K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mutta täällä on myös ihmisiä, joiden mielestä edelleen niitä tunteita on ollut silloin toukokuussa 2023. Mutta ei ole enää. Miksi ajattelette näin?
Mitä enemmän B:n käyttäytyminen muiden kanssa on tullut mulle tutummaksi, niin olen tajunnut sen, että B katselee hyvin monia ihmisiä ”rakastuneesti” ja näyttää olevan ”hullaantunut” heihin. Olen tullut siihen tulokseen, että se on B:n tapa toimia. Voi olla, että joihinkin näistä ihmistä B on oikeasti ollut ihastunut (hetken tai kauemman aikaa), mutta B tuntuu olevan ihmisistä innostuva sosiaalinen perhonen ja se näyttäytyy tällaiseen käytökseen tottumattomille ehkä ihastuksena jne. Mun mielestä tämä on se yksi piirre, mikä tekee B:stä niin rakastettavan ja oikeastaan kaikista Joksuista. He ovat niin vilpittömän aidosti läsnä eri ihmisten kanssa.
 
vierailija
Musta sen näki tosi pian ettei siitä mitään todellista tule. K oli varattu koko ajan ja näkivät toisiaan niin harvoin, että ei senkään puolesta voinut kuvitella että mitään olisi käynnissä. Kyllä ihmiset jotka on molemmin puolin ihastuneita toisiinsa olisi järjestäneet sitä aikaa, tuo lentomatka ei ole niin pitkä etteikö pieni reissu siellä täällä olisi onnistunut. Kun laskee siis yhteen nuo molemmat, toinen varattu ja harvat tapaamiset, niin ei siitä realistisesti mitään suhdetta saa millään.

En tee mitään vahvoja arvauksia, tää on nyt ihan täytyä spekua, mutta voisin ehkä nähdä, että B oli ihastunut, mutta K vain sellaisella mancrush-tasolla. B ymmärsi sen ja pääsi itsekin yli asiasta. Alussa B vaikutti välillä siltä että hänellä meni pasmat vähän sekaisin kun K:sta kysyttiin haastattelussa. Vähitellen kuitenkin alkoi olla asian suhteen seesteisempi ja varmempi, musta se näytti siltä, että jos tunteita alussa oli, hän oli päästänyt niistä irti. Pelkästä ystävästä oli helpompi puhua. Sitten alkoikin tulla huomiota muillekin ihmisille, kuten D ja S. Musta se on ihana juttu ja se on myös ihanaa että B:n ja K:n ystävyys on säilynyt niin hyvänä, miten ikinä se alku sitten menikin.
Samaa mieltä!
 
vierailija
Eihän se ole mitenkään harvinaista, että hetkeksi hullaantuu. Mutta vain hetkeksi. K n elämänvalinnat on ennallaan, eikä hän ole edes Sloveniaan saanut itseään siirretyksi. Hullaantuminen ei johtanut mihinkään, vaan hiipui ystävyydeksi.
90% viisu ihmisistä taisi huullaantua Kärtsästä. Melkein koko suomi sekosi hänen takiaan ja sen lisäksi porukkaa ympäri maailmaa. Mies joka sai hetoromiehetkin polvilleen.😂
 
vierailija
Mitä enemmän B:n käyttäytyminen muiden kanssa on tullut mulle tutummaksi, niin olen tajunnut sen, että B katselee hyvin monia ihmisiä ”rakastuneesti” ja näyttää olevan ”hullaantunut” heihin. Olen tullut siihen tulokseen, että se on B:n tapa toimia. Voi olla, että joihinkin näistä ihmistä B on oikeasti ollut ihastunut (hetken tai kauemman aikaa), mutta B tuntuu olevan ihmisistä innostuva sosiaalinen perhonen ja se näyttäytyy tällaiseen käytökseen tottumattomille ehkä ihastuksena jne. Mun mielestä tämä on se yksi piirre, mikä tekee B:stä niin rakastettavan ja oikeastaan kaikista Joksuista. He ovat niin vilpittömän aidosti läsnä eri ihmisten kanssa.
Eikä mikään ihme, että kaikki tuntuvat pitävän Joksuista, ketkä heidät ovat tavanneet. Tuo heidän sosiaalinen taito on kyllä huippuluokkaa ja jotenkin tuntuu, että helposti tutustuvat uusiin ihmisiin. Otetaan esimerkkinä K, Damon ja JC vaikka
 
vierailija
Eikä mikään ihme, että kaikki tuntuvat pitävän Joksuista, ketkä heidät ovat tavanneet. Tuo heidän sosiaalinen taito on kyllä huippuluokkaa ja jotenkin tuntuu, että helposti tutustuvat uusiin ihmisiin. Otetaan esimerkkinä K, Damon ja JC vaikka
Onhan sekin poikkeuksellista, että he halaavat ja ottavat muita miehiä syliinsä istumaan. Tarkoitan esim. B:tä siinä konsertissa.
 
vierailija
Voiko joku linkata kuvan ja lyhyesti valaista, miten kävi ilmi, että he olivat siellä kahdestaan etc? Mulla on mennyt tää ohi!
Kuva Janin instassa on paikannettu Mama Shelter -hotelliin Pariisissa. (Hotelli tarjoaa ilmaisia elokuvakanavia, myös x-rated eli adult.)
Nacen instassa taas on kuvia jossa he kaksi kävelevät Pariisissa ja ovat myös Louvren luona.
Muita ei näissä kuvissa näy joten on ajateltu heidän olleen treffeillä.
 
vierailija
Sovitaan niin! Sen voin kertoa, että Kärtsän yksityiselämästä ei ole kyse. Muuta en avaa.
Terveydenhuollon sijainen, digi-ja väestörekisterin viraston asiakaspalvelija vai sisustussuunnittelijan assistenttikö täällä avautuu? Oikeasti jos olet ammattisi puolesta tekemisissä vaikka julkkisten henk.koht. asioiden kanssa tekemisissä, sinä et koskaan edes vihjaa mitään niihin liittyvää. Et edes millään anonyymillä palstalla. Et ikinä. Piste.
 
vierailija
Terveydenhuollon sijainen, digi-ja väestörekisterin viraston asiakaspalvelija vai sisustussuunnittelijan assistenttikö täällä avautuu? Oikeasti jos olet ammattisi puolesta tekemisissä vaikka julkkisten henk.koht. asioiden kanssa tekemisissä, sinä et koskaan edes vihjaa mitään niihin liittyvää. Et edes millään anonyymillä palstalla. Et ikinä. Piste.
Juuri sanoo, ettei asia liity K:hon eli kehenkähän sitten Bojaniin, Janiin?
 
vierailija
Terveydenhuollon sijainen, digi-ja väestörekisterin viraston asiakaspalvelija vai sisustussuunnittelijan assistenttikö täällä avautuu? Oikeasti jos olet ammattisi puolesta tekemisissä vaikka julkkisten henk.koht. asioiden kanssa tekemisissä, sinä et koskaan edes vihjaa mitään niihin liittyvää. Et edes millään anonyymillä palstalla. Et ikinä. Piste.
Näitä K:n, hänen gf:n tai Joksujen yksityiselämästä tietäviä aina silloin tällöin putkahtaa näille palstoille vihjailemaan. Mua lähinnä huvittaa nämä ns. lällättelijät, jotka 6 veen tavoin täällä vihjailevat tietävänsä jotain sellaista, mitä muut eivät tiedä. Lällättelyn tasolle ne heidän kommenttinsa aina jäävätkin.
 

Yhteistyössä