vierailija
Ja en siis ole poistelijaOho kauan se kestikin.
Ja en siis ole poistelijaOho kauan se kestikin.
Mulle on henk.koht ihan se ja sama, että mitä siihen ketjuun kirjoitat. Joskus voisit vaan miettiä omaa napaasi pidemmälle ja ajatella sen ketjun muita kirjoittajia.Mitään toitottamista se ei ole, jos miettii, että meneekö K Sloveniaan ilman häntä viestissä, jossa on se aiheena, meneekö K sinne Espanjasta. eli siis gf ei ole mitenkään viestin keskiössä.
Joidenkin mielestä on.Ja hän ei ole trolli?
Täälläkin vois joskus ajatella meitä muita ja jättää ne kusiset kbshippijutut kirjoittamatta.Mulle on henk.koht ihan se ja sama, että mitä siihen ketjuun kirjoitat. Joskus voisit vaan miettiä omaa napaasi pidemmälle ja ajatella sen ketjun muita kirjoittajia.
Nyt on pakko kompata sua siinä, että oli tyhmä veto avata se ketju ja lukita JO. Se JO ketju oli paljon seesteisempi ja suojassa trolleilta (ainakin ulkopuolisilta).Nyt se Jokeri-fiilistelyketju on sit lukittu ja vanha Loverpool avattu Ei helvata miten tyhmä ratkaisu modeilta, meinaan se Jokeri-ketju sai olla paljon enempi rauhassa. Mutta ihan oikein kaikille vaja keille ja kakk apäiölle, jotka siellä nyt yrittävät sievistellä.
Olipas yläluokkaista tekstiä, kiva että kotoa on omaksuttu näin salonkikelpoiset käytöstavat.Nyt se Jokeri-fiilistelyketju on sit lukittu ja vanha Loverpool avattu Ei helvata miten tyhmä ratkaisu modeilta, meinaan se Jokeri-ketju sai olla paljon enempi rauhassa. Mutta ihan oikein kaikille vaja keille ja kakk apäiölle, jotka siellä nyt yrittävät sievistellä.
Joo oli kyllä jännä veto? Poistuiko sieltä jotain vai mikähän oli homman nimi?Nyt on pakko kompata sua siinä, että oli tyhmä veto avata se ketju ja lukita JO. Se JO ketju oli paljon seesteisempi ja suojassa trolleilta (ainakin ulkopuolisilta).
Tästä olen samaa mieltä. Joka ketjussa voisi noudattaa niitä sääntöjä tai ainakin kunniottaa muita kirjoittajia.Täälläkin vois joskus ajatella meitä muita ja jättää ne kusiset kbshippijutut kirjoittamatta.
Mitä miettimistä heissä on? Ei ole todellakaan loukkaava se viestini.Mulle on henk.koht ihan se ja sama, että mitä siihen ketjuun kirjoitat. Joskus voisit vaan miettiä omaa napaasi pidemmälle ja ajatella sen ketjun muita kirjoittajia.
Ihmettelin kans, toi joksuketju saa olla paremmin rauhassa selkeästi, ei mitään järkeä lukittaa se.Nyt se Jokeri-fiilistelyketju on sit lukittu ja vanha Loverpool avattu Ei helvata miten tyhmä ratkaisu modeilta, meinaan se Jokeri-ketju sai olla paljon enempi rauhassa. Mutta ihan oikein kaikille vaja keille ja kakk apäiölle, jotka siellä nyt yrittävät sievistellä.
Joo, mut ihan oikein niille, jotka siellä alapeukutteli mun viestiä.Nyt on pakko kompata sua siinä, että oli tyhmä veto avata se ketju ja lukita JO. Se JO ketju oli paljon seesteisempi ja suojassa trolleilta (ainakin ulkopuolisilta).
”normaalit”Ja puhutaan lisää. Mehän olemme täällä kaikki normaalit K&B-fiilistelijät, jotka haluamme puhua asioista reaalimaailmasta käsin. Ja se on ihan jees.
Joksuketju avautui uudestaan onneksi, olikin lyhyt lukitus.Ihmettelin kans, toi joksuketju saa olla paremmin rauhassa selkeästi, ei mitään järkeä lukittaa se.
Nyt se JO-ketju on taas aukiIhmettelin kans, toi joksuketju saa olla paremmin rauhassa selkeästi, ei mitään järkeä lukittaa se.
Eli sinä hakkasit ilmiantonappia ja lukitit ketjun kostoksi?Joo, mut ihan oikein niille, jotka siellä alapeukutteli mun viestiä.
Repesin tälle samalle ajatukselle. Sehän ollaan jo moneen kertaan nähty, että ne ”normaaleimmat K&B fiilistelijät” on täällä, varsinkin se yksi.”normaalit”
Avautui jo.Joo, mut ihan oikein niille, jotka siellä alapeukutteli mun viestiä.
Mitä hittoa ne sanoman modet oikein touhuavat? Mikä logiikka tuossa on?Nyt se JO-ketju on taas auki
Jompi kumpi niistä vielä menee lukkoon, ellei sitten toinen hautaudu mariaanien hautaan suht pian.Joksuketju avautui uudestaan onneksi, olikin lyhyt lukitus.
Eihän ole, miksi valehtelet? Uusi paatti eli Joksu-ketju on edelleen auki.Nyt se Jokeri-fiilistelyketju on sit lukittu ja vanha Loverpool avattu Ei helvata miten tyhmä ratkaisu modeilta, meinaan se Jokeri-ketju sai olla paljon enempi rauhassa. Mutta ihan oikein kaikille vaja keille ja kakk apäiölle, jotka siellä nyt yrittävät sievistellä.
Poistatin vain viestejä, jotka eivät kuuluneet ketjun aiheeseen. en ole katsonut, otettiinko ne pois. Pale-aiheisia olivat.Eli sinä hakkasit ilmiantonappia ja lukitit ketjun kostoksi?
Voimalla 7 MarketanJompi kumpi niistä vielä menee lukkoon, ellei sitten toinen hautaudu mariaanien hautaan suht pian.
Se oli hetken lukittuna, mutta avautui tosi nopeestiEihän ole, miksi valehtelet? Uusi paatti eli Joksu-ketju on edelleen auki.
Ne on jo raukat ihan hermoraunioina näistä hullujen shippaajien jatkuvista ilmiannoista.Mitä hittoa ne sanoman modet oikein touhuavat? Mikä logiikka tuossa on?