Helena ja Mikko Koivun huvilalle soitettiin poliisit

vierailija
Eipä se juttu auennut vaan miljoona kuvaa

Saako kiint. omistaja esim käyttäytyä väkivaltaisesti? Teoriaa siis. Ei kai sinne turhaan kutsuta poliisia
Aiemmin Helena on valittanut asuntonsa lukossa olevista porteista.
Mikko tekee tarkoituksella Helenan elämästä vaikeaa. Ehkä hän on saanut jonkun päävamman mustan lätkän perässä riehumisesta.
Enemmän minua kiinnostaa tanssinopettajan vaikeudet ammattinsa harjoittamisessa. Partnerien opettajaan rakastuminen on valitettava työtapaturma. Tuskin vakuutusyhtiöt korvaavat kärsimyksiä rahallisesti.
 
vierailija
Eipä se juttu auennut vaan miljoona kuvaa

Saako kiint. omistaja esim käyttäytyä väkivaltaisesti? Teoriaa siis. Ei kai sinne turhaan kutsuta poliisia

Siellä oli työmiehet laittamassa paikkaa talvikuntoon. Helena koki kotirauhan rikkomisena. Hän on rikkonut ikkunan, jotta pääsee vierastaloon, Mikko ei anna koodeja. Sitten Helena on rikkonut portin, koska ei saa siihenkään koodeja. Lapsilla ei ole vierastalossa omia huoneita, eikä lämmintä vettä.
Päätaloon Helenalla ei ole lupa mennä. Koodit on talkkarilla, vartijoilla, Mikolla ja uudella vaimollaan Nataliella.
 
vierailija
Aiemmin Helena on valittanut asuntonsa lukossa olevista porteista.
Mikko tekee tarkoituksella Helenan elämästä vaikeaa. Ehkä hän on saanut jonkun päävamman mustan lätkän perässä riehumisesta.
Enemmän minua kiinnostaa tanssinopettajan vaikeudet ammattinsa harjoittamisessa. Partnerien opettajaan rakastuminen on valitettava työtapaturma. Tuskin vakuutusyhtiöt korvaavat kärsimyksiä rahallisesti.

Miksi Helena ei hanki omaa asuntoa jossa on avaimet, koodit ja lapsille huoneet? Miksi hän murtautuu kesähuvilalle riitelemään?
 
vierailija
Aiemmin Helena on valittanut asuntonsa lukossa olevista porteista.
Mikko tekee tarkoituksella Helenan elämästä vaikeaa. Ehkä hän on saanut jonkun päävamman mustan lätkän perässä riehumisesta.
Enemmän minua kiinnostaa tanssinopettajan vaikeudet ammattinsa harjoittamisessa. Partnerien opettajaan rakastuminen on valitettava työtapaturma. Tuskin vakuutusyhtiöt korvaavat kärsimyksiä rahallisesti.

Eikö se asunto ole vierastalo? Siellä ei edes pyykinpesukonetta ole. Keskellä metsää, minkälaista talvella?
 
vierailija
Aiemmin Helena on valittanut asuntonsa lukossa olevista porteista.
Mikko tekee tarkoituksella Helenan elämästä vaikeaa. Ehkä hän on saanut jonkun päävamman mustan lätkän perässä riehumisesta.
Enemmän minua kiinnostaa tanssinopettajan vaikeudet ammattinsa harjoittamisessa. Partnerien opettajaan rakastuminen on valitettava työtapaturma. Tuskin vakuutusyhtiöt korvaavat kärsimyksiä rahallisesti.
Helena on ihan itse tehnyt elämästänsä aikea..
 
vierailija
He olivat naimisissa vain 5 vuotta ja Mikko jätti Helenan jo 5 vuotta sitten jo. Kyllä nyt äidin pitäisi saada oma elämänsä kuntoon. Koti itselle ja lapsilleen, mihin Mikko ei vaikuta. Töitä ja harrastuksia. Oma elämä. Mikko on menossa jo uusiin naimisiin.
Hellulla oli se Mikon antama miljoona, mutta suurkulutuksinen Hellu tuhlasi senkin.
 
vierailija
Hyvin täällä viihdytään, kiitos vain kommentista.
Toivottavasti Mikko ei pilaa kaupunkinne mainetta enempää. Tämän palstan misogynistit nostavat usein tämän saman puheenaiheen ylös. Luultavasti heillä itsellään on paljon sotkuisempi ero takanaan. Uudet puolisot ovat usein pahimpiä härveltäjiä ja sotkujen aiheuttajia. Minulle sana uusioperhe on kaamea ajatuksenakin.
 
vierailija
Toivottavasti Mikko ei pilaa kaupunkinne mainetta enempää. Tämän palstan misogynistit nostavat usein tämän saman puheenaiheen ylös. Luultavasti heillä itsellään on paljon sotkuisempi ero takanaan. Uudet puolisot ovat usein pahimpiä härveltäjiä ja sotkujen aiheuttajia. Minulle sana uusioperhe on kaamea ajatuksenakin.
No tuskinpa pilaa. Täällä ollaan aika jalat maassa -porukkaa. Ainakin vanhempi väki. Torikaffeilla puhutaan ihan muusta kuin julkkisten aviokriiseistä, mutta Ilkkaa muistetaan lämmöllä. Naisseikkailuistaan huolimatta hän oli helposti lähestyttävä ja tykkäsi jutella ihmisten kanssa, vaikka niillä torikaffeilla. Hän tosin ei ollut ihan turkulainen syntyjään, vaan Lokalahdelta, joka kuuluu Uuteenkaupunkiin.

Orpo on pyrkyri ja valta on noussut päähän. Sen huomaa, kun hänet kohtaa vaikka tuolla lenkkipolulla. "Katsokaa, se olen minä tässä".

Olen suurimman osan elämästäni asunut muualla kuin Turussa (mm. Helsingissä ja neljässsä maassa ulkomailla, esim. Ranskassa), mutta synnyinkaupungissa on hyvä olla juuri nyt. Tervetuloa käymään. Älä ole ennakkoluuloinen ja anna moisten hokemien (Turku on ..reikä jne.) vaikuttaa ajatteluusi.

"Annalle" parhain terveisin,

"Non, rien de rien,
Non je ne regrette rien.
 
vierailija
#18
Vierailin aikoinaan Turussa lapseni opiskelukaupungissa. Olen muistaakseni kirjoittanut monta hupaisaa tarinaa netissä siellä vierailuistani.
Ilkasta en viitsi kirjoittaa oikeastaan mitään. Tapasin hänet nuoruudessani, ja hän olisi halunnut tanssia toisenkin tanssin.
Häneen liittyy asioita, joita ei ole koskaan kerrottu juorulehdissä.
Totuus on, että kierrätysmiehistä saa vain ongelmia. Sukuni on iso, ja olen nähnyt läheltä kaikenlaista.
Äsken minulle soitti hengellisen lehden lehtimyyjä. Mies sanoi päivää vaikka oli jo ilta. Tilasin kyseisen lehden jonkun kauden kauan sitten, kun olin lehden sisällöstä kiinnostunut. Soitto keskeytti Neiti Marplen katsomisen.
Vuodet vaihtuvat, ja minusta on tullut hänen kaltainen hahmo. Kerran lapseni sanoi, että Ilkka sopisi minulle.
Suomessa olisi ollut nauruhalvauksien takia paljon uhreja, jos niin olisi käynyt.
En siedä iltapukuja ja älytöntä itsensä tälläystä. Ilkka oli jo silloin muinoin hyvin tarkka mitä naisella on yllään. Minulla oli ylläni sen aikaisessa suositussa ravintolassa sisareni lahjoittama farkkuliivi, ja sain siitä häneltä huonot arviot. Että sellainen naisten sankari hän oli. Turkulaisten sydänkäpynen.
Jatkan Neiti Marplen katsomista. Scotland Yardin miestutkija pahoitteli hänelle jaksossa ettei neiti saa tutkimuksistaan palkkaa. En minäkään ole koskaan saanut penniä/senttiäkään kirjoituksistani. Minulle riittää, kun lukijani saavat joskus hyvät naurut.
Terveisiä Helenalle. Olet sisukas nainen ja varmasti elämäsi järjestyy. Älä anna ikinä typerille periksi. Taistele kuin naarastiikeri.
 
vierailija
#18
Vierailin aikoinaan Turussa lapseni opiskelukaupungissa. Olen muistaakseni kirjoittanut monta hupaisaa tarinaa netissä siellä vierailuistani.
Ilkasta en viitsi kirjoittaa oikeastaan mitään. Tapasin hänet nuoruudessani, ja hän olisi halunnut tanssia toisenkin tanssin.
Häneen liittyy asioita, joita ei ole koskaan kerrottu juorulehdissä.
Totuus on, että kierrätysmiehistä saa vain ongelmia. Sukuni on iso, ja olen nähnyt läheltä kaikenlaista.
Äsken minulle soitti hengellisen lehden lehtimyyjä. Mies sanoi päivää vaikka oli jo ilta. Tilasin kyseisen lehden jonkun kauden kauan sitten, kun olin lehden sisällöstä kiinnostunut. Soitto keskeytti Neiti Marplen katsomisen.
Vuodet vaihtuvat, ja minusta on tullut hänen kaltainen hahmo. Kerran lapseni sanoi, että Ilkka sopisi minulle.
Suomessa olisi ollut nauruhalvauksien takia paljon uhreja, jos niin olisi käynyt.
En siedä iltapukuja ja älytöntä itsensä tälläystä. Ilkka oli jo silloin muinoin hyvin tarkka mitä naisella on yllään. Minulla oli ylläni sen aikaisessa suositussa ravintolassa sisareni lahjoittama farkkuliivi, ja sain siitä häneltä huonot arviot. Että sellainen naisten sankari hän oli. Turkulaisten sydänkäpynen.
Jatkan Neiti Marplen katsomista. Scotland Yardin miestutkija pahoitteli hänelle jaksossa ettei neiti saa tutkimuksistaan palkkaa. En minäkään ole koskaan saanut penniä/senttiäkään kirjoituksistani. Minulle riittää, kun lukijani saavat joskus hyvät naurut.
Terveisiä Helenalle. Olet sisukas nainen ja varmasti elämäsi järjestyy. Älä anna ikinä typerille periksi. Taistele kuin naarastiikeri.
😂😂😂 mitä sekotekstiä
 

Yhteistyössä