Vihdoin jotain järkevää tämän trollauksen keskelle.Joksuilta weekly update!
Bluza tiedostokuva jälleen lopussa!Vihdoin jotain järkevää tämän trollauksen keskelle.
Fanfiction-kirjoista. Salkkareistahan noita tehtiin.En tiedä, että keistä puhut.
Öö? Hehän sanoivat viihtyneensä tilaisuudessa siinä kirjeessä.Jokereilta uusi postaus. Kun sanoin, että Boitsu oli vähän pakoketun oloisena siellä (punaisella matolla) en ollut täysin väärässä.
Voitko selventää?Jokereilta uusi postaus. Kun sanoin, että Boitsu oli vähän pakoketun oloisena siellä (punaisella matolla) en ollut täysin väärässä.
Vähän huonoa trollausta sulta. Kertoivat viihtyneensä siellä ja B:hän oli tosi iloinen.Jokereilta uusi postaus. Kun sanoin, että Boitsu oli vähän pakoketun oloisena siellä (punaisella matolla) en ollut täysin väärässä.
Mitä sitten?Bluza tiedostokuva jälleen lopussa!
Kyllä tosta ennemmin sai rivien välistä sen vaikutelman, että sinne oli jostain syystä ollut vähän pakko mennä.Vähän huonoa trollausta sulta. Kertoivat viihtyneensä siellä ja B:hän oli tosi iloinen.
Kyseiset hahmot on mulle täysin tuntemattomia paitsi Kalle.Fanfiction-kirjoista. Salkkareistahan noita tehtiin.
No sitä sitten, että se enteilee Bluzan promoa ja lopulta sen julkaisua tässä lähi tulevaisuudessaMitä sitten?
Vai tehdäänkö täällä taas kärpäsestä härkänen?Kyllä tosta ennemmin sai rivien välistä sen vaikutelman, että sinne oli jostain syystä ollut vähän pakko mennä.
Eikä saanut, millä perusteella muka?Kyllä tosta ennemmin sai rivien välistä sen vaikutelman, että sinne oli jostain syystä ollut vähän pakko mennä.
viihtyivät kuitenkinKyllä tosta ennemmin sai rivien välistä sen vaikutelman, että sinne oli jostain syystä ollut vähän pakko mennä.
🥱Kyllä tosta ennemmin sai rivien välistä sen vaikutelman, että sinne oli jostain syystä ollut vähän pakko mennä.
Voi olla, että ehkä se punainen matto oli sellainen, jota ne ei ole kokeneet kauheesti ja eivät tienneet, miten siinä toimia yms.Vai tehdäänkö täällä taas kärpäsestä härkänen?
Kiitos että toit tiedon tänne, mä ainakin arvostan sitä.No sitä sitten, että se enteilee Bluzan promoa ja lopulta sen julkaisua tässä lähi tulevaisuudessa
Valittelivat 6:n tunnin ajoa. Valittivatko, että Suomi oli kaukana ja pistokeikka, kun tulivat Ruissiin? Eivät.Eikä saanut, millä perusteella muka?
Oli jo viikko sitten, jos et ole silloin ollut kuulolla niin joo, mutta me jotka olimme, niin meille tossa ei ole mitään uutta. Lisäksi, jos kerran muka oikeasti välität asiasta, niin mikset itse saa tuota kirjettä?Kiitos että toit tiedon tänne, mä ainakin arvostan sitä.
Ei minusta. Se taitaa olla Jessen gf jos puhutaan siitä Jessen vierestä olevasta. Olisko NM se joka on etualalla ja pitelee lasia eikä näy muuta kuin käsi? Tatuoinnit näkyvät ainakin selvästi mutta en niistä tunnista.Onks toi NM jolla tatska käsivarressa ja joku rätti päässä?