vierailija
Se oli hetken aikaa, ehkä 5 min lukossa.Eihän ole, miksi valehtelet? Uusi paatti eli Joksu-ketju on edelleen auki.
Se oli hetken aikaa, ehkä 5 min lukossa.Eihän ole, miksi valehtelet? Uusi paatti eli Joksu-ketju on edelleen auki.
Minä luulen, että joksuketjun lukitus joku vahinko modelta, kun noin pian aukesi.Ne on jo raukat ihan hermoraunioina näistä hullujen shippaajien jatkuvista ilmiannoista.
Älä sinä hauku muita, kun et faktojakaan tarkista.Eihän ole, miksi valehtelet? Uusi paatti eli Joksu-ketju on edelleen auki.
Haluaisin päästä lukemaan niitä ilmiantajien syitä. Osa saattaa olla absurdin koomisia.Ne on jo raukat ihan hermoraunioina näistä hullujen shippaajien jatkuvista ilmiannoista.
Oon eri, mutta mistä sen lukossa olon vois jälkeenpäin faktana tarkistaa?Älä sinä hauku muita, kun et faktojakaan tarkista.
Asiaton, poliittinen, rasis miHaluaisin päästä lukemaan niitä ilmiantajien syitä. Osa saattaa olla absurdin koomisia.
Ja mä myönnän että poistatin taas sen viestin jossa joku ilmoitti poistelevansa. Bye bye!Menee nyt haaviin mutta siis otin pois viestejä, jotka eivät olleet aiheen mukaisia. Ne liittyivät valko-viher-puna-mustaan lippuun. En katsonut, onko ne oikeasti poistuneet.
No, siellä se on edelleenJa mä myönnän että poistatin taas sen viestin jossa joku ilmoitti poistelevansa. Bye bye!
Normaali ihminen ei tarvitse alkoholia selviytyäkseen työpäivästään myöhemmin.Semmosta mietin sen yhden alkoholikauhistelijan suhteen, että jos työvuoron alkuun on n 17 h tuntia niin etkö silloin enää juo lasillistakaan?
Ei nämäkään tarvitse, ei se yksi kalja myöhäisillan keikkaan enää vaikuta?Normaali ihminen ei tarvitse alkoholia selviytyäkseen työpäivästään myöhemmin.
Näkyy aika vahvana miten traumatisoiva aihe tää sulle on. Eihän tuossa tarvitsemisesta ollutkaan kyse, vaan siitä, että voiko alkoholia nauttia 17h ennen esiintymistäNormaali ihminen ei tarvitse alkoholia selviytyäkseen työpäivästään myöhemmin.
ennustan tästä levyn julkistuksesta isoa lässähdystä. Toivottavasti olen väärässä.Saataiskohan tänään viikkokirjeessä tietää onko se levy valmis ja onkohan Bluza promoa taas siellä? Ainakin levyn täytyy olla hyvällä mallilla, kun ovat pystyneet vapaita viettämään
Miksi sä sellaista ennustat?ennustan tästä levyn julkistuksesta isoa lässähdystä. Toivottavasti olen väärässä.
moni on ollut lähes varma että kuuntelijat nousee, mutta epäilen. Viimeksi kun katoin oli jotain 164 000.ennustan tästä levyn julkistuksesta isoa lässähdystä. Toivottavasti olen väärässä.
Ei sen silti tarvitse olla iso lässähdys. Mä uskon, että kyllä siellä jotenkin nousee luvut, niin tapahtuu kaikilla artisteilla kun uutta musiikkia julkaisevat.moni on ollut lähes varma että kuuntelijat nousee, mutta epäilen. Viimeksi kun katoin oli jotain 164 000.
Tuohan ei ole totta että työvuoroon kuuluisi vain se keikka vaan työnteko alkaa jo useita tunteja aiemmin. Siinä on paljon muutakin ja yksi olennainen on tietysti yhteistyö vastaanottavan tohon kanssa, mitä ennen ei lähtökohtaisesti olutta nautiskella. Toki yksi olut on palanut siihen mennessä jo moneen kertaan, mutta on mulle hyvin vierasta sekin että aamukuudelta ottaisin tuopillisen.Semmosta mietin sen yhden alkoholikauhistelijan suhteen, että jos työvuoron alkuun on n 17 h tuntia niin etkö silloin enää juo lasillistakaan?
Vaikee selittää. Sellainen innostus ja jokin puuttuu sekä faneilta että heidän puoleltaan. Mikä on ollut ilmassa ennen.Miksi sä sellaista ennustat?
ei sbj nostanutEi sen silti tarvitse olla iso lässähdys. Mä uskon, että kyllä siellä jotenkin nousee luvut, niin tapahtuu kaikilla artisteilla kun uutta musiikkia julkaisevat.
Onhan niillä väkisinkin jo nyt enemmän kuuntelijoita kuin edellisten levyjen aikana, että tuskinpa on lässähdys.ennustan tästä levyn julkistuksesta isoa lässähdystä. Toivottavasti olen väärässä.
Nostihan se hetkeksi aikaa. Kyseessä oli yks biisi. Nyt tulee levyllinen biisejä. Mutta sittenhän sen näkee, miten asia onei sbj nostanut
Sullehsn tää on traumaattista kun uudestaan ja uudestaan palaat aiheeseen.Näkyy aika vahvana miten traumatisoiva aihe tää sulle on. Eihän tuossa tarvitsemisesta ollutkaan kyse, vaan siitä, että voiko alkoholia nauttia 17h ennen esiintymistä
no sulle ei ole lässähdys vaikka olisit ainoa kuuntelijaOnhan niillä väkisinkin jo nyt enemmän kuuntelijoita kuin edellisten levyjen aikana, että tuskinpa on lässähdys.