”Euroopan omistava” TV-julkimo oli kännyynsä fokusoitunut ja melkein tukki kaupan sisäänkäynnin Setikseltä. Mitä ajatuksia sanoikaan Annie hänestä? 😳

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Annie oli mennyt ensin ja tulin pakettia boxista hakiessani hieman myöhemmin sisään. Heppu oli pysähtynyt heti niiden ”saluunan ovien” sulkeuduttua takanaan. Kaiteet olivat molemmin puolin. En viitsinyt sanoa mitään mutta pujottauduin kapeasta välistä ohitseen, kas kun ei ole setämiesmäistä pömppömassua.

Ehkä hän luki vaimonsa tekstaamaa kauppalistaa?

Jatkuu pian… 🤭
 
vierailija
Kauppa ei ollut alepa, mutta toivotan kuitenkin ensimmäiseksi kunniavieraani Alepan tervetulleeksi taas kerran lahjakkaasti ”sivuuttamaan” viestini 🤣

Keitän nyt ensin iltakahvit ja otan puikkojäätelön pakastimesta… 😋
 
  • Haha
Reactions: Palstapesu
vierailija
Kaupassa kiinnitin huomioni siihen että tuon ikäinen ja luultavasti viriili mies ei jäänyt sekunniksikaan tapittamaan upeaa Annieta minimekossaan. Käytiin ensin lounaalla läheisen golfkentän ravintolassa. Siellä kyllä niin nuoret miehet ja setämiehetkin, kuten aina, kääntyivät katsomaan ja ihailemaan häntä. Hän oli pukeutunut huvikseen koodin mukaisesti. Oli lyhyt vitivalkoinen mekko ja siisti tummansininen pusero päällä.

No tuo julkimo oli pukeutunut kaupassa hieman eri lailla kuin kukaan muu mies ja kotimatkalla autossa sanoin ohimennen että kiinnittiköhän huomion siihen mieheen, hän sattuu olemaan valtakunnallinen julkkis.

No hän tiesi kyllä heti ketä tarkoitin, hän oli itse kiinnittänyt huomion häneen, raavaaseen miehen joka yllättävästi keikisteli kori kädessään kuin neiti konsanaan. Hän toisti miehen käsien ja käsivarsien neitimäisiä eleitä hauskasti 😆

Yleensä tunnistan tuollaiset neitimiehet jo kaukaa mutta ehkä se johtuu siitä, että olen kerran ollut ulkojäillä luistelemassa samaan aikaan kun hän oli lastensa kanssa siellä. Tiedän että hän on naimisissa.

Anniella on kyllä erittäin tarkka huomiokyky, mitä ihmisiin tulee. Osaa lukea heistä yllättävän paljon, tarkoitan tapauksia joita itse esim. tunnen.
 
vierailija
Uusi Setis-ketju. Laitan tähän videon, jota Youtube minulle eilen tuntemattomasta syystä suositteli. Filippiiniläistyttö kertoo, miksi ulkomaisen miehen kannattaa valita nuori filippiinitär.
Hauska ja välitön neitokainen 😅👍

Loppupäässä numerolappujen jälkeen oli vielä lisäperustelut ”They don't have headache” 🤣

Muistan aiemmin linkittämäsi Filipina Pean. Hän kertoi rehellisesti plussat ja miinuksetkin.

Setis
 
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed

Yhteistyössä