K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Häh? Just päinvastoin. Jos työmatka kestää 2 viikkoa, se skarpataan. Jos se on yhden illan, voi ottaa vähän rennommin.
Yksi ilta hoidettavana eikä sitä pysty selvin päin vetämään? Kuulostaa pahalta. Pidemmällä reissulla on aina vapaapäivät, toisin kuin yhden päivän tehtävässä. Se on tasan se yksi mahdollisuus hoitaa homma hyvin.
 
vierailija
Sä teet nyt kärpäsestä härkäsen. Ei kaikilla ole alkoholiongelmaa, vaikka välillä joisivatkin.
Alkoholiongelma on mun mielestä vähän eri asia. Tuo on heidän työkulttuurinsa että voi juoda vaikka olisi keikkapäivä. Se ei siis tarkoita että olisivat alkoholisoituneita, mutta työhön suhtautumisesta se toki kertoo. En keksi hirveän montaa muuta työtä jossa olisi ok aloittaa työpäivä oluella.
 
vierailija
Alkoholiongelma on mun mielestä vähän eri asia. Tuo on heidän työkulttuurinsa että voi juoda vaikka olisi keikkapäivä. Se ei siis tarkoita että olisivat alkoholisoituneita, mutta työhön suhtautumisesta se toki kertoo. En keksi hirveän montaa muuta työtä jossa olisi ok aloittaa työpäivä oluella.
No mikä ongelma tässä sitten oli? Se ettei Sanna sairaanhoitaja voi juoda heti aamusta vaikuttaa Käärijän työhön miten?
 
vierailija
Nyt ei puhuta mistään aivokirurgeista, vaan lavalla irrottelevista artisteista. En epäile, etteikö keikka voisi olla onnistunut, vaikka olisivat täysin selvin päin, mutta olihan se eilinen(kin) aivan erinomaisen hyvin onnistunut keikka.
💯 Kuinka paljon he edes joivat ennen keikkaa? Näiden storyt ja kuvat on välillä pelkkää näytöstä ja läppää.
 
vierailija
Ehkä mun oma alkoholinkäyttö on sitten aika rajoittunutta mutta ei tulis kyl mieleen vetää bisseä aikaisella aamulennolla tai kitata skumppaa aamulaivalla. Moni tietty näin tekee ja sen huomaa yleensä niiden tyyppien olemuksestakin
 
vierailija
Alkoholiongelma on mun mielestä vähän eri asia. Tuo on heidän työkulttuurinsa että voi juoda vaikka olisi keikkapäivä. Se ei siis tarkoita että olisivat alkoholisoituneita, mutta työhön suhtautumisesta se toki kertoo. En keksi hirveän montaa muuta työtä jossa olisi ok aloittaa työpäivä oluella.
Eihän se ihan normaali työpäivä muutenkaan ole, jos katsot sen alkaneen silloin aamukuuden lennolla. Jos käännät vuorokautta puoli kierrosta ympäri, niin tuo vastaisi muutamaa juomaa iltakuuden aikoihin, kun varsinainen työrupeamasi alkaisi klo 12.30 seuraavana päivänä. Varmasti siellä eilen on päivän mittaan muutenkin jotain juotu, mutta normaaliin työpäivään vertaaminen ei tässä nyt oikein toimi.
 
vierailija
Ehkä mun oma alkoholinkäyttö on sitten aika rajoittunutta mutta ei tulis kyl mieleen vetää bisseä aikaisella aamulennolla tai kitata skumppaa aamulaivalla. Moni tietty näin tekee ja sen huomaa yleensä niiden tyyppien olemuksestakin
Heh. Jos laitettaisiin tunnistusriviin 10 ihmistä, joista yksi olisi juonut lasin skumppaa laivan erikoisaamiaisella ja muut olisivat rynnineet siellä ruuhkaisella buffettiaamiaisella, väitän että tunnistaisit skumppaa nauttineen korkeintaan seestyneemmästä olemuksesta. 😄🥂
 

Yhteistyössä