Minä tulen ihan hyvin toimeen, sinä ilmeisesti et vaan välttelet töitä, koska niistä "ei makseta palkkaa jolla tulee toimeen". Kumpi meistä on enemmän pihalla todellisuudesta?Huomaa, miten kujalla sinäkin olet asioista.
Minä tulen ihan hyvin toimeen, sinä ilmeisesti et vaan välttelet töitä, koska niistä "ei makseta palkkaa jolla tulee toimeen". Kumpi meistä on enemmän pihalla todellisuudesta?Huomaa, miten kujalla sinäkin olet asioista.
Siksikö vuodessa työttömyys on pahentunut EU:n kolmanneksi korkeimmaksi Espanjan ja Kreikan jälkeen ja kasvaa EU:n toisiksi nopeiten Liettuan ohella.Minä kiitän hallitusta , nyt se työhaluttomampikin hakeutuu uuteen työpaikkaan eikä jää "lomailemaan" ansiosidonnaisen varaan.
Tuollainen katutaiteilijan ura sopivan joukon seurassa voisi olla mukavaa. Jos ei itse osaa laulaa, voi aina tanssia korealaispopin tahdissa.Toivottavasti Karma ottaa sinut luokalleen, ja tiputtaa sinut
itkuun ja hammastenkiristykseen. Näin aina käy kerskailijoille ja itsekehujille.
Onnettomuus seuraa toistaan, ja kohta olet keräämässä almuja katusoittajien vastuksena. Viet heiltä parhaat soittopaikat pyllynalusmattoinesi.
Oletko kuullut sellaisesta kuin muidenkin huomioonottaminen ja empatiakyky - puusilmä?Jotenkin epäuskottavaa, että työllinen valittaa työttömyyskorvsusten alentamisesta.Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti
En ole työtön. Käyn töissä. Monen muun kanssa. Entä itse?
Epäuskottavaa, että työllinen valittaa työttömyyskorvausten alentamisesta.Oletko kuullut sellaisesta kuin muidenkin huomioonottaminen ja empatiakyky - puusilmä?
Työllinenhän ne työttömyyskassamaksut maksaa ja nyt leikataan keskimäärin 340 e/kk niitä maksavilta työläisiltä maksun tuomalta edusta Ajattele jos työeläkkeestä lähtisi keskimäärin 340 e/kk, ethän säkään ennen eläkeikää tiedä ehditkö työeläkettä nauttia, kuten kukaan ei tiedä jääkö työttömäksi.Jotenkin epäuskottavaa, että työllinen valittaa työttömyyskorvsusten alentamisesta.
Mun lapsilla on hyvä tulevaisuus ja harrastuksia. Miksi sun lapsilla ei ole?Leikataan mielummin Persujen kannatuksesta kuin lastemme tulevaisuudesta ja harrastuksista
Minä tiedän kysymykseesi vastauksen ilman kysymistä. Jo se, että epäilet Suomessa olevan työssäkäyviä ihmisiä niin huonoilla palkoilla, etteivät tule niillä toimeen ns. normimenoijen jälkeen, osoittaa jo sen, että olet vieraantunut pahasti normi-ihmisen elämästä. Ja tiedoksi - olen työssäkäyvä ihminen.Minä tulen ihan hyvin toimeen, sinä ilmeisesti et vaan välttelet töitä, koska niistä "ei makseta palkkaa jolla tulee toimeen". Kumpi meistä on enemmän pihalla todellisuudesta?
Älä koita opettaa vähäpoikaa, ei ne ymmärrä tai opi. Elämä pyörii oman navan ympärillä.Työllinenhän ne työttömyyskassamaksut maksaa ja nyt leikataan keskimäärin 340 e/kk niitä maksavilta työläisiltä maksun tuomalta edusta Ajattele jos työeläkkeestä lähtisi keskimäärin 340 e/kk, ethän säkään ennen eläkeikää tiedä ehditkö työeläkettä nauttia, kuten kukaan ei tiedä jääkö työttömäksi.
Työttömyyskassat rahoittavat jäsenmaksuillaan 5,5 % ansiopäivärahoista.Työllinenhän ne työttömyyskassamaksut maksaa ja nyt leikataan keskimäärin 340 e/kk niitä maksavilta työläisiltä maksun tuomalta edusta Ajattele jos työeläkkeestä lähtisi keskimäärin 340 e/kk, ethän säkään ennen eläkeikää tiedä ehditkö työeläkettä nauttia, kuten kukaan ei tiedä jääkö työttömäksi.
Enhön minä noita harhaisia "palkalla ei tule toimeen"-ajatuksia täällä esitä, vaan nuo kymmenet ruikuttavat vierailijat, jotka tuolla tavalla argumentoivat sitä, ettei kaikenlaisia töitä voi tehdä.Minä tiedän kysymykseesi vastauksen ilman kysymistä. Jo se, että epäilet Suomessa olevan työssäkäyviä ihmisiä niin huonoilla palkoilla, etteivät tule niillä toimeen ns. normimenoijen jälkeen, osoittaa jo sen, että olet vieraantunut pahasti normi-ihmisen elämästä. Ja tiedoksi - olen työssäkäyvä ihminen.
Valtion menojen tiputtaminen tulojen tasolle on muiden huomioonottamista. Veronkiristysten vaatiminen, jottei omista tukiaisista tingittäisi, ei sitä ole.Oletko kuullut sellaisesta kuin muidenkin huomioonottaminen ja empatiakyky - puusilmä?
Tuloveropohja kuntoon veroetujen ja elinkeinoelämäsossutukien poistolla, niin kaikki saadaan samalle viivalle ilman että kukaan menettää vähistään. 2016 kokonaisveroasteella yhteiskunta saisi 8-10 mrd euroa vuodessa lisää tuloja ja vastaavasti vähemmän velanottotarvetta. Suomalaisten palkkapotti ja ostovoima ei supistuisi, kuten nyt, ja luottamus hallintoon ja omaan talouteen paranisi, joka nostaisi kulutusta ja investointeja sekä sitä kautta työpaikkoja.Valtion menojen tiputtaminen tulojen tasolle on muiden huomioonottamista. Veronkiristysten vaatiminen, jottei omista tukiaisista tingittäisi, ei sitä ole.
Jos vuoden 2016 kokonaisveroastetta kaipaat (koska siihen jatkuvasti vetoat), järjestyy se helpoimmin nostamalla alvia vielä pari prosenttia lisää. Asia hoidettu.Tuloveropohja kuntoon veroetujen ja elinkeinoelämäsossutukien poistolla, niin kaikki saadaan samalle viivalle ilman että kukaan menettää vähistään. 2016 kokonaisveroasteella yhteiskunta saisi 8-10 mrd euroa vuodessa lisää tuloja ja vastaavasti vähemmän velanottotarvetta. Suomalaisten palkkapotti ja ostovoima ei supistuisi, kuten nyt, ja luottamus hallintoon ja omaan talouteen paranisi, joka nostaisi kulutusta ja investointeja sekä sitä kautta työpaikkoja.
Tasaverot mm. Alv ovat yhtä suuria euromääräisesti köyhälle ja Suomen rikkaimmalle miehelle monimiljardööri Antti Herlinille, jotka maksavat kilosta sokeria-perunaa-riisiä, litrasta maitoa, tai paketista JuhlaMokkaa tasan saman verran. Nämä tasaverot rasittavat siis pienituloisen taloutta moninkerroin enemmän. Se on tietenkin jokaisen oma asia, jos pakollisten ostosten lisäksi maksaa luxuksesta tai kerää tavaraa ympärilleen.