Mä olen kumpaakin! Nää shipit ei sulje toisiaan pois, jotenkin ne toimii rinnakkaistodellisuuksissaJuu juu. Vaikka täällä on Jance shippareita niin kyllä täällä BoJan shippareitakin löytyy!
Jancen Pariisi treffit nyt ainakin oli tän vuoden puolellaSinänsä tämän vuoden puolella ei ole enää näkynyt samalla lailla Jance-sisältöä kuin viime vuonna. Toki lavalla näkyy, mutta viime vuonna esim. haastatteluissa oli ohimeneviä hipaisuja, kädestä pitoa jne. Nyt ei enää sellaista näkynyt.
Ei näy, kun Jan on epämukava siitä, nämä täällä ei ymmärrä suoria vihjeitä.Sinänsä tämän vuoden puolella ei ole enää näkynyt samalla lailla Jance-sisältöä kuin viime vuonna. Toki lavalla näkyy, mutta viime vuonna esim. haastatteluissa oli ohimeneviä hipaisuja, kädestä pitoa jne. Nyt ei enää sellaista näkynyt.
Se on vaan sun tulkintaa ystävä hyväEi näy, kun Jan on epämukava siitä, nämä täällä ei ymmärrä suoria vihjeitä.
Toisaalta Jan puhui siitä josubsin haastattelussa, eli on tavallaan nostettu kissa pöydälle. Tai itse asiassahan se puhui Damonin käsityksestä heistä kahdesta, mutta tuskin se oli olennaisesti erilainen kuin sen oma näkemys kun ei millään tavalla sitä kyseenalaistanut.Sinänsä tämän vuoden puolella ei ole enää näkynyt samalla lailla Jance-sisältöä kuin viime vuonna. Toki lavalla näkyy, mutta viime vuonna esim. haastatteluissa oli ohimeneviä hipaisuja, kädestä pitoa jne. Nyt ei enää sellaista näkynyt.
Mua kiinnostaisi tietää, että mitä D on nähnyt heissä.Toisaalta Jan puhui siitä josubsin haastattelussa, eli on tavallaan nostettu kissa pöydälle. Tai itse asiassahan se puhui Damonin käsityksestä heistä kahdesta, mutta tuskin se oli olennaisesti erilainen kuin sen oma näkemys kun ei millään tavalla sitä kyseenalaistanut.
Itseasiassa olisin sitä mieltä, että se on Jan, joka edelleen on kiinni Nacessa, mutta Nacen tyyli on muuttunut sen suhteen.Ei näy, kun Jan on epämukava siitä, nämä täällä ei ymmärrä suoria vihjeitä.
Plus parissa SBJ promoissa oli Jance hetkiä ja ruississa myösJancen Pariisi treffit nyt ainakin oli tän vuoden puolella
Sen heidän ystävyyden tietenkin, seksuaalipakotuksen tuominen siihen on vähän ikävää.Mua kiinnostaisi tietää, että mitä D on nähnyt heissä.
BoJan tai BoJance vetoo muhun silloin, kun kaipaan jotain seksuaalista actionia. Jance taas on niin ihanan söpöstelevän romanttista. Miten sä tai muut heitä shippaavat näette nämä eri kombot?Mä olen kumpaakin! Nää shipit ei sulje toisiaan pois, jotenkin ne toimii rinnakkaistodellisuuksissa
Ai niin kun sä pakotat K&B:n suhteen? Tiesitkö muuten, että shippaaminen on muutakin?Sen heidän ystävyyden tietenkin, seksuaalipakotuksen tuominen siihen on vähän ikävää.
Höpö höpö. Sun kannattaisi ehkä irtautua näistä ketjuista, koska et selvästi kestä tätä huumoria ja m/m välistä kuumistelua.Sen heidän ystävyyden tietenkin, seksuaalipakotuksen tuominen siihen on vähän ikävää.
Kuin kissan ja koiranpennut.Mulle Jance on kans sellaista yhdessä söpöilyä ja läheisyyttä
Mä tykkään myös sekä Jancesta että BoJanista. Bojan ja Jan on erityisen kuumia. B ja S on molemmat ihania, joten siihen tiimiin kuulun myösMä olen kumpaakin! Nää shipit ei sulje toisiaan pois, jotenkin ne toimii rinnakkaistodellisuuksissa
No heillä tässä on jotakin aitoa, something more ja tämä Jance on tehty faneja varten. Näkee näistä jutuista, että ei jää ystävyystasoon ja vielä B sotketaan siihen mukaan välillä, tuskin ne rutsaa bändin jäsenet keskenään kuitenkin? Ja ette osaa lukea näitä ihmisiä, jos Jan on vähän vihjannut missä se raja menee.Ai niin kun sä pakotat K&B:n suhteen? Tiesitkö muuten, että shippaaminen on muutakin?
Apua, nyt vasta tajuan että siinä tosiaan jan puhuu Damonin työstä! damonhan on aiemminkin käsitellyt sitä miten läheisyys ei ole aina romantiikkaa, taisi käyttää jopa tasan samoja sanojakin jossain aikaisemmassa postauksessaan, mutta enpä ole jotenkin yhdistänyt sitä tähän. Myönnän ihan suosiolla että olen kuvitellut Janin puhuvan omin sanoin hänestä ja nacesta, mutta Damonin taiteestahan tuossa oli kyse.Toisaalta Jan puhui siitä josubsin haastattelussa, eli on tavallaan nostettu kissa pöydälle. Tai itse asiassahan se puhui Damonin käsityksestä heistä kahdesta, mutta tuskin se oli olennaisesti erilainen kuin sen oma näkemys kun ei millään tavalla sitä kyseenalaistanut.
Ai Jancen ystävyys ei oo sun mielestä aitoa vai oot kyllä tekopyhin fani kyllä etkä selkeesti tajua meidän huumoria yhtään.No heillä tässä on jotakin aitoa, something more ja tämä Jance on tehty faneja varten. Näkee näistä jutuista, että ei jää ystävyystasoon ja vielä B sotketaan siihen mukaan välillä, tuskin ne rutsaa bändin jäsenet keskenään kuitenkin? Ja ette osaa lukea näitä ihmisiä, jos Jan on vähän vihjannut missä se raja menee.
Milloin minkäkin miesparin ns kuumistelu on kyllä tosi outoa sellaisen henkilön näkökulmasta, joka ei moista itse harrasta. Kuulun itse niihin, joiden on tosi vaikea ymmärtää oikeiden ihmisten paritusta ja vääntämistä omiin muotteihin. Ja kun vielä tehdään todennäköisistä heteroista homoja omiin leikkeihin sopivasti. En ole tuo henkilö, jolle höpö höpö viesti on kohdistettu.Höpö höpö. Sun kannattaisi ehkä irtautua näistä ketjuista, koska et selvästi kestä tätä huumoria ja m/m välistä kuumistelua.
Se on shippiä. Shippaamista on harrastettu kauanMilloin minkäkin miesparin ns kuumistelu on kyllä tosi outoa sellaisen henkilön näkökulmasta, joka ei moista itse harrasta. Kuulun itse niihin, joiden on tosi vaikea ymmärtää oikeiden ihmisten paritusta ja vääntämistä omiin muotteihin. Ja kun vielä tehdään todennäköisistä heteroista homoja omiin leikkeihin sopivasti. En ole tuo henkilö, jolle höpö höpö viesti on kohdistettu.