vierailija
Mun uusi suosikki pari.Lisää Krisiä&Urbania Krisin stooreissa
Mun uusi suosikki pari.Lisää Krisiä&Urbania Krisin stooreissa
Ehkä vähän eri tilanne nyt kun Joksuilla ei ole keikkoja tällä hetkellä?Meinaatko että nyt on hype yhtä korkealla kuin Ruisrock:in aikaan?
Kyllä mä ainakin oon nähnyt Bluza innostusta joka päiväFandomissa tosiaan todella hiljaista...
Ruisrock oli yliarvioitu juttu. Kyl nyt on vähintään yhtä paljon hypeä ilmassa, ehkä jopa enemmän.Meinaatko että nyt on hype yhtä korkealla kuin Ruisrock:in aikaan?
SamaMun uusi suosikki pari.
Ei se vaikuta hypeen.Ehkä vähän eri tilanne nyt kun Joksuilla ei ole keikkoja tällä hetkellä?
Mä jäin miettimään, että jos nyky Käärijä ja nyky Bojan tapaisivat ekaa kertaa, niin saataisko enää samanlaista materiaalia, kuin mitä viisuissa saatiin? Molemmat ovat muuttuneet todella paljon, varsinkin ulkoisesti. Mä en enää shippi ja/tai kuumistelu mielessä näe näiden kahden kuuluvan yhteen, ns. kasvoivat erilleen kaikin tavoin.Fandomissa tosiaan todella hiljaista...
Kyllä se vähän vaikuttaa. SBJ:ta soitettiin keikoilla ja sitä kautta sitä hypeä saatiin vähän enemmän. Bluza julkaistaan nyt ilman keikkoja Joksujen taukojen aikana, jolloin on muutakin tapahtunut, kuten eilinen keikka Joksujen q&a jneEi se vaikuta hypeen.
Näiden lisäksi tietysti BoJance on hot, mut kiva saada uutta verta ja kuumisteltavaa tähän saagaan. Kiitos Kris ja Urban.Sama
Ne mikään pari ole, älkää jaksako.Mun uusi suosikki pari.
Vähän leikkimielisyyttä nyt hei. Kaikkia ei tarvitse tosissaan ottaaNe mikään pari ole, älkää jaksako.
Sepäs se. Cute. Jee!Kiitos. Hekin ovat todellinen cc.
T. 30 v. homomies
Ota se siili pois p*rseestäsi ja rentoudu. KrisUrbanNe mikään pari ole, älkää jaksako.
No nää kaks kyllä toimii todella hyvin! Mites tällanen tyyppi ei oo aiemmin tullut esille?Mun uusi suosikki pari.
Täällä on ihme puusilmiä, innostuvat jostain Urbanistakin?Sepäs se. Cute. Jee!
Yhtä innostavaa kuin pyykinripustus.
Sen kun tietäisiNo nää kaks kyllä toimii todella hyvin! Mites tällanen tyyppi ei oo aiemmin tullut esille?
Anna innostua?Täällä on ihme puusilmiä, innostuvat jostain Urbanistakin?
Ei ole yliarvioitu, mutta aika samaa luokkaa toi hype mielestäni.Ruisrock oli yliarvioitu juttu. Kyl nyt on vähintään yhtä paljon hypeä ilmassa, ehkä jopa enemmän.
On ne. Pikakihlautuivat tänä aamuna kiihkeän yön jälkeen. Krisin stooreissa lisää asiasta.Ne mikään pari ole, älkää jaksako.
No kun on puutteessa, niin kelpaa mikä vaan.Täällä on ihme puusilmiä, innostuvat jostain Urbanistakin?
Ei noilla ole mitään erityiskemiaa keskenään.Anna innostua?
Hyvännäköinen.Täällä on ihme puusilmiä, innostuvat jostain Urbanistakin?
Ehkei sun kaltaisen puusilmän mielestä.Ei noilla ole mitään erityiskemiaa keskenään.
Miksi pitää jokainen kiva juttu tyrmätä?Ei noilla ole mitään erityiskemiaa keskenään.