse kar vemin ohella lempibiisini. Oikeastaan se siis jo on, sellaisena kuin se oli kiertueella.
 
vierailija
Se vain kolahtaa. Melodia, biisin rytmi. Oon toivonut että toivottavasti eivät muuta sitä tempoa esim. hitaammaksi, koska se oli nyt keikoilla vedettynä täydellinen. Sta bih ja on myös hyvä mutta Bluza on omaan makuuni vielä parempi. Jos sovitus on onnistunut, niin siitä Vse kar vemin ohella lempibiisini. Oikeastaan se siis jo on, sellaisena kuin se oli kiertueella.
Samat ajatukset täsmälleen, voisi olla minunkin kirjoitukseni tämä.
 

Yhteistyössä