Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt tiedän, mistä johtui se odotus, että Jere ois ollut Kultsallakin lavalla Jokereitten kanssa; tosta Korvessa-tilin "elokuvasta" löytyy haastattelu, jossa Bojan puhelee siihen suuntaan. Ja siis ei, ei häiritse enää, eikä häirinnyt enää kakkoskeikankaan jälkeen, mutta ei ne mitään ihmisten itse keksimiä kuvitelmia olleet, kuten osalla palstalaisista tuntui olevan ajatus. Ja siis mitä tulee siihen, että puheet on vasta vain puheita, niin totta, mutta kyllähän täällä heikommistakin savumerkeistä on juttuja oletettu.
 
vierailija
Käärijä vs. OLGA tekstin pointti taisi olla ihan muu.. kontekstista irrotettuna kuulostaa pahalta. Alkuperäisessä kirjoituspaikassa Salkkareiden Olgaa ja hahmoa Miraa toivotaan takaisin sarjaan. Niin paljon että Olgan musiikkiuraa väheksytään ja epäillään koko ajan palaavan takaisin näyttelemään, koska Olgalla ei ole karismaa tai kykyä. Striimauksien vertaileminen mun korvaan kuulosti tavalta näyttää ettei hänkään ihan lattiatasolla ole. En käsitä mistä Käärijä vedettiin siihen ketjuun mukaan ikään kuin Käärijällä ja Salkkareiden Miralla ja Olgalla olisi jotain yhtymäkohtia.
Joo, mä luin tuon kmmentin ihan samanlaisena kuin sitä kun esim näissä ketjuissa välillä joku mollaa esim Joksujen striimilukuja (kuten tuossa keskustelussa mollattiin Olgan uraa) ja sit vastalauseeksi nostetaan esimerkkeinä todistetusti menestyviä ja hyvin toimeen tulevia artisteja ja näytetään että helläkin on saman tyylisiä lukuja. Joksujen lukuja mollatessa nostetaan usein esiin Siddhartan luvut, ei tarkoituksena alentaa Siddhartaa, vaan tarkoituksena näyttää että tuommoisilla luvuilla voi saada erittäin menestyvän uran, niin Joksujen luvuista ei tarvitse olla huolissaan.

Samalla tavalla tuossa joku halusi näyttää että kyllä Olgan musan luvut on tarpeeksi hyviä että niillä voi rakentaa uran. Ja esimerkikkinä tähän nostettiin joku artisti jolla on todistetusti ja tiedetysti keikkakalentrit täynnä ja korkea keikkapalkkio, vaikka ei ole jatkuvasti spotifyn kärjessä, eli Kärtsä. Argumentti oli siis on että vaikka kaikki jonkun artistin biisit ei striimaa jättilukuja niin voi kuitenkin olla suosittu ja menestyvä, ja että jos Kärtsän uralla menee hyvin niin Olgankin ura voi mennä hyvin jos sen luvut jatkuu tuommoisina.
 
vierailija
Joo, mä luin tuon kmmentin ihan samanlaisena kuin sitä kun esim näissä ketjuissa välillä joku mollaa esim Joksujen striimilukuja (kuten tuossa keskustelussa mollattiin Olgan uraa) ja sit vastalauseeksi nostetaan esimerkkeinä todistetusti menestyviä ja hyvin toimeen tulevia artisteja ja näytetään että helläkin on saman tyylisiä lukuja. Joksujen lukuja mollatessa nostetaan usein esiin Siddhartan luvut, ei tarkoituksena alentaa Siddhartaa, vaan tarkoituksena näyttää että tuommoisilla luvuilla voi saada erittäin menestyvän uran, niin Joksujen luvuista ei tarvitse olla huolissaan.

Samalla tavalla tuossa joku halusi näyttää että kyllä Olgan musan luvut on tarpeeksi hyviä että niillä voi rakentaa uran. Ja esimerkikkinä tähän nostettiin joku artisti jolla on todistetusti ja tiedetysti keikkakalentrit täynnä ja korkea keikkapalkkio, vaikka ei ole jatkuvasti spotifyn kärjessä, eli Kärtsä. Argumentti oli siis on että vaikka kaikki jonkun artistin biisit ei striimaa jättilukuja niin voi kuitenkin olla suosittu ja menestyvä, ja että jos Kärtsän uralla menee hyvin niin Olgankin ura voi mennä hyvin jos sen luvut jatkuu tuommoisina.
Mut huono vertaus biisien striimaukset. On eri asia jos on 2 biisiä eli jos tykkäät hänestä niin kuuntelet vaan niitä kahta ennen kuin tulee lisää biisejä. Mutta jos on noin 30 biisiä, niin kuuntelut voi jakautua useammalle biisille.
 
vierailija
Nyt tiedän, mistä johtui se odotus, että Jere ois ollut Kultsallakin lavalla Jokereitten kanssa; tosta Korvessa-tilin "elokuvasta" löytyy haastattelu, jossa Bojan puhelee siihen suuntaan. Ja siis ei, ei häiritse enää, eikä häirinnyt enää kakkoskeikankaan jälkeen, mutta ei ne mitään ihmisten itse keksimiä kuvitelmia olleet, kuten osalla palstalaisista tuntui olevan ajatus. Ja siis mitä tulee siihen, että puheet on vasta vain puheita, niin totta, mutta kyllähän täällä heikommistakin savumerkeistä on juttuja oletettu.
Ja olihan Jerppa lavalla Virossa. Ei vaan ollut Kultsalla.
 
vierailija
Joo, mä luin tuon kmmentin ihan samanlaisena kuin sitä kun esim näissä ketjuissa välillä joku mollaa esim Joksujen striimilukuja (kuten tuossa keskustelussa mollattiin Olgan uraa) ja sit vastalauseeksi nostetaan esimerkkeinä todistetusti menestyviä ja hyvin toimeen tulevia artisteja ja näytetään että helläkin on saman tyylisiä lukuja. Joksujen lukuja mollatessa nostetaan usein esiin Siddhartan luvut, ei tarkoituksena alentaa Siddhartaa, vaan tarkoituksena näyttää että tuommoisilla luvuilla voi saada erittäin menestyvän uran, niin Joksujen luvuista ei tarvitse olla huolissaan.

Samalla tavalla tuossa joku halusi näyttää että kyllä Olgan musan luvut on tarpeeksi hyviä että niillä voi rakentaa uran. Ja esimerkikkinä tähän nostettiin joku artisti jolla on todistetusti ja tiedetysti keikkakalentrit täynnä ja korkea keikkapalkkio, vaikka ei ole jatkuvasti spotifyn kärjessä, eli Kärtsä. Argumentti oli siis on että vaikka kaikki jonkun artistin biisit ei striimaa jättilukuja niin voi kuitenkin olla suosittu ja menestyvä, ja että jos Kärtsän uralla menee hyvin niin Olgankin ura voi mennä hyvin jos sen luvut jatkuu tuommoisina.
Itse en kuuntele Olgaa, koska hänen musiikiksi ei ole enään mun makuuni yli 25 vuotiaalle ja hänen musiikkinsa on enemmäb suunnattu 15-18 vuotiaille, mutta K:ssa on iso ero, että hänen musiikkia kuuntelee kaiken ikäistä
 
vierailija
Mut huono vertaus biisien striimaukset. On eri asia jos on 2 biisiä eli jos tykkäät hänestä niin kuuntelet vaan niitä kahta ennen kuin tulee lisää biisejä. Mutta jos on noin 30 biisiä, niin kuuntelut voi jakautua useammalle biisille.
Miksi yrität vääntää tästä jotain riitaa? Kukaan ei yrittänyt mollata K:ta tuossa keskustelussa, ja jos haluat väitellä että tällä Olgalla menee tosi huonosti kuitenkin niin älä tuo sitä tähän ketjuun, vaan pysy siellä mistä tulit.
 
vierailija
Mä en ymmärrä yhtään mistä puhutaan ja kuka Olga tai milloin on PMMP:stä väännetty, mutta ehkä se on ihan hyväkin.
Joku kirjoitti aikaisemmin kommentin Olgaan liittyen ja aloitti kommenttinsa näin: "Mä näin justiinsa , että K:ta vertailtiin salkkareiden näyttelijää Olgaa, että Olgan musiikki olisi paljon suositumpaa kuin K:n "
Siitä tämä keskustelu lähti.
 
vierailija
Menin katsomaan tuon muka K:ta lyttäävän kommentin alkuperän, ja jostain syystä henkilö joka halusi tuoda sen tänne sieltä salkkari-ketjusta jätti pois kommentin alun:
"En ymmärrä tuota Olgan lyttäämistä. Mielipiteitä maailmaan mahtuu, mutta Olgan musiikillinen ura on alkanut paremmin kuin hyvin. Tietenkään laajalle yleisölle ole mikään Käärijä tai yhtä tunnettu kuin joku Kaija Koo,.... "

Eli kommentin tänne tuominen pätkäistynä oli tarkoituksenmukainen draaman aloitusyritys, koska alkuperäisessä kommentissa jo alussa on selvää että K nostetaan esille isona "laajan yleisön" artistina, Kaija Koon rinnalla. Henkilö joka toi kommentin tänne poisti tuon aloituksen jotta saisi näyttämään siltä että jossain vähätellään K:ta, kun kyseessä oli vastakohta.
 

Yhteistyössä