vierailija
Pienituloisten on pakko tehdä ylitöitä ja niistä veroa menee 50%Ei voi olla oikein se, että vain rikkaat maksavat osinkoveroa. Vaadin myös pienituloiset ja työttömät maksamaan osinkoveroa.
Pienituloisten on pakko tehdä ylitöitä ja niistä veroa menee 50%Ei voi olla oikein se, että vain rikkaat maksavat osinkoveroa. Vaadin myös pienituloiset ja työttömät maksamaan osinkoveroa.
Se taito on parin sukupolven aikana hävitetty järjestelmällisestiSilloin ihmisten piti tilata sähkölämmitystalo. Sitä ennen moni osasi itse rakentaa talonsa
Aha.Pienituloisten on pakko tehdä ylitöitä ja niistä veroa menee 50%
sitä ennen öljy oli niin halpaa et rakennettiin jopa uima-altaita tavallisiin koteihinSilloin ihmisten piti tilata sähkölämmitystalo. Sitä ennen moni osasi itse rakentaa talonsa
Virtsaumpi onkin kinkkisempi hoidettavaSieltä eu-projentien tekoälyn avulla käskytetään koko kansa yksitellen silmäkäsittelyyn
Keisarilla ei ole vaatteita?Pitääkö sinne EU:n suuntaan sitten pokkuroida joka asiassa, Suomen velkasuhde on parempi kuin esim Saksalla. Miksi persujen pitää yrittää miellyttää EU:ta ja leikata suomalaisten toimeentulosta kun ei muutkaan EU maat niistä alijäämä säännöistä välitä.
Näyttää siltä, että hallituksen ongelma on jo psykiatrinen..
Kaikki"hätä" on vain teennäistä toimintaa, jolla oikeutetaan tulonsiirto ökyrikkaille
Totta, todellakin. Muka itsenäinen kansallisvaltio ei saa päättää omista asioistaan.Minä syytän. EU:hun liittymisen jälkeen ja varsinkin euron käyttöönoton jälkeen valtion velka on lisääntynyt hurjasti.
Ennen EU:ta Suomella oli hyvin vähän velkaa verrattuna nykyiseen.
Jos tätä ei haluta tunnustaa ja tehdä jotain asian hyväksi niin suossa ollaan.
Suomi maksaa kaikesta eikä saa edes itse päättää asioistaan.
Eihän täälläkään saa mainita niistä eu-projekteista, jotka juoksuttaa ihmisiä paikasta toiseenTotta, todellakin. Muka itsenäinen kansallisvaltio ei saa päättää omista asioistaan.
Mistä repäsit tuon 69,2%?Juuba juuba juu... Otetaan taas pari faktaa, että saadaan vähän perspektiiviä näihin hallituksen puheisiin.
EU:ssa on tosiaan sääntö, jonka mukaan maiden pitää yrittää pitää valtion velka alle 60 prosentissa suhteessa BKT:hen ja budjettivaje alle kolmessa prosentissa suhteessa BKT:hen.
Silti:
Suomen velka suhteessa BKT:hen on 69,2 %.
Euro-alueen keskimääräinen valtionvelka suhteessa BKT:hen on 85,8 %.
Koko EU:n vastaava luku on 75,9 %.
Tässä joidenkin EU-maiden velkaprosentteja suhteessa BKT:hen:
Italia 155,8
Espanja 120
Ranska 116,3
Belgia 114,1
Itävalta 83,9
Saksa 69,8
Eli vaikka Suomi ei mikään mallioppilas ole, tilanne on siis parempi kuin EU:ssa keskimäärin. Hallituksen puheet ovat taas vain tekosyy tehdä säälimättömiä leikkauksia ja luoda Suomeen enemmän kahden kerroksen väkeä.
Oli aravasäännöt mutta kaskummaa: niillä tuloilla ei mitään velkaa kukaan pystynyt maksamaan, millä sen lainan sai. Lopulta asuntoja "sai" nekin, jotka eivät täyttäneet kriteereitä.Silloin ihmisten piti tilata sähkölämmitystalo. Sitä ennen moni osasi itse rakentaa talonsa
Ei syytetä EU:ta, vaan oikeiston tapaa rapauttaa veropohjaa erityisesti tuloveropuolta.Missä EU, siellä ongelma.Julkinen talous | Hallitus joutuu yhtäkkiä päättämään valtavista lisäsäästöistä – syynä EU:n sääntö
Valtiovarainministeriö arvioi, että EU:n ”tarkkailuluokan” välttämiseksi hallituksen pitää päättää peräti kolmen miljardin euron lisäsäästöistä jo tänä vuonna.www.hs.fi
niinku mitä?Hallitus päättää ihan itse mistä ne säästää. Ja suoraan sanottuna ideat näyttää olevan vähissä. Omista ei ainakaan anneta
Sitä ennen vietiin se pieni hirsimökki mukana muutossaSilloin ihmisten piti tilata sähkölämmitystalo. Sitä ennen moni osasi itse rakentaa talonsa
On siitä jo pari vuosisataa mennytSitä ennen vietiin se pieni hirsimökki mukana muutossa