Haluaisin miesten hyväksikäyttämäksi

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onkohan muilla naisilla vastaavia haluja?
Oikea raiskaus on anteeksiantamaton teko.
Lekkkiraiskaus kyllä kiihoittaa.
Tulla väkisin nussituksi ei olisi niin paha jos eivät satuttaisi.
Minä haluaisin tulla miesporukan "raiskaamaksi" leikisti kun eivät satuta.
Mun mies on luvannut toteuttaa tuon "raiskausfetissin" jossain vaiheessa.
Mieheni kuvailee mitä he minulle tekevät ja minua kiihoittaa ja toivon heidän raiskaavan minut mahdollisimman pian.
Sitä odotellen.
T. 24-vuotias rouva.

vierailija
Yleinen fantasia naisilla, eikä miehesi ilmeinen fantasiakaan sinusta vieraan, tai vieraiden pantavana kovin harvinainen ole.
Toteustukseen asti fantasiat harvoin päätyy.

vierailija
Haaveilen siitä minut kaappaa jokin moottoripyörä jengi ja vievät minut väkisin heidän vartioituun kerhotilaan ja minut raiskataan ilman lyömistä monta kertaa joukolla ja yhä uudestaan ja uudestaan. Saan käydä vessassa ja juoda ja syödä mutta sitten taas alkaa joukko raiskaus. Mieheni tietää tästä haaveesta myös. Pillu kastuu aina märäksi kun mietin tätä

vierailija
Haaveilen siitä minut kaappaa jokin moottoripyörä jengi ja vievät minut väkisin heidän vartioituun kerhotilaan ja minut raiskataan ilman lyömistä monta kertaa joukolla ja yhä uudestaan ja uudestaan. Saan käydä vessassa ja juoda ja syödä mutta sitten taas alkaa joukko raiskaus. Mieheni tietää tästä haaveesta myös. Pillu kastuu aina märäksi kun mietin tätä
Onko miehesi puhunut että vaikka järjestäisi sulle pienemmän kerhon panojutun.
Mulla oĺi mies kaverinsa bestman ja halusi minut sulhasen viimeiseksi seksi kumppaniksi.
Sulhanen oli kanssani. 2 yötä ennen vihkimistä.
Oma mies oli toisella kaverilla sen aikaa kun minä viihdytin sulhasta.
Tästä on nyt pari vuotta aikaa ja nautin kyllä tilanteesta.
Kuulin myös jälkeenpäin sulhasen olleen erittäin kiimainen hääyönä, en usko hänen olleen ainakaan puutteessa.

vierailija
Olin mieheni mukana Seinäjoella kun hän oli siellä komennuksella. Heitä oli viisi miestä ja mieheni esitteli minut juuri tapaamakseen himokkaaksi rouvaksi joka pettää miestään ja antaa heille kaikille.
Olin työviikon viiden miehen kimppanaisena.
Tulin kunnolla pannuksi kun 5 aviossa olevaa miestä vuorotteli kanssani olemisesta.
Illat mieheni työkaverit panivat minua ja yöt olin mieheni kanssa ja sain seksiä myös häneltä.

vierailija
Olin mieheni mukana Seinäjoella kun hän oli siellä komennuksella. Heitä oli viisi miestä ja mieheni esitteli minut juuri tapaamakseen himokkaaksi rouvaksi joka pettää miestään ja antaa heille kaikille.
Olin työviikon viiden miehen kimppanaisena.
Tulin kunnolla pannuksi kun 5 aviossa olevaa miestä vuorotteli kanssani olemisesta.
Illat mieheni työkaverit panivat minua ja yöt olin mieheni kanssa ja sain seksiä myös häneltä.
Et ilmeisesti ole töissä missään. Toivottavasti muistit pyytää maksun.

vierailija
Kuuluuko tähän? Mieheni otti minusta hääyönä intiimejä kuvia, ja olen varsin vakuuttunut, että hän on näyttänyt, puolihuolimattomasti tai ihan vaan silkkaa ylpeyttään niitä kavereilleen. Se on niin kihelmöivä ajatus, että tosiaan toivoisin niin tapahtuneen. Se olisi tavallaan luontevaa jatkoa sille, että olemmehan me heidän kanssaan yhteissaunoneetkin.

vierailija
Kuuluuko tähän? Mieheni otti minusta hääyönä intiimejä kuvia, ja olen varsin vakuuttunut, että hän on näyttänyt, puolihuolimattomasti tai ihan vaan silkkaa ylpeyttään niitä kavereilleen. Se on niin kihelmöivä ajatus, että tosiaan toivoisin niin tapahtuneen. Se olisi tavallaan luontevaa jatkoa sille, että olemmehan me heidän kanssaan yhteissaunoneetkin.
Meillä on hääkuvista 2 eri versiota varsinkin hääyöstä.
Vietin hääyöni kahden miehen kanssa.
Olimme olleet kolmen kimppaa noin 3 vuotta ennen häitämme. Meillä oli ollut vain yksi mies mieheni lisäksi tämä yksi oli sitäkin useammin meidän sängyssä. Oli kesäloma 6.7.2024 ja vakkarimme sekä mieheni bestman.
Hän oli koko viikon meillä ja morsiaimen seksikumppani tulevan mieheni kanssa.
Mieheni ehdotti että vietämme hääyön kolmistaan niin ei olisi perinteinen hääyö ja vakkari tulisi vähän kuin minun toiseksi viralliseksi miehekseni.
Suostuin ja niin olin hääyönä kahden miehen kanssa ja hääkuvia otettiin kahdet erilaiset ja videokamera kuvasi sänkyä hääyönä.

Meillä on hääkuvista 2 eri versiota varsinkin hääyöstä.
Vietin hääyöni kahden miehen kanssa.
Olimme olleet kolmen kimppaa noin 3 vuotta ennen häitämme. Meillä oli ollut vain yksi mies mieheni lisäksi tämä yksi oli sitäkin useammin meidän sängyssä. Oli kesäloma 6.7.2024 ja vakkarimme sekä mieheni bestman.
Hän oli koko viikon meillä ja morsiaimen seksikumppani tulevan mieheni kanssa.
Mieheni ehdotti että vietämme hääyön kolmistaan niin ei olisi perinteinen hääyö ja vakkari tulisi vähän kuin minun toiseksi viralliseksi miehekseni.
Suostuin ja niin olin hääyönä kahden miehen kanssa ja hääkuvia otettiin kahdet erilaiset ja videokamera kuvasi sänkyä hääyönä.
Tuossa hääyössä on vanhana muisteltavaa.
Onnea teille olen melkein kateellinen teidän toimille häiden suhteen.

vierailija
Ihminen ei ole ammoisina aikoina ollut yksiavioinen vaan isomman osan ajasta laumassa elävä metsästäjä keräilijä. Silloin parittelua tapahtui tavalla jota tänäpäivänä kutsutaan ryhmäseksiksi. Silloin naiselta ei juuri kyselty vaan miehet ottivat hänet vuorollaan ja useita kertoja. Näin käytiin aina läpi nainen kerrallaan kun lauman nainen oli jo valmis tulemaan raskaaksi. Silloin ei otettu riskiä että lauma ei olisi pysynyt yllä ja siksi nainen sai spermaa kaikilta lauman miehiltä. Tällä oli myös terveysvaikutteita ja lauman yhteishengen kannalta merkittäviä seikkoja. Jos historiaa katsotaan pidemmällä aikajanalla niin on seksi ollut suuremmaksi osaksi sellaista josta täällä osa naisista haaveilee tai vähän päässyt maistamaan. Osalle tämmöinen on pervoa ja oudoksuttavaa käytöstä. Itse historian dosentti ja ajattelen ihmiseloa pidemmällä aikajanalla. Meillä on aivan normaalia järjestää ryhmäseksi tapahtumia 3-6 kertaa vuodessa luotettavien tautivapaa henkilöiden kanssa. Vaimoani naidaan niin kuin muitakin naisia niin paljon että usein vaimoni saa orgasmeja vielä viikonlopun jälkeisenä maanataina ilman yhdyntöjä tms. Hän on se joka alkaa aina muistuttelemaan että alettaisiinko järjestelemään ryhmistä.

vierailija
Ihminen ei ole ammoisina aikoina ollut yksiavioinen vaan isomman osan ajasta laumassa elävä metsästäjä keräilijä. Silloin parittelua tapahtui tavalla jota tänäpäivänä kutsutaan ryhmäseksiksi. Silloin naiselta ei juuri kyselty vaan miehet ottivat hänet vuorollaan ja useita kertoja. Näin käytiin aina läpi nainen kerrallaan kun lauman nainen oli jo valmis tulemaan raskaaksi. Silloin ei otettu riskiä että lauma ei olisi pysynyt yllä ja siksi nainen sai spermaa kaikilta lauman miehiltä. Tällä oli myös terveysvaikutteita ja lauman yhteishengen kannalta merkittäviä seikkoja. Jos historiaa katsotaan pidemmällä aikajanalla niin on seksi ollut suuremmaksi osaksi sellaista josta täällä osa naisista haaveilee tai vähän päässyt maistamaan. Osalle tämmöinen on pervoa ja oudoksuttavaa käytöstä. Itse historian dosentti ja ajattelen ihmiseloa pidemmällä aikajanalla. Meillä on aivan normaalia järjestää ryhmäseksi tapahtumia 3-6 kertaa vuodessa luotettavien tautivapaa henkilöiden kanssa. Vaimoani naidaan niin kuin muitakin naisia niin paljon että usein vaimoni saa orgasmeja vielä viikonlopun jälkeisenä maanataina ilman yhdyntöjä tms. Hän on se joka alkaa aina muistuttelemaan että alettaisiinko järjestelemään ryhmistä.
Haluaisin miesryhmän kimpassa pantavaksi.

vierailija
Onkohan muilla naisilla vastaavia haluja?
Oikea raiskaus on anteeksiantamaton teko.
Lekkkiraiskaus kyllä kiihoittaa.
Tulla väkisin nussituksi ei olisi niin paha jos eivät satuttaisi.
Minä haluaisin tulla miesporukan "raiskaamaksi" leikisti kun eivät satuta.
Mun mies on luvannut toteuttaa tuon "raiskausfetissin" jossain vaiheessa.
Mieheni kuvailee mitä he minulle tekevät ja minua kiihoittaa ja toivon heidän raiskaavan minut mahdollisimman pian.
Sitä odotellen.
T. 24-vuotias rouva.
Tuo mainittu teko ei ole anteeksiantamaton.

• Tykkää
Reactions: Kielel17
vierailija
Kokeile parinvaihtobileitä (esim "villi klubi" englanniksi). Pieni sisäänpääsymaksu ja ympärillä paljon ihmisiä, jotka auttavat ja vahtivat, että jokaisen omaa tahtoa noudatetaan.
Olemme käyneet kolmesti wildclubilla ja tutustuttu pariin aviopariin joiden kanssa ollaan tavattu muutenkin nykyään.
Olemme käyneet tansseissa ja kotona rouvat vierekkäin sängylle ja olemme panneet toistemme vaimoja siinä vierekkäin.

vierailija
Olen nuollut kahden miehen pyllyä sängyssä sekä nainut ja ottanut poskeen. Ajatus että niitä miehiä olisi vielä enemmän on pökerryttävä. T Teija
Olen nuollut kahden miehen pyllyä sängyssä sekä nainut ja ottanut poskeen. Ajatus että niitä miehiä olisi vielä enemmän on pökerryttävä. T Teija
Mentiin yhtenä kesälomalla mökille ja piti tulla 6 miestä ja me 2 naista.
Olimme jo mökillä 1N ja 5M kun toinen nainen ilmoitti ettei tule ollenkaan.
Miehet mietti mitä tehdään? Sanoin kun olette jo kiihoittaneet minut niin nyt saatte kyllä tyydyttääkkin minut.
Olin viikonlopun viiden miehen kimppanainen.
Olin todella hyvin naitu rouva eikä miehetkään puutteessa olleet.

• Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Joskus nuorempana mua nussi 5 eri miestä vuoronperään, yksi laittoi myös peppuun.
Ja kaikki pani paljaalla ja tuli pilluun, yksi peppuun. Oli ennalta sovittu ja puhuttu että kaikki on terveitä. Oli muuten aika käytetty olo sen jälkeen, mutta mukava kokemus.

• Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Minä en ymmärrä tuota moottoripyörä -hommaa. Se on jotenkin niin typerä miesten itsetunnon -jatke.

Nuorena pärisytellään mopoilla ja ns ollaan cooleja, hah. Myöhemmällä iällä ostetaan moottoripyörä ja ollaan jotain? Naurettavia? Epätoivoisia?

Olen mies ja olen aina halveksinut miehiä, jotka pönkittävät itsetuntoaan mopoilla tai moottoripyörillä.

Miten joku nainen, voi olla niin tyhmä että katselee näitä typeriä mopo ihmisiä, että wau!

Ainiin, on niitä tyhmiä naisiakin. Kuten on tyhmiä mopo-poikiakin.

vierailija
Minä en ymmärrä tuota moottoripyörä -hommaa. Se on jotenkin niin typerä miesten itsetunnon -jatke.

Nuorena pärisytellään mopoilla ja ns ollaan cooleja, hah. Myöhemmällä iällä ostetaan moottoripyörä ja ollaan jotain? Naurettavia? Epätoivoisia?

Olen mies ja olen aina halveksinut miehiä, jotka pönkittävät itsetuntoaan mopoilla tai moottoripyörillä.

Miten joku nainen, voi olla niin tyhmä että katselee näitä typeriä mopo ihmisiä, että wau!

Ainiin, on niitä tyhmiä naisiakin. Kuten on tyhmiä mopo-poikiakin.
Luulen että tuo moottoripyörä ei ole pääasia vaan useat miehet.
Minulla oli ja on haluja useaan mieheen ja mieheni ja vakkarini tietää tästä halustani.
Vakkarin työnantaja on jarjestänyt miesvaltaisella alalla virkistys viikonloppuja ja olen ollut 14 kuukauden aikana 4 kertaa mukana.
Eniten miehiä on ollut mukana 17 miestä ja meitä naisia oli 2 olimme kaikkien miesten kanssa.
Kukaan ei käyttänyt kortsuja.
Vähiten miehiä on ollut 12 ja tuolloin olin yksin.
Minut on kutsuttu ulkopuolisena "pikkujouluna" mukaan.

Yhteistyössä