Mikä on hyvä paino 160 cm pitkälle?

  • Viestiketjun aloittaja laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Huolestuttaa paino oon 12v ja pelaan pesäpalloa. Oon about 53-55 ja sisko sanoo läskiksi, mutta se on itse 135cm ja 27kg... En tiiä mä oon ehkä 158cm ja 54kg? Onko tää läski siis ei oo vielä kovin rintoja ja huolestuttaa se leffa ei oo iso mutta ei pieni. Ku katon peilistä muuten hyvä mutta maha ei oo täydellinen niiku semmonen )( ton muotone. En mä sitä tarviikkaan ja mä tiiän että ku lantio ei oo levenny nii asia muuttuu. Kertokaa mielipiteitä kiinnostaa. Ja en oo koskaan laihduttanut Ky mun mielestä se on turhaa mun ikäiselle. ✨🎀🩷
 
vierailija
Huolestuttaa paino oon 12v ja pelaan pesäpalloa. Oon about 53-55 ja sisko sanoo läskiksi, mutta se on itse 135cm ja 27kg... En tiiä mä oon ehkä 158cm ja 54kg? Onko tää läski siis ei oo vielä kovin rintoja ja huolestuttaa se leffa ei oo iso mutta ei pieni. Ku katon peilistä muuten hyvä mutta maha ei oo täydellinen niiku semmonen )( ton muotone. En mä sitä tarviikkaan ja mä tiiän että ku lantio ei oo levenny nii asia muuttuu. Kertokaa mielipiteitä kiinnostaa. Ja en oo koskaan laihduttanut Ky mun mielestä se on turhaa mun ikäiselle. 🩷
Olin itse Sun ikäisenä 155cm ja painoin 51kg luulån että ihan hyvä ja normaali paino!🩷
 
vierailija
Sellainen raaka ohje on pituus miinus 100 ja ikä täytyy huomioida. Ennen kun täytätte 18 ja pituuskasvu sekä muukin kehitys, kuukautiset, luuston kasvu jne ei saa laihduttaa. Liikkukaa, syökää terveellisesti ja nukkukaa riittävästi.
 
vierailija
Mä olen 160 ja 55-56 kg oon 13 ja haluisin painaa ne 52 kg mutta kaikki on täydellisiä ja aattelin vaan syödä vähemmän ei tarvi diettiä paljon salaattia ja vähemmän ruokaa niin hyvin menee!
 

Yhteistyössä