Chad-miehet vievät naiset - seksuaalisen markkina-arvon kisat "The Winner Takes It All"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minua naurattaa kuvan kaltaiset proteiineilla lihaksensa pullistaneet miehet. Kävin kerran tutustumassa kotini lähellä olevaan kuntosaliin. Luin kai ilmoituksen väärin, sillä ovella tuli vastaani lyhyenläntä lihaskimppu kuin jossain pilapiirroksesta. Sali oli ilmiselvästi tarkoitettu vain miehille.
Jo Kike Elomaan ajoista asti olen pistänyt halvalla molempien sukupuolien terveydellään pelleilyä. Bodaus on typerä ja älyvapaa harrastus. Keho on rääkin jälkeen susiruma ja vastenmielinen. Kuka haluaa kumppanikseen tuollaisen broilerin ja tyhjäntoimittajan?
Ton kuvan kaltaiset ukkelit on kyl vetäneet vähän muutakin, kuin proteiinia. :)
 
vierailija
Tässä taas sotketaan seksi ja parisuhde. Seksiä haluataan toki harrastaa mahdollisimman hyvännäköisen ihmisen kansaa, mutta parisuhde on pitkäkestoinen sijoitus, jossa ulkonäkö on aika pienessä osassa. Toki se korostuu siinä pariutumisvaiheessa, mutta myöhemmin enempi väliä on sillä miten tullaan toimeen arkielämässä, viihtyykö sen toisen ihmisen kanssa, haluaako sen kanssa oikeasti viettää koko loppu elämänsä. Minä ainakin mieluummin otan keskinkertaisen näköisen puolison, jonka kanssa olen samalla aaltopituudella, kuin supermallin, jonka kanssa minulla ei ole mitään yhteistä. Kivahan sitä olis panna, mutta arkielämä ei taitaisi olla kovin mielekästä, jos se supermalli ei jakaisi mitään minun kiinnostuksenkohteitani (kalastus, retkeily, sienestys, marjastus, jne)
Ehei, mä ainakin haluun seksiä mahdollisimman taitavan ihmisen kanssa. Ulkonäöllä ei ole siinä mitään tekemistä. ..ja onhan se niinkin, ettei yhden yön suhde oikeen ikinä tarjoile sitä parasta kokemusta.

Mut käsitin kyl, et ne incelit tahtois parisuhteen, ei panoa?
 
vierailija
Ton kuvan kaltaiset ukkelit on kyl vetäneet vähän muutakin, kuin proteiinia.
👍😂Totta. Haistelleet limaa jo ala-asteella. Saan aina itseni repeämään naurusta, kun muistelen ammoista kuntosalivierailuani avointen ovien päivänä. Jonkun kultsimussukka kai hänkin on tai oli. Luultavasti kaikki puvun takit pitää teettää räätälillä, kun hartiat ovat kuin ladon ovet.
 
Hämmentävää tapahtui itelle lauantaina. Tuli sit oltuu liikentees päivii taas. Nih oltiin lauantaina oltiin baarissa ja siel istui viereen nainen ja jotain sanottiin toisillemme ja sit jäätinkin suustamme kiinni ja pakko myöntää et nyt ollaan tosipersaukisii. Oisko mul ollu joku 40e tilil sillo ni ei siin tarjosin sillekkin siiderin. Nooh sit tuli pilkku olikohan puol neljän aikaan. Mut yks baaris olikin viel puoltuntii auki ni mentiin sinne. Katoin viel tilii ni oli just 16e tilil ni tarjosin sille omenasiiderin ja itelle kaljan ja tilille jäi ege ja siis mul oli vähän kulunut huppari oli reikiikin siinä se pyys et saisko hupparii ku sil kylmä mut mul ei ollut t paita alla. Täs välis kävi ilmi et se oli sairaanhoitaja en tietty kysynyt pami resepriä😉 lähettiin meille sanoin elä välitä mut mulla vähän kämppä sotkuinen. Noh se näki sit et mun kämpil on kylpyamme ni se halus mennä sinne sanoin et mult löytyy kylpypommeikin et haluuko tuoksui ja pahoittelin et ei sit löydy ku miesten sportti shamppotta. Nooh se meni kylpyyn ja tunnit kului ku juteltiin vaan se kylvys mä siinä pöntöllä istuen ja aina välil ku pyysi valuttamaan lisää kuumaa vettä.

Ni yks keskustelu mikä oli ja vähän olin et mitä. Ku se sanoi et se on biologiaa et miehet tykkää 20vuotiaista ku se johtuu et meillä in lisääntymis vietti ja et 40vuotiaat naiset haluaa nykyään näyttää 20vuotiailta naaman kiristyksineen silikoni tisseineen ja muuten ni mä kyl kelasin et joku lukenut jotain palstaa missä näin hoetaan😆 mä sanoin et mä kyl pidän vanhemmista naisista ja enmä haikaile 20perään ja en allekirjoittanut tota et lisääntymis vietin takii pitäis lisääntyä just 20vuotiaiden kaa ekaa kertaa kuulin ku joku nainen puhui näin yleensä oon lukenut ne palstoilla miesten suusta siis emmä tiiä sen naisen kaa vaan tultiin hyvin juttuu ensihetkestä lähtien. Ni se on tärkeää se kemia joidenkin kaa se homma natsaa ja tulee hyvä fiilis ei sil ulkonäöl voi ratsastaa vaan sil kenen kaa on hyvä olla ja homma toimii
Kannattaa vähentää kuvien kattomista instoista ja muista ku siel on suurinosa näitä jotka on valtavirran mielestä kauniita ja komeita ja sit tulee ehkä joku fiksaatio et noi vaan pariutuu ku ne näkee.
Yks nainen kesällä sanoi ku höpöteltiin ni sanoi miksen seurustele ni sanoin et katon netistä kuvia ja saan positiivisia juttui mieleen ja sydämmeen sillain. Ni se sanoi nyt lopetat niiden kuvien kattelemisen ja lähdet ulos et ei toi oo mistään kotosin. Mut joo mä jäin koukkuun siihen kuvien tuijotteluunku jotenkin jostain ihmisist huokui et meijän kemiat on positiiviset ni jotenki jumahduin vain sillä tavalla hakemaan positiivisia tunteita kun muuta ei tarvinnut tehdä ku se oli helppoa. Ainiin se nainen viel sanoi et oo oma ittes reippaasti vaan ja tuu varjoista pois. Ku mä saatan sulkeutua. Mutkun innostun ni uskallan tulla esiin ehkä ainaki joskus.

Kaikenlaiset ihmiset pariutuu ja ehkä kannata niiden "chadien" neuvojen mukaan meneminen lopettaa ku sillon elät sen ajatusten mukaan ja mikä toimii sille ei välttämättä aidosti ole edes sinua joten homma saattaa mennä esitykseksi kun olet jonkun muun roolissa. Random kohtaamiset parhaita baariin hauskaa vaan pitämään ja ikinä tiedä mitä tapahtuu ainakin välil voi tulla mukavia uusia kohtaamisia vaik ne olisi vain lyhyitä keskusteluja tai yhteis duettoja toisen kaa.
Mitä enemmän saat olla oma ittes ja olla sillä tapaa ni mun mielestä se itsevarmuuskin kasvaa ja oma sydän ehkä lämpenee ja mieli tulee iloiseksi. Juuh mullakin ongelma et en tykkää sillä tapaa olla huomion keskipistees ja ehkä siinä mulkin reippaasti parannettavaa et senkin kestän. Tykkään just paljon siitä et isos porukas jotkut muut on esillä ja hölisee ja mä vaan kuuntelen niiden juttuja ja se on minusta mukavaa eikä oo ongelma. Mut kyl sitä syttyykin kun saa omaa oikeaa sydäntä esiin ja uskaltaa tuoda sen esiin ni ehkä sillon löytää paremmin sitä omaa claaniakin kun on tuolla ja juuh omaa sydäntä on vaikea välil löytää joka tuo sen energian ku se voi olla hautautunut monien ajatusten alle.
 

Yhteistyössä